Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw soort flitspaal in Wallonië

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuw soort flitspaal in Wallonië

Nieuw soort flitspaal in Wallonië

Kerstcadeau: tegen het einde van het jaar wordt een nieuw soort flitspaal geïnstalleerd op de Waalse wegen. Hij is efficiënter dan lidars en kan in beide richtingen flitsen, tot 300 km/u.

radar-route-boitier.jpg

SecuRoad, het bedrijf dat de fameuze Lidar heeft geleverd, gaat een nieuw type snelheidscamera leveren aan Wallonië, meldt SudPresse. Dit soort "Lidar 2.0" kan de snelheid op vier rijstroken tegelijk controleren, zelfs in beide richtingen als er geen berm is. Het kan ook voertuigen detecteren die in de verkeerde richting rijden. De cameratechnologie is efficiënter, waardoor het kenteken duidelijker te lezen is voor de verwerking door de politie. Tenslotte kan hij flitsen bij snelheden tot 300 km/u.

https://www.autogids.be/autonieuws/v...-wallonie.html

Tijd voor een Veyron.

Comment

onze waalse vrienden kennende zal het niet lang duren eer die onklaar worden gemaakt zoals veel vd flitspalen ginder
      www.peugeotforum.be

Comment

Hoe die flitspaal daar opgesteld staat vrees ik dat die nergens een lang leven beschoren gaat zijn

Zo zou er eigenlijk hier in de wijk eentje moeten komen en die moet maar tot 30 km/h kunnen flitsen, veel goedkoper en doeltreffender, altijd prijs
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dan zullen we daar allemaal 31 komen rijden, nooit prijs dan

Comment

Was het maar waar, van mij mogen ze zelfs 40 km/h rijden, nu is het altijd minstens 70 km/h in zone 30, meestal dan ook nog met de telefoon aan het oor of in de hand. Sluipweg voor uw deur

Helaas zal er eerst weer een drama moeten gebeuren vooraleer er echt iets ondernomen wordt
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
            X