Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenOf een dacia he order, nix mis met 2-dehands
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Maar de aanname dat particulieren dan maar de overschot moeten overnemen van de mensen die altijd een nieuwe leasingwagen krijgen om de 3/4 jaar vind ik mateloos arrogant.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja ok, maar ik heb daar nooit een complex of iets dergelijks door gekregen en voor mij is of was en zal dat mss terug de realiteit worden
Het gaat gewoon over wat rechtvaardig is of totaal niet. Waarom de ene subsidies voor een voertuig en de ander niet. En die andere moet dan maar tevreden zijn met wat de een afdankt Iedereen of niemand. Iedereen wil ook een gelijkwaardig pensioen voor wat ie gewerkt heeft, dat lijkt me toch ook redelijk.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Een huis kan je niet vergelijken met een wagen, dat is krom. Maar een wagen mbt slijtage al zeker. Dan weten we nog niet veel over de duurzaamheid en levensduur van batterij/wagens.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
Tuurlijk niet , als je een leaseslet onder je kont krijgt ... ik denk dat jij toch vrij ver af staat van wat gemiddeld leeft bij de bevolking...het is niet slecht om nu en dan eens je roze tesla brilletje af te zetten denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Absoluut niks mis met een 2dehands, en al zeker niet met een Dacia
Maar de aanname dat particulieren dan maar de overschot moeten overnemen van de mensen die altijd een nieuwe leasingwagen krijgen om de 3/4 jaar vind ik mateloos arrogant.
Zeker bij de iets grotere auto’s (groter dan pakweg een Golf) is dat al jaren zo dat die pas bij privé kopers komen als 2dehands voor het grootste deel.
Dat hebben wij ook jaren gedaan voor onze tweede auto. Enkel de laatste was een semi-nieuwe Polo van bij Cardoen.
Comment
-
Ik heb nog nooit een tweedehands auto gekocht (om de 4 jaar behalve de Espace die 7 jaar met veel plezier mocht blijven), altijd nieuw, én privé aangeschaft. Ik heb gans mijn carrière om en rond een gemiddeld loon verdiend en heb geen suikertante of -nonkel waar ik van heb geërfd. Ik rijd nu ook full-elektrisch. Ik maak geen algemene conclusie uit mijn eigen situatie dat ”de meerderheid” van de particulieren nieuw koopt.
Ik heb er geen idee van wat de verhouding nieuw/tweedehands is bij privé aankopen van een auto.
Bestaan daar geen officiële cijfers van i.p.v. wat geroeptoeter?
Comment
-
kort zichtigheid noem ik in landen denken. De verheerlijking van Aziaten is gebaseerd op de topkwaliteit van Toyota,Honda en Mazda. Maar dat wil echt niet zeggen dat alle auto's uit het verre oosten goed zijn hé. Een Goshn Nissan is zowat de grootste ramp op wielen die er bestaat,een hele hoop Suzuki's zijn een samenraapsel van brol..... Hyundai en Kia maken dan mss wel goede elektrische auto's maar hun benzine motoren en dubbelkoppelling bakken halen ook met moeite 100 000km. Dus spijtig genoeg is het daar net zoals in Europa....die goedkope auto's....liever een goede tweedehandsBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenEen Goshn Nissan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHier was trouwens nooit een 'duimpje omlaag'.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Leer misschien eerst die mens zijn naam correct schrijven. En nu eerst uw pilletjes nemen, anders breekt ge maandag in de beschutte werkplaats de boel weer af.
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment