Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alsof een eigenaar zijn sandero niet kan liefhebben

Als je kan krijgen wat je in je dromen verwacht

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Omhooggevallen schijtvolk zal altijd neerkijken op wat in hun ogen "niet goed genoeg is"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        Omhooggevallen schijtvolk zal altijd neerkijken op wat in hun ogen "niet goed genoeg is"
        Ook ne goeiendag….

Comment

• Het is geen kwestie van "neerkijken op" imho. Ik zou het eerder omgekeerd stellen. Alles wat Dacia is, MOET tegenwoordig precies worden opgehemeld, op straffe van als omhooggevallen of whatever te worden uitgemaakt.
          Van mij mag iedereen met een Dacia rijden. Zijn het goede auto's voor hun prijs, dat zal wel zeker anders werden er niet zoveel van verkocht.
          Maar moet je dat daarom ineens als referentie qua autoliefhebberij gaan zien? Ik dacht het niet... Kan me moeilijk inbeelden dat een klein jongetje dat graag met autootjes speelt fier gaat zeggen tegen zijn vriendjes en ouders: "Later wil ik een Dacia hebben."
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Omhooggevallen schijtvolk zal altijd neerkijken op wat in hun ogen "niet goed genoeg is"
            Zo is het, wie daar nu nog laatdunkend over doet heeft een paar jaar in coma gelegen of een verschrikkelijk dikke nek

Al die particuliere Dacia koper zijn heel tevreden dat er zo'n merk bestaat, je kunt trouwens niet naast de verkoopcijfers kijken.

Dezelfde hebben waarschijnlijk ook jaren gelachen met Hyundai/Kia maar als je dat daar ziet nu...
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dus omdat Dacia je ding niet is kijk je er op neer?

Ik zal Dacia aanraden aan mensen maar ik zal het zelf nooit kopen. Waarom? Om de simpele reden dat ik iets anders zoek in een wagen dan het rationele. Ik ben dan ook een tweedehands koper, krijg ik veel meer voor mijn geld. Ik haal geen speciaal gevoel uit het kopen van een nieuwe wagen.

Een Dacia Spring is in mijn ogen een geniale wagen, maar voor hetzelfde geld koop ik een tweedehands i3, die meer auto is in mijn ogen. Een jogger in dat koperkleur is geniaal, maar ik koop voor de helft een Kangoo of Berlingo van een paar jaar oud. Een Duster in die speciale reeks groen met kleuraccenten, prachtig maar ik koop een tweedehands xc40.

Mensen mogen mij daar een dikke nek voor vinden, maar ik mag die mensen dan bekrompen vinden.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Dus omdat Dacia je ding niet is kijk je er op neer?
                Jij misschien niet, jij spreekt trouwens ook voor uzelf als ik goed lees. Iedereen koopt wat hij wil hé.

Maar het zijn wel meestal dezelfde die erop bashen, zoals MRJ. Hij heeft hier trouwens al topics geopend enkel en alleen om bepaalde merken af te breken, Renault, Opel enz.

Mijn mening vind je in mijn onderschrift hieronder
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dat zou jij nooit doen hee, een merk afbreken.

Comment

• Allez nu gaan ze nog allemaal tegelijk gaan blijten?

Niemand moet van mij een Dacia kopen, maar het zijn altijd dezelfden die ze afbreken, meestal terwijl ze dit merk nog nooit in hun leven gehad hebben. Dat is natuurlijk niets nieuws onder de zon, maar een beetje tegengas mag je dan wel verwachten. Als je puur particulier kijkt staat dit merk gewoon bovenaan alle lijsten. Ze zullen inderdaad wel enorm slecht moeten zijn en erbarmelijk rijden... goed genoeg voor het plebs. Want daar is waar we naartoe aan het gaan zijn, nu al... en zeker de komende jaren. De zakelijke rijders / bedrijfswagens met om de 4 jaar een nieuwe elektrische auto en de particulier - die vroeger zich met gemak om de 8-10 jaar een nieuwe auto kon permiteren - zal met zijne "oude nest" blijven rondrijden.

