Hallo Mag je zelf nog ombouwen naar LV ? Of om kosten te besparen een deel zelf doen. Zo een houten frame/bak maken en de achterbank er uit halen (+gaten opvullen) kan ik zelf ook wel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ombouw Lichte Vracht (LV)
Collapse
X
-
Dit vond ik zo random op het net.
Wil je de aanpassingen zelf doen, dan moet je vooraf contact opnemen met de fabrikant van je voertuig en de technische dienst. Achteraf zal je ook alles door de technische dienst moeten laten controleren en indien alles in orde is, voorzien zij jou van de juiste certificaten. Let er ook op dat je de plaatsing precies moet uitvoeren volgens de beschrijving van de fabrikant. Verder moeten alle materialen die je gebruikt een CE-keurmerk bezitten en je mag geen steunbalken doorzagen of aanpassen.
Ik zie online ook overal dat je het voor amper 1.000€ kan laten doen.
Dan zou ik zelf geen risico beginnen nemen... maar your bet natuurlijk.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDit vond ik zo random op het net.
Wil je de aanpassingen zelf doen, dan moet je vooraf contact opnemen met de fabrikant van je voertuig en de technische dienst. Achteraf zal je ook alles door de technische dienst moeten laten controleren en indien alles in orde is, voorzien zij jou van de juiste certificaten. Let er ook op dat je de plaatsing precies moet uitvoeren volgens de beschrijving van de fabrikant. Verder moeten alle materialen die je gebruikt een CE-keurmerk bezitten en je mag geen steunbalken doorzagen of aanpassen.
Ik zie online ook overal dat je het voor amper 1.000€ kan laten doen.
Dan zou ik zelf geen risico beginnen nemen... maar your bet natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrickB Bekijk Berichten
Dat had ik zelf ook al gevonden natuurlijk. Veel onozele blablabla. Je vindt echter nergens een wettekst of het nu mag of niet.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment