Ik moet zeggen dat ik als particulier bij BMW toch best goed behandeld wordt. Bij herstellingen buiten de officiële garantie hebben ze toch al enkele keren deels de kosten voor hun genomen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPrijzen zijn tegenwoordig echt wel van de pot gerukt. Een ongeveer gelijkaardig geconfigureerde 3-reeks zoals ik die nu heb, kost tegenwoordig makkelijk een dikke 20k meer dan 7 jaar geleden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet voordeel is wel dat als je tweedehands gekocht hebt de afgelopen jaren, dan doe je amper verlies als je nu iets verkoopt, zelfs winst in sommige gevallen.
Maar dat kan spoedig veranderen als particulier, langer met de huidige blijven rijden sowiesoEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenUitzonderingen zijn er altijd natuurlijk. Hier kunnen we over Mercedes stilaan een boek schrijven
feit is ook dat niemand iemand verplicht van mercedes, BMW of welk merk dan ook te kopen dus die hoge prijzen zijn hun goed recht.
ahja voor de toekomst zijn al die legacy merken wat fucked, waar de gemiddelde mens bij sportwagen aan ferrari denkt, bij luxe wagen aan mercedes,... denken ze bij electrische auto aan tesla.
tzal met mercedes en bmw misschien niet zo lopen zoals wat met nokia gebeurd is maar dat ze serieus gaan inleveren aan merk faam is zeker
lets have some more member berries
Comment
-
de 3 reeks waar oude mensen zo gek op waren was kleiner en lichter dan een mini
huidige 3 reeks is groter dan de 7, die kostte toen zoveel als huidige 3
voor de prijs van mijn eerste S kocht ik 2 studios vroeger
voor de prijs van een S koop je nix meer
autos zijn cheap al-bij-al
zie dacia
Comment
-
Dat van die prijzen klopt, dat weet je op voorhand. Mijn probleem ligt dan ook vooral bij hun incompetentie. Dat ze mijn splinternieuwe auto op zo'n idiote manier beschadigd hebben zal ik hun nooit vergeven.
Nuja, alternatieven genoeg voor onderhoud, mij zien ze er iig nooit meer en in mijn familie en kennissenkring zijn er ook al heel wat ontevreden jarenlange klanten daar.
We moeten ze natuurlijk niet allemaal over dezelfde kam scheren, alleen in mijn omgeving zitten geen betrouwbare dealers meer, dat is wel ooit anders geweest.
Mercedes blijft in ieder geval mijn merk, ik ben ermee opgegroeid. Ook nooit een slecht exemplaar in de familie gehad en sinds de 60's zijn dat er heel wat.
Net zoals zij tegenwoordig het recht hebben om van de pot gerukte prijzen te vragen voor verkeerde diagnoses en slechte service heb ik het recht om voor onderhoud andere betrouwbare oorden op te zoeken.Last edited by Jocar; 04/11/2022, 21:09.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet voordeel is wel dat als je tweedehands gekocht hebt de afgelopen jaren, dan doe je amper verlies als je nu iets verkoopt, zelfs winst in sommige gevallen.
Goed nieuws wel, de euro 5 diesels mogen alvast een jaar langer Antwerpen en Gent binnen ! Hopelijk schaffen ze het af binnen dit en 3 jaar
"Door het uitstel krijgen inwoners een jaar meer de tijd om zich aan te passen", zegt minister Demir.
Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHier kunnen we over Mercedes stilaan een boek schrijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMercedes blijft in ieder geval mijn merk, ik ben ermee opgegroeid. Ook nooit een slecht exemplaar in de familie gehad en sinds de 60's zijn dat er heel wat.
Net zoals zij tegenwoordig het recht hebben om van de pot gerukte prijzen te vragen voor verkeerde diagnoses en slechte service heb ik het recht om voor onderhoud andere betrouwbare oorden op te zoeken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenWel, doe dat dan gewoon en stop met zagen, gast ..
Over zagen gesproken. Bekijk jouw postgeschiedenis maar eens, in ongeveer elk topic waar jij komt is er dadelijk miserieEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenEen eigen auto voor elke particulier is voorbij. De toekomst is aan de zelfrijdende deelwagens. Wanneer jij slaapt/werkt/… rijdt je wagen naar een andere gebruiker.
Privé wagens zullen iets zijn voor de liefhebber en de rijken.
Pijnlijke vaststelling maar het is niet anders.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zoiets zal het inderdaad gaan worden.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Het zal me allemaal worst wezen. Tegen dat ik niet meer kan rijden mogen zelfrijdende wagens ingevoerd worden wij zullen in ieder geval de goede tijd van rijden en leuke wagens meegemaakt hebben. Misschien hebben de volgende generaties daar ook simpelweg geen behoefte meer aan.
Het is waar, vroeger komt niet meer terug, maar is dat niet met alles zo? Zolang we het kunnen blijven betalen liggen er nog wel wat goeie jaren voor ons
Maar dat de toekomst niet voor petrolheads is kunnen we nu al wel zeggenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
3,5 jaar geleden de E klasse van mijn schoonbroer overgekocht ... verlies ga ik op dit ogenblik nog niet maken denk ik ... Maar ja als je iets verkoopt moet je ook iets anders kopen... hoe dan ook ben ik van plan die auto op te rijden. Hopelijk nog meer dan 10 jaar plezier van.
Goed nieuws wel, de euro 5 diesels mogen alvast een jaar langer Antwerpen en Gent binnen ! Hopelijk schaffen ze het af binnen dit en 3 jaar
"Door het uitstel krijgen inwoners een jaar meer de tijd om zich aan te passen", zegt minister Demir.
Comment
-
Of mijn huis nu 200k of 3mio waard is maakt me weinig uit. Als ik het verkoop ben ik dakloos en moet ik iets anders regelen, en waarschijnlijk kost dat weer meer.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Tja, als je je auto verkoopt kan je fietsen…. Of er weer 10k bij leggen en terug mobiel worden
Of mijn huis nu 200k of 3mio waard is maakt me weinig uit. Als ik het verkoop ben ik dakloos en moet ik iets anders regelen, en waarschijnlijk kost dat weer meer.
Comment
Comment