Ik moet geen gelijk hebben. Alweer een paar honderd kilometer file op onze wegen momenteel. Hoelang is dat nog vol te houden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren
Collapse
X
-
...als een zekere janssens geen referendum had uitgeschreven, hadden er alles bij elkaar miljoenen km's file minder op onze wegen gestaan, had de antwerpenaar minder lang in het fijnstof van de vw-diesels gestaan en kon ondertussen de wapper lekker stil benut zijn geweest door uitstootloze ev's, hopelijk niet gevoed door gas, maar door hernieuwbaar of kern
Comment
-
De grootste vervuilende landen trekken zich geen bal aan van het klimaat en wij moeten met elektrische rommel gaan rijden.
Nu kan ik eindelijk de prijzen van 15 jaar geleden betalen voor een dikke auto en vandaag krijg je voor dat geld enkel een stofzuiger met 20 opties die ik niet nodig heb.
Het is game over voor de autoliefhebber.
Einde frustratie rant
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenDe grootste vervuilende landen trekken zich geen bal aan van het klimaat en wij moeten met elektrische rommel gaan rijden.
Nu kan ik eindelijk de prijzen van 15 jaar geleden betalen voor een dikke auto en vandaag krijg je voor dat geld enkel een stofzuiger met 20 opties die ik niet nodig heb.
Het is game over voor de autoliefhebber.
Einde frustratie rant
En ja, prijzen van 15 jaar geleden….
Met mijn loon van 15 jaar geleden zou ik vandaag havermoutpap kunnen eten.
Comment
-
Goedkopere, kleine modellen worden geschrapt owv alsmaar hogere, politiek gesteurde milieu-eisen, politici die doelbewust bezit en gebruik van auto ontmoedigen, ondertussen is een alternatief, het openbaar vervoer alsmaar meer nogo-zone
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Zal het nog eens posten.
Politics.be, het politieke forum van het land. Je kan er terecht voor interessante politieke debatten met honderden andere gebruikers en van tijd tot tijd kan je er ook discussiëren met bekende politici. Alweer een initiatief van Politics.be! Gegarandeerd 100% onafhankelijk, gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboIk denk dat als je wil perfect verstaat wat ik zeg
wil het gerust herhalen voor de slechte verstaander
Hoe komt dat ds het meeste aandeel verliest
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Ik zou de vraag anders stellen: hoe komt het dat HLN de populairste ”krant” is, VTM met hun idiote programmas met de steeds weerkerende dezelfde smoelen van onbenullige BV’s de hoogste kijkcijfers heeft, Vlaams Behang de populairste partij is?
Toch niet omwille van hun formidabele niveau?
Arm Vlaanderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Het mag niet te moeilijk zijn zeker?
Ik zou de vraag anders stellen: hoe komt het dat HLN de populairste ”krant” is, VTM met hun idiote programmas met de steeds weerkerende dezelfde smoelen van onbenullige BV’s de hoogste kijkcijfers heeft, Vlaams Behang de populairste partij is?
Toch niet omwille van hun formidabele niveau?
Arm Vlaanderen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hahaha, ik zie dat hier plots uit het niets gecensureerd wordt, er zijn posts verdwenen. Nu nog iets aan de goede werking en de bugs van het forum doenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Niet van mijn gewoonte normaal, maar toch efkes een knuppel in het spreekwoordelijke hoenderhok LOL
Ik vind dit een zwaar overroepen discussie.
Toen ik begon te werken eind jaren 80, was mijn eerste bediende loon 38.000 BEF, en kostte een BMW3 320i rond het miljoen belgische Frank.
Totally ouf my reach destijds.
Een beginnend bediende zit vandaag makkelijk aan 1700-1800€ netto, en voor pakweg 50K, heb je toch nog steeds een BMW 3, die zelfs veel meer opties, en betere prestaties heeft, dan die van eind jaren 80.
Een 318i van nu, veegt de vloer aan met een 320i van toen.
Appelen met peren vergelijken is moeilijk natuurlijk, maar het is wel zo, dat auto's nu een pak complexer zijn ook, dan toen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtenen voor pakweg 50K, heb je toch nog steeds een BMW 3
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idd! Moet zeggen, ik geniet wel van 'Helden van het internet' van Eric Goens op Play4. Die onverwachte confrontaties met het grote bakkes van de Vlaamsche aanhang, da's pas humor“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Wel raar dat ze niet eens in bvb Molenbeek gaan bellen. Want daar wordt zeker evenveel politiek incorrect gezeverd. Hoe zou dat toch komen? Minimum even arme cultuur, bvb tav vrouwen, lbgtq enz… Marja daar doen ze het in de broek, dus liever bij de “brave” Vlaming gaan bellen, de bende hypocrieten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Maja, dat verstaan ze niet hé. Nuja, om de 'brave' Vlaming te verstaan kost tegenwoordig ook al wat moeite“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Anyway, het ging hier over te dure auto's voor particulieren, misschien terug on topic, de zoveelste poging. Politiek sucks en daar komt alleen maar herrie van.
David heeft voor dit soort discussies in post 250 de link naar het juiste forum gepost. Waarvoor dank!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment