Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er zijn bijzonder weinig mensen die rijden met wat aan de muur hing in hun kamer.

Dacia is de nieuwe Skoda.
    Skoda was de goedkope VW. Zelfde techniek, net iets groter en aantrekkelijk geprijsd. Ondertussen zijn de prijzen bij Skoda ook wel gestegen.

En nu is Dacia het merk waar je bijzonder veel krijgt voor je centen en ze worden mooier en beter afgewerkt.

Comment

• Maar ook de prijzen bij Dacia zijn al stevig omhoog gegaan.
      Een aantal jaar terug had je het topmodel van de Duster voor 18.000 euro, tegenwoordig is dat blijkbaar de vanafprijs voor het goedkoopste model.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• als ik me goed herinner is de duster gelanceerd in 2010 aan €11990, de gecumuleerde inflatie over die 14 jaar is 49.26%

11990*1.4925 = 17896...en wrs veel beter uitgerust én groter

Comment

• deze poster hing trouwens in mijn kamer

en deze heb ik sinds 2006 en staat tegenwoordig in de living (en wordt binnen kort motorisch terug in orde gezet)

Comment

• Tja de eu dwingt de fabricanten steeds meer veiligheids prullen standaard op de auto te steken zoals die shit waarbij je melding krijgt als je 1km/h te snel gaat... tal van filters etc. En dan zijn de prijzen van ruw materiaal de laatste 15 jaar abnormaal gestegen
            lets have some more member berries

Comment

• Verschil in beeld

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• De prijs van LPG is recent zowat 25% gestegen. Ik vind niet meteen online terug waarom dat zou zijn.
                Ik tank nu aan 83 cent terwijl het voor de zomer 60 cent was.

Nog steeds een stuk goedkoper, maar ben wel nieuwsgierig naar de oorzaak en of het blijvend zou zijn.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Aandeel bio-lpg zou al een deel verklaring kunnen zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Zoek ook EUDR maar eens op. Complete chaos momenteel in de palmolie en derivaten markt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      De prijs van LPG is recent zowat 25% gestegen. Ik vind niet meteen online terug waarom dat zou zijn.
                      Ik tank nu aan 83 cent terwijl het voor de zomer 60 cent was.
                      Dat is een stijging van 38%

Comment

Working...
                      X