Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wie begon er over komplotdenken

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Complotdenken dus. Wat heeft het WEF hier mee te maken?

Als je een voorbeeld wil van de pers die altijd maar aan gaslightning doet.... Telegraaf, HLN, Bild,... etc.

Trouwens, wat hebben honden te maken met nieuwe auto's?
    telegraaf rapporteert alleen maar, de rest vd nl pers is bijna exclusief belgisch en de groep hln/dm/vtm is allemaal c/p pers net als vrt

maar kijk hier, toen de be msm nog een open geest hadden en complotdenken nog niet verkeerd werd neergezet als een extreem rects trumpiaans fenomeen, nu zijn ze niet meer als pravda verworden

Meer dan 2.300 architecten en ingenieurs hebben meegewerkt aan het boek ‘Beyond Misinformation’, dat de oorzaak van het instorten van de WTC-torens in vraag stelt. Hun organisatie, AE911Truth, geeft in 50 bladzijden ‘compact weer wat de wetenschap zegt over de ramp’. En daar horen lang niet altijd vliegtuigen bij.

Zaterdag is 9/11 alweer negen jaar geleden. Net in de week van die herdenking zijn er nieuwe beelden opgedoken over de vreselijke terroristische aanval op de WTC-torens. Op de al die jaren geheim gebleven beelden is onder meer Michael Hess, een in de VS bekende 9/11-getuige, close in beeld te zien terwijl hij om hulp schreeuwt. Die man sprak eerder over een mysterieuze explosie in de tweede WTC-toren na het instorten van de eerste. Zijn kompaan Barry Jennings (kort na 9/11 in verdachte omstandigheden overleden) had het in zijn getuigenis aan de BBC destijds over een reeks lijken bij het verlaten van het gebouw tijdens zijn redding. Deze beelden lijken de versie van Hess en Jennings te ondersteunen.

Comment

• Maar terug on topic dan met hierbij de uitleg van onze staats gesponsorde sponsor

Tijdens de Septemberverklaring kondigde de Vlaamse Regering aan 20 miljoen euro vrij te maken om de particuliere koper in een elektrische auto te krijgen via EV-premies tot 5.000 euro.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        wie begon er over komplotdenken

telegraaf rapporteert alleen maar, de rest vd nl pers is bijna exclusief belgisch en de groep hln/dm/vtm is allemaal c/p pers net als vrt

maar kijk hier, toen de be msm nog een open geest hadden en complotdenken nog niet verkeerd werd neergezet als een extreem rects trumpiaans fenomeen, nu zijn ze niet meer als pravda verworden

Meer dan 2.300 architecten en ingenieurs hebben meegewerkt aan het boek ‘Beyond Misinformation’, dat de oorzaak van het instorten van de WTC-torens in vraag stelt. Hun organisatie, AE911Truth, geeft in 50 bladzijden ‘compact weer wat de wetenschap zegt over de ramp’. En daar horen lang niet altijd vliegtuigen bij.

https://www.hln.be/buitenland/nieuwe...jzen~ae15ca6e/
        Wat sleur je er nu weer allemaal bij? Heeft niks meer met de topictitel te maken.
        Je kiest je bronnen zoals je wil, maar als het bericht je niet aan staat, dan is het leugenpers, en staat het je wel aan, dan rapporteren ze maar....
        Typische manieren van extreem rechts...

Comment

• Ge kunt net zo goed tegen de muren praten, het resultaat is hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            [B]Maar 3 procent van de elektrische auto’s wordt gekocht door particulieren

Da's weinig verwonderlijk, Belgen (Vlamingen specifiek) zijn bekend om niet zomeer met de eerste de beste trend mee te gaan, en de kat uit de boom kijken. Toch als het om aanschaf van een zeer dure wagen gaat. Uiteraard is er een markt voor dikke en dure wagens, maar nu zie je waar die het brengt. De rest zal wel met een Golf diesel rijden.

