Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net mijn madame aan station noorderdokken gaan halen, tijdens stop trein wipte een jongere binnen…trok haar werklaptop mee en vluchtte in 1 beweging terug naar buiten, lief is criminologe en werkt op de jeugdrechtbank…openbaar vervoer rond de steden is niet of..maar wanneer je wordt belaagd…collateral damage?

Had haar nog voorgesteld op te pikken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ... lief is criminologe en werkt op de jeugdrechtbank…openbaar vervoer rond de steden is niet of..maar wanneer je wordt belaagd…collateral damage?
      1) Waarschijnlijk ben ik, na jaren lezen van de staatsgesponsorde leugenpers, veel hersencellen verloren, maar aan dit onsamenhangend gebrabbel krijg ik kop noch staart.
      2) Heeft dit iets met de hoge autoprijzen te maken?

Comment

• Ik vroeg het mij ook al af
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          Net mijn madame aan station noorderdokken gaan halen, tijdens stop trein wipte een jongere binnen…trok haar werklaptop mee en vluchtte in 1 beweging terug naar buiten, lief is criminologe en werkt op de jeugdrechtbank…openbaar vervoer rond de steden is niet of..maar wanneer je wordt belaagd…collateral damage?

Had haar nog voorgesteld op te pikken

Allé, in den hoek!
          Koest!

Comment

• En wat zijn jullie 3 musketiers bijdragen dan?

Het file en dure autoalternatief toch?
            Net bij de collega's de politie pro forma aangifte gaan doen, laptop is niet erg, maar agenda met jeugdfoto's van de dochter is emotioneler

Je voelt ja als man machteloos en mag er niet aan denken wat die gast haar nog meer had kunnen aandoen, mijn heldin is hem nog achterna gegaan in de donkere krochten van noorderdokken

Comment

• Dit lijkt mij dan toch al iets meer on topic

Onze auto's worden steeds geavanceerder, vaak ten voordele van de veiligheid. Maar sommige technologieën zorgen er in werkelijkheid voor dat de herstelkosten na een ongeval uit de hand lopen, zo stelt een expertisebureau. Een woordje uitleg.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Nog ff verhaal afmaken, wij naar noorderdokken

Gaan zoeken of er in de bosjes niets te recupereren viel

Ja hoor belangrijk werkschriftje

1 fotoke van de dochter, onze tickets voor vrijdag Arsenal, geen agenda of de rest van de pics kunnen recupereren helaas

Mijn heldin wou verder naar werk sporen, maar

Uiteraard in retard dus ik taxi haar naar werk

De jeugdrechtbank ligt kompleet ideaal om te forensen in onze prachtige spoorwegkathedraal

Trein bleek niet in retard maar dans la panne, goeie beslissing om haar te voeren

Mijn liefde van mijn leven haar woon-werk parcours is ideaal, als ambtenaar wordt het ook door de staat betaald, het wordt hen ook vergeven als ze te laat komen vanwege calamiteiten, in de privé ligt zoiets vaak wat moeilijker en uiteindelijk is niemand immuun voor stedelijke fait-divers op het ov

Het is geen afdoende alternatief voor de te dure auto's of verminderen filedruk, maar das mss een persoonlijke visie

Comment

• Chinese automerken staan bekend om hun lage prijzen. Maar dat lijkt niet genoeg te zijn om Europese automobilisten te overtuigen. Een studie laat zien dat de prijzen nog verder zouden moeten dalen. Maar hoe ver gaan ze daarin?

Comment

• Terwijl regeringen bezuinigen op steun voor elektrische auto’s, doet één EU-land het tegenovergestelde. Het trekt 400 miljoen euro uit voor subsidies, oplopend tot 10.000 euro per voertuig. Een voorbeeld om te volgen?

Comment

• Al maandenlang wordt gesproken over een nieuwe autofiscaliteit in Wallonië. De vorige Waalse regering had een decreet uitgevaardigd, maar dit benadeelde gezinnen en elektrische auto’s. Daarom past de nieuwe regering – aan de macht sinds juli 2024 – deze beslissing meteen aan. Een goede zaak? Toch niet helemaal.

Comment

• Die stakingen van het ov zijn ook geen goede triggers om de te dure auto te laten, congeedagen zijn schaars

Comment

Working...
                        X