Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Goh, vandaag wat gekeken naar stockwagens op de site van Mercedes Duitsland. Daar zie ik toch weer mooie kortingen tov een paar maanden geleden.
    In Duitsland wel ja, is daar dan ook een ander Mercedes met veel meer mogelijkheden aangaande opties en goeie bekwame dealers, net zoals eigenlijk in alle andere landen het geval is.

Hier zijn de occasies bijna zo duur als de nieuwe exemplaren, zondag nog zelf kunnen vaststellen bij de buurman stealer (zie foto's bij Mercedes lovers).
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Gij kunt nogal een stukske zagen over uw staatsgesubsidieerde pers, zet eens een andere plaat op.
      Tja, dat staat elke week in Bobo zijn clubblad, dan begin je dat na te apen natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Goh, vandaag wat gekeken naar stockwagens op de site van Mercedes Duitsland. Daar zie ik toch weer mooie kortingen tov een paar maanden geleden.
        Kan je die link effe doorsturen?
        Last edited by Koen42; 03/08/2023, 17:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koen42 Bekijk Berichten

Kan je die link effe doorsturen?

Comment

• ...ging eens kijken of er al op mijn model werd gebradeerd, wat ze toch zullen moeten...maar de goedkoopste stond 16k boven basisprijs...er zal wel korting opzitten, maar kompleet teniet gedaan door opties wat hen uiteindelijk niet veel geld kost

Comment

• ik volg dit topic wel al even....maar nu eens een vraagje? waarom klagen dat de nieuwe auto's zo duur worden? Je koopt een luxe wagen met 25000km met 4 jaar garantie voor 35000eur. Wie wil er dan een wegwerpproduct nieuw kopen voor evenveel?
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Het gaat over de prijsstijgingen van nieuwe wagens. Niet over tweedehands. En 2dehands wagens zijn ook serieus gestegen in prijs.

Comment

• En elke Belg zonder leaseauto heeft 35k € in zijn kast liggen voor een nieuwe luxe wagen. Daarom dat de verkoop van nieuwe auto's bij particulieren zo geweldig gaat

Sommigen spreken hier in eigen naam om het dan te veralgemenen
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ik heb mijn luxe auto geen 35k betaald

​​het zal in uw ogen misschien geen luxe auto zijn... maar gezien alle toeters en bellen is die dat wel.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Wereldvreemd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        ik heb mijn luxe auto geen 35k betaald

​​het zal in uw ogen misschien geen luxe auto zijn... maar gezien alle toeters en bellen is die dat wel.
                        luxe is niet iets dat leeftijdsafhankelijk is hé,dus ik kan (ik ga uit van een 607) dit wel als een luxe wagen bestempelen. Zeker om dat de D/EW motoren de gebruiker de luxe gaven om altijd veilig en wel thuis te geraken. Wat mij betreft meer luxe dan een nieuwe PSA met een EB
                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Consumentenorganisaties klagen regelmatig de prijs van elektrische auto’s aan, die ze onbetaalbaar vinden. Hoewel constructeurs deze prijzen rechtvaardigen door de technologie en de dure batterij, blijven ze simpelweg onbetaalbaar voor de meeste particulieren. Die krijgen van de overheid geen hulp, premie of belastingvermindering, alleen bedrijven worden fiscaal gestimuleerd.​

Hoewel elektrische auto’s doorgaans duur zijn, wordt verwacht dat hun prijs de komende maanden en jaren snel zal dalen. Volgens een onderzoek is echter het tegenovergestelde waar: de prijzen zijn in een jaar tijd gemiddeld met 7,7 procent gestegen. Waarom?

Comment

• Geen biv en rijtax geldt voor iedereen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              Geen biv en rijtax geldt voor iedereen

+ particulier betaald geen extra belasting via vaa

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                Maar moet er wel zijn eigen kapitaal insteken en krijgt in vergelijking bijna geen korting op een nieuwe auto.

Comment

Da's een goei. Straks gaat ge nog beweren dat particulieren voordeliger uitkomen.

Comment

• Dat het artikel kwatsch is, mag je toch wel zeggen, en dat vaa een hoop centen is, ook

Zelfs ambtenaars krijgen intussen telefoons en maaltijdcheques, naast net zoals geaccrediteerde hoernalisten van de leugenpers een pensioen dat dat van de werknemer gemiddeld 50% overstijgd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Da's een goei. Straks gaat ge nog beweren dat particulieren voordeliger uitkomen.
                                      Ik betaal op 4 jaar evenveel aan VAA dan de btw die ik gerecupereerd heb in mijn zaak. Dat maakt niet dat ik particulier beter zou af zijn maar de verschillen zijn niet zo groot dan sommigen denken.

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

.. Dat maakt niet dat ik particulier beter zou af zijn maar..
                                        Wat na een maar komt doet nogal dikwijls niet meer ter zake, je bent dus particulier niet beter af, punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          Dat het artikel kwatsch is, mag je toch wel zeggen, en dat vaa een hoop centen is, ook

Zelfs ambtenaars krijgen intussen telefoons en maaltijdcheques, naast net zoals geaccrediteerde hoernalisten van de leugenpers een pensioen dat dat van de werknemer gemiddeld 50% overstijgd