Comment

• Aaah, complotdenkers

Bij al die "complotten" die er zogegzeg zijn, moet je eens de vraag stellen : WIE zit er dan achter dat complot ?

Het is zoals bij een moord: je hebt een lijk, en je hebt een motief.
              Het lijk is het complot. En, wat is het motief ? En als je dat weet, weet je ook de dader.

Welke slechterik van James Bond zit er achter die complotten ? Een zotte Rus ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                dat is gewoon de constructeurs verplichten een signaal in hun auto's te steken, met huidige tech is dat toch kinderspel
                Wacht ff, de wagen stuurt een signaal via het 220V van uw huis, naar een centrale computer, om te meten wanneer je laadt ?

Dat zouden ze wel graag willen denk ik, maar die technologie staat nog niet helemaal op punt.

Stel u voor, he bobo, je hebt uw GSM gisteren te lang laten laden !! Dat via een mailjte van de FOD van Onnozeliteiten

Comment

• Samen met Europese collega’s reconstrueerden de NOS en Nieuwsuur het spoor dat Duitse rechercheurs met Nederlandse hulp hebben gevolgd. Dat leidt vooralsnog naar Oekraïne.

was dit ook geen complot?

Comment

• Ze proberen hier een staatsgreep te plegen zoals Trump, maar dan met een keukenrobot
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Schandalig dat een overheid zich financieel moeit in een keuze. Dat is gewoon communisme. Wanneer gaat men nu toch gewoon eens snappen dat de burger gewoon graag vrijheid heeft. Al geven ze mij morgen nog 50k voor een elektrische auto van 40k te kopen dan zal ik altijd blijven genieten van mijn ICE wagens. Soms denk ik met weemoed terug aan een kwart eeuw geleden. Toen was een leuke hogere middenklasser echt nog haalbaar voor de particulier...zelfs met krachtigere motoren (BMW E46,Audi A4,Rover 75 of een leuke Passat...). Dat was natuurlijk in de tijd waar je nog vrij was en ik als prille tiener Britney Spears in sexy lingerie tussen de kinderprogramma's in Baby one more time zag zingen..... Nu de jongeren niet meer dromen om later een haalbare maar doch leuke gezinswagen te kopen. Elektrische eenheidsworst SUV zal het zijn..en die sexy lingerie geeft nu al geen dromen meer maar nachtmerries gezien het enkel nog politiek correct is dat Cindy NV het rond zijn walgelijk lijf draagt. Leuke auto's en een vrije wereld....Das war einmal.....
                      Last edited by MRJ; 29/09/2023, 21:23.
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Voor de eerste keer in m'n leven ben ik het een beetje eens met MRJ. Er zal niks anders opzitten dan zo lang als het kan met mijn oude meuk te blijven rondrijden en met weemoed terugdenken naar de jaren 80-90-00, toen een nieuwe auto kopen nog leuk en iets om naar uit te kijken was.

Die tijd komt wat mij betreft niet meer terug

Comment

• Overzicht van alle elektrische wagens en microcars die kunnen genieten van de 5000€ premie van de Vlaamse overheid in 2024

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                            Schandalig dat een overheid zich financieel moeit in een keuze. Dat is gewoon communisme. Wanneer gaat men nu toch gewoon eens snappen dat de burger gewoon graag vrijheid heeft. Al geven ze mij morgen nog 50k voor een elektrische auto van 40k te kopen dan zal ik altijd blijven genieten van mijn ICE wagens. Soms denk ik met weemoed terug aan een kwart eeuw geleden. Toen was een leuke hogere middenklasser echt nog haalbaar voor de particulier...zelfs met krachtigere motoren (BMW E46,Audi A4,Rover 75 of een leuke Passat...). Dat was natuurlijk in de tijd waar je nog vrij was en ik als prille tiener Britney Spears in sexy lingerie tussen de kinderprogramma's in Baby one more time zag zingen..... Nu de jongeren niet meer dromen om later een haalbare maar doch leuke gezinswagen te kopen. Elektrische eenheidsworst SUV zal het zijn..en die sexy lingerie geeft nu al geen dromen meer maar nachtmerries gezien het enkel nog politiek correct is dat Cindy NV het rond zijn walgelijk lijf draagt. Leuke auto's en een vrije wereld....Das war einmal.....
                            De overheid regelt bijna alles op een financiele manier.

