Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren
Collapse
X
-
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
-
De BMW's worden wel steeds lelijker en lelijker, past misschien beter bij al die lelijke huizen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
- Likes 1
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
ik vraag me echt af waar al die bmw's dan zitten... hier in de omgeving heb je veel meer mercedes, audi en porsche gelukkig.
op de snelweg zie ik ook nooit opvallend veel BMW's tegenover andere merken... en ja die lelijke krellen trekken echt wel je aandacht.lets have some more member berries
Comment
-
Tja, niet iedereen heeft dezelfde smaak blijkbaar. Het zijn duidelijk allemaal professionele badgekopers hier ten lande als je de Top 5 bekijkt.
Zou wel eens kunnen veranderen nu de Chinezen en Tesla massaal eraan komen, misschien komen die verwaande 'premijoem' Duitsers dan terug met hun voetjes op de grond. Zou ik leuk vindenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik vraag me echt af waar al die bmw's dan zitten... hier in de omgeving heb je veel meer mercedes, audi en porsche gelukkig.
op de snelweg zie ik ook nooit opvallend veel BMW's tegenover andere merken... en ja die lelijke krellen trekken echt wel je aandacht.
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenTja, niet iedereen heeft dezelfde smaak blijkbaar. Het zijn duidelijk allemaal professionele badgekopers hier ten lande als je de Top 5 bekijkt.
Zou wel eens kunnen veranderen nu de Chinezen en Tesla massaal eraan komen, misschien komen die verwaande 'premijoem' Duitsers dan terug met hun voetjes op de grond. Zou ik leuk vinden
Kameraad is van Saab naar Volvo en dan naar MB gegaan. Nu kijkt hij voor vervanging en dan ga je bij BYD testrijden bijvoorbeeld. Na die testrit stap je terug in je MB C dan is dat uw referentiepunt toch?
Jij kijkt toch ook naar Lexus na je MB en niet naar de Toyota versie van dezelfde wagen?
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenBadgekopers? Je vergelijkt toch gewoon altijd met wat je hebt?
Kameraad is van Saab naar Volvo en dan naar MB gegaan. Nu kijkt hij voor vervanging en dan ga je bij BYD testrijden bijvoorbeeld. Na die testrit stap je terug in je MB C dan is dat uw referentiepunt toch?
Jij kijkt toch ook naar Lexus na je MB en niet naar de Toyota versie van dezelfde wagen?
Maja, ik had het eigenlijk wel moeten weten want met mijn vorige GLA hebben ze even hard geknoeidDefinitief afscheid nemen van een lievelingsmerk is altijd moeilijk na al die jaren
En Lexus, tja, heb ik nog niet geprobeerd maar ik hoor er alleen maar goeie dingen van, ken ondertussen een paar eigenaars die ook overgelopen zijn
Ik heb trouwens nog niks gekocht hé. Dat wachten op die LBX proefrit blijft maar duren en ondertussen verklaart mijn omgeving mij zot dat ik die eigenlijk nog nieuwe A wil wegdoen. Ben er nog steeds niet uit. Dilemma. Van de andere kant misschien goed dat het zolang duurt want dan kan ik wat langer nadenken ipv iets impulsief te doen
En de LBX is echt geen gekopieerde Yaris Cross, om te beginnen is die LBX stukken mooier, enz.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
thoh ja badge kopers klopt wel deels, Een merk heeft meestal een bepaalde stijl van exterieur en interieur en voor mij is mercedes daar nog altijd de beste in.
dat is echter wel maar van toepassing zolang het binnen mijn budget valt dus gezien die recente prijzen (een CLE200 kost al 75 000euro!) sla ik dat merk toch ook over voor mijn volgende wagen.
lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenthoh ja badge kopers klopt wel deels, Een merk heeft meestal een bepaalde stijl van exterieur en interieur en voor mij is mercedes daar nog altijd de beste in.
dat is echter wel maar van toepassing zolang het binnen mijn budget valt dus gezien die recente prijzen (een CLE200 kost al 75 000euro!) sla ik dat merk toch ook over voor mijn volgende wagen.
Maar ok, het is 'premijoem' en misschien normaal dat het allemaal wat duurder is. Maar als je dan ook nog weet, of 'niet wist' in mijn geval, dat jouw auto na 3 jaar bijna onbruikbaar wordt indien je geen smak geld voor abo's begint te betalen, dan tart dat elke verbeelding.
Dan spreek ik nog niet over de belabberde werking van hun Mercedes me app (ondertussen iets beter, dat mag ook wel na 6 jaar) en de onbestaande en vaak verkeerde bijstand die je aan de helpdesk krijgt.
Dringend te mijden die handelEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenJe hebt je lang ingehouden met de start van het nieuwe jaar. We zijn al de vierde januari, en nu pas je eerste 2 posts met commentaar op Mercedes, of heb ik er gemist ?
Comment
-
Op tv is een zo een programma een "echte job"....mss moeten sommige zich eens inschrijven als het thema garage is. Dan ga je nooit meer geloven in betrouwbaarheidsstatistiekjes en reclame fabeltjes. Dan zie je gewoon wat echte kwaliteit is. En ja kwaliteit mag premium genoemd worden. En kwaliteit is niet dat er nooit iets fout gaat,het is voor mij het synoniem dat de basis een zeer lange levensduur heeft,het geheel sterk en en veilig is,en het intrinsiek makelijk herstelbaar is met snel leverbare onderdelen. En dan zie je dat enkel Germanen en sommige Japanners op éénzame hoogte staan....al geef ik toe dat het ooit nog wel beter was,zowel in Europa als JapanBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenJe hebt je lang ingehouden met de start van het nieuwe jaar. We zijn al de vierde januari, en nu pas je eerste 2 posts met commentaar op Mercedes, of heb ik er gemist ?
De echte reden is eigenlijk dat ik een aangeboren allergie heb aan blaaskaken en laat dat nu net de mensensoort zijn waartoe jij en die oplichters met hun ster behoren
Blijven tellen zou ik zeggen, zo maak je jezelf toch een beetje nuttig hier
Comment
-
https://autofans.be/nieuws/varia/53678-volkswagen-golf-populairste-auto-van-2023-op-tweedehandsmarktDe Volkswagen Golf mag dan al even niet meer de populairste nieuwe auto zijn, maar hij krijgt toch nog een troostprijs in handen. Zo schopt de hatchback het wel nog tot bestverkochte model op de tweedehandsmarkt en ook de tweede plaats is voor een Volkswagen. Inderdaad: *take that*, BMW.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
Comment