Hier staan BMW en Dacia broederlijk naast elkaar op de oprit, oordeel zelf maar in welk kamp ik zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                      Dat zou jij nooit doen hee, een merk afbreken.
                      Ik breek geen merk af maar hun Belgische dealers inclusief 'Mercedes me' app (lees anders de reviews over de app eens) waarover ik mijn nare en kostelijke ervaringen met zoveel mogelijk mensen wil delen. Geen kwaad woord over hun auto's, spijt dat ik er na al die jaren afscheid van ga moeten nemen

Dat is nog iets anders dan systematisch merken afbreken zonder dat je er echte ervaring mee hebt. Vooral goedkopere merken krijgen dan de volle lading

Maar toch bedankt om mij er nog eens aan te herinneren want het is weer even geleden dat ik iets over die nitwit stealers met 'ster' geschreven heb

Comment

• Comment

• Ik ben idd absoluut geen dacia mens,maar dat heeft niets te maken met neerkijken,eerder met eigen ervaring met Renault als technisch product en omgang met klanten toen ik in de leasing werkte en zoals hierboven reeds gezegt,waarom altijd dacia zo ophemelen,hun Produzenten steken er niks Begeisterung in
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Jij kijkt gewoon op alles neer wat niet duur is of waar de koude kak aan mankeert, geef dat nu toch gewoon eens toe ??

En dat "ophemelen" (dat jij zo ervaart) komt enkel en alleen maar van mensen die er eigen ervaringen mee hebben. Helaas voor u om te horen waarschijnlijk, zijn dat inderdaad meer positieve ervaringen dan negatieve...

Comment

• Iemand die niet kan toegeven dat Dacia nu eenmaal betaalbare auto’s aflevert met veruit de beste prijs/kwaliteitsverhouding, is een zielepoot.
                              Het is niet omdat je dat zelf niet zou kopen dat het een schande is om dat toe te geven.

Comment

• Dacia is voor mensen die een transportmiddel zoeken die waarde naar geld is... niks mis mee maar even logisch dat niet niet iedereen dat zoekt.
                                als het elektrisch moet zijn zal ik ook in die doelgroep komen, zolang een verbrandingsmotor nog kan zit ik ik die de doelgroep zitten die wat meer wil betalen om wat meer te krijgen
                                lets have some more member berries

Comment

• Dacia is veel meer

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Mijn mening is dat een oude tweedehands vaak veel goedkoper rijden is als een budget auto,van mijn 19 tot 24 reed ik dagelijks 800 Serie van 250 naar 350d km met wat olie remmen,een koppelling als Kosten. Alles bij elkaar incl aankoop 1500eur voor 100d km en dat ding reed als een trein,dagelijks echt ideaal zo een oude ketel
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Niet elke particulier wil een oude tweedehands en er is nu eens totaal niks mis met een budget auto en al zeker niet met een Dacia. En blijkbaar denken de meeste particulieren er ook zo over als je de Dacia verkoopcijfers in Europa bekijkt Wij zijn hier na bijna 100k km anders supertevreden over onze (goed uitgeruste ) Duster, de meid voor alle werk

Van Rover wordt ondertussen niet meer gesproken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                        Mijn mening is dat een oude tweedehands vaak veel goedkoper rijden is als een budget auto,van mijn 19 tot 24 reed ik dagelijks 800 Serie van 250 naar 350d km met wat olie remmen,een koppelling als Kosten. Alles bij elkaar incl aankoop 1500eur voor 100d km en dat ding reed als een trein,dagelijks echt ideaal zo een oude ketel
                                        Die tijden zijn er inderdaad geweest, maar die tijden zijn helaas ook voorbij.

Comment

• Een Dacia is inderdaad zowat het beste als het op prijs/kwaliteit aankomt. En in onze contreien, waar je meer stilstaat dan rijdt (= 0,0 rijplezier), ook gewoon de beste keuze als je geen hol geeft om imago.

Comment

Working...
                                          X