Zonnepanelen stimuleren: subsidies of bealastingaftrek
                            Voor kinderen is er kindergeld, en werklozen krijgen minder dan mensen die werken.
                            Pensioensparen: belastingsaftrek
                            etc etc etc

De enige manier om het gedrag van mensen bij te sturen gaat via de portemonnee.

En rijden met een electrische auto is voor mij een pak leuker dan met een benzineketel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

De overheid regelt bijna alles op een financiele manier.

Zonnepanelen stimuleren: subsidies of bealastingaftrek
                              Voor kinderen is er kindergeld, en werklozen krijgen minder dan mensen die werken.
                              Pensioensparen: belastingsaftrek
                              etc etc etc

De enige manier om het gedrag van mensen bij te sturen gaat via de portemonnee.

En rijden met een electrische auto is voor mij een pak leuker dan met een benzineketel.
                              eens met alles behalve het laatste
                              benzine kan tof zijn, maar dan wel in een achterwielaangedreven atmosferische 6 cilinder met handbak en liefst nog een open dak
                              En daar wil ik dan weer mijn geld niet aan uitgeven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

eens met alles behalve het laatste
                                benzine kan tof zijn, maar dan wel in een achterwielaangedreven atmosferische 6 cilinder met handbak en liefst nog een open dak
                                En daar wil ik dan weer mijn geld niet aan uitgeven...
                                Dat hebt ge allemaal niet nodig... probeer maar eens een Rover 620Si, Rover 45 of een Rover 25! Dan gaat ge pas weten wat rijplezier is, tenminste als die oude meuk in gang geraakt!

Comment

• Ik geniet ook nog iedere rit van mijn autootje met 45 pk, manuele vierbak en manuele choke.

Comment

• De 'premijoems' zijn ondertussen in België helemaal de auto's van het volk geworden, benieuwd hoeveel particulieren daar nog bijhoren

Top 38 inschrijvingen januari t.e.m. september 2023 - Bron Febiac

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Dat hebt ge allemaal niet nodig... probeer maar eens een Rover 620Si, Rover 45 of een Rover 25! Dan gaat ge pas weten wat rijplezier is, tenminste als die oude meuk in gang geraakt!

heb een half jaar met zoiets rond gereden, als ik toen had geweten dat alles wat erna kwam minder plezant reed, had ik hem langer bijgehouden alleen jammer dat hij met z'n 1600 motor net iets te licht was en het verbruik van 8 liter me toch ook iets te hoog was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

De 'premijoems' zijn ondertussen in België helemaal de auto's van het volk geworden, benieuwd hoeveel particulieren daar nog bijhoren

Top 38 inschrijvingen januari t.e.m. september 2023 - Bron Febiac
                                        BMW is met kortingen aan het gooien op de leasemarkt, echt niet normaal.
                                        Collega heeft een iX 40 in hetzelfde budget gekregen als een Tesla Y.
                                        Toffe auto, alleen net iets te weinig range en hoger verbruik.

Als je dan de catalogusprijs vergelijkt… ca85k vs 62k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

BMW is met kortingen aan het gooien op de leasemarkt, echt niet normaal.
                                          Collega heeft een iX 40 in hetzelfde budget gekregen als een Tesla Y.
                                          Toffe auto, alleen net iets te weinig range en hoger verbruik.

Als je dan de catalogusprijs vergelijkt… ca85k vs 62k.
                                          Ongelooflijk hé, als je dan als particulier één van hun krellen wilt kopen krijg je met moeite 3 procent korting en misschien een sleutelhanger. Schandalig!

Comment

Working...
                                          X