Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Best Car Awards

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Best Car Awards

AutoGids is op zoek naar de beste auto's van 2022. En daarvoor rekenen we ook op jouw stem: ontdek de genomineerden voor onze Best Car Awards en kies mee.

bestcarawards2022-newsletter-ag.jpg

Welke auto is de beste van zijn categorie? Dat zoekt AutoGids uit in de verkiezing Best Car Awards 2022. In onze zoektocht naar een winnaar hebben we voor de meest representatieve categorieën van de markt telkens een shortlist gemaakt met vijf genomineerden per categorie. Daarvoor hebben we aan iedereen van de AutoGids-redactie gevraagd om los van elkaar en op basis van hun uitgebreide expertise de top vijf binnen elk marktsegment te geven.

Bijgevoegde Bestanden

Het was een moeilijke keuze. :-)
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Bedankt voor jouw stem !

Comment

Niet makkelijk inderdaad.. vaak zijn modellen ook niet op alle punten vergelijkbaar.

Stem uitgebracht in ieder geval.

Comment

Done!
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Je kan zo vaak stemmen als je wil. Zelfs niet de simpelste cookie check om dubbele stemmen makkelijk op te vangen, zeer professioneel georganiseerd.

Comment

Working...
            X