Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel opvallend als je kijkt naar de merken die verliezen:
Fiat, Mini, Citroen en Peugeot…. In een markt die in totaal stijgt met ca 20% verliezen ze zwaar.
En Tesla gaat x3 tov vorig jaar.
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
En, gelukkig nu?
Heeft niks met gelukkig zijn te maken.
Nu zijn maandcijfers niet altijd veelzeggend. Januari is een maand waarin er heel veel leaseauto’s worden geleverd, want een doorsnee LM wil niks inschrijven in December.
Tesla had tot vorig jaar typisch een piek in de laatste maand van het kwartaal, omdat dan de boten uit China aan kwamen. Dat is minder nu door de productie in Berlijn.
Maar dat Citroen en Peugeot zo verliezen vind ik raar, net zoals Mini. Dat zijn toch ook auto’s die regelmatigin lease zitten.
Particulieren bestellen in Januari (en Februari), en die auto’s worden dan in Maart en April geleverd.
We zullen wel zien of de trend aan houdt.
Mensen klagen vaak dat auto's zo duur zijn geworden. Maar wie...
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
die worden hoogstens met partijgeld betaald ipv belastinggeld en je weet welke partijen de afschaffing van de dotaties tegenhoeden
en trouwens die interesseren me niet meer als de rest
hun journalisten overigens worden nooit geaccrediteerd met bijhorende ambetnaarvoordelen
die worden hoogstens met partijgeld betaald ipv belastinggeld en je weet welke partijen de afschaffing van de dotaties tegenhoeden
en trouwens die interesseren me niet meer als de rest
hun journalisten overigens worden nooit geaccrediteerd met bijhorende ambetnaarvoordelen
Aan partijgeld hangen véél meer voorwaarden dan aan belastingsgeld wat enkel dient om de verzending van papieren kranten te ondersteunen.
Welke ambtenarenvoordelen heeft een journalist? Ik leer bij? (waarschijnlijk niet, maar enfin ik moet de vraag toch stellen).
Bobo, ik heb u altijd nen toffe pé gevonden, maar nu klink je wel heel verzuurd hoor. Als 't allemaal zo slecht is, emigreer dan naar Rusland ofzo, hé. Poetin gaat u met open armen ontvangen hoor, wel braaf ja knikken of anders een gratis diner met een sausje polonium 210.
Het pensioen van een bediende bedraagt 60 procent van het brutoloon. Voor de berekening van het pensioen van een beroepsjournalist wordt het brutoloon verhoogd met 33,33%. In de praktijk komt dat erop neer dat het pensioen van een beroepsjournalist (afgerond) 80 procent van het brutoloon bedraagt.
nuff said, je tekent een charter waaraan je je moet houden...je mag zelf eens zoekn wat dat charter inhoud, dan begrijp je waarom het slaven zijn en geen onafhankelijke verslaggevers
en jakkel...ik ben niet verzuurd hoor, geen zorgen
zal hier ook zowat zijn, shiftpremies etc worden niet gerekend (je betaalt er uiteraard wel de volle mik taksen op) en prive geplaffoneerd, het zal tegen dan een cheap bakske worden...maar ik weet dat rijplezier niet afhangt vd prijs vd auto
terug over auto's. Ja ze zijn duurder dan vroeger, maar idd ze zijn beter uitgerust, gaan langer mee... je kan dus met gerust hart een occasie kopen van 5-10 jaar oud en nog jaren goed zijn... en toch zijn firmawagens op 5 jaar afgeschreven en zijn er veel mensen die alleen maar een nieuwe willen om niet 'met andermans miserie te zitten' ...
ik zie nergens meer luxe wagens dan hier in belgie en die staan niet allemaal op een firma... particulieren rijden ook niet met een krot rond (vergeleken met veel andere landen)
lang geleden, voor mijn firmawagen tijd, kocht ik mij ne wagen van 3300 euro.. en die reed beter dan veel nieuwere wagens.
Ron Hindriks en zijn Honda Civic zag je al twee keer eerder in Klokje Rond. Inmiddels heeft zijn Honda Civic meer dan een miljoen kilometers op de teller. Ho...
Het pensioen van een bediende bedraagt 60 procent van het brutoloon. Voor de berekening van het pensioen van een beroepsjournalist wordt het brutoloon verhoogd met 33,33%. In de praktijk komt dat erop neer dat het pensioen van een beroepsjournalist (afgerond) 80 procent van het brutoloon bedraagt.
nuff said, je tekent een charter waaraan je je moet houden...je mag zelf eens zoekn wat dat charter inhoud, dan begrijp je waarom het slaven zijn en geen onafhankelijke verslaggevers
en jakkel...ik ben niet verzuurd hoor, geen zorgen
De pagina die u wil bereiken bestaat niet, of is verplaatst. Gebruik het menu om te vinden wat u zoekt. Ga naar de homepage. Of contacteer ons.
En nu de vraag: krijg je dat enkel als je groen of sos bent?
Nee, ook die fake journalisten van het Pallieterke krijgen dat.
Er staan nergens voorwaarden door welke politici je moet laten neuken om dat te krijgen.
Het bestuur van journalistenvereniging VVJ ‘beschouwt ’tScheldt niet als journalistiek’. Dat is een bocht voor de beroepsvereniging, met mogelijke juridische gevolgen.
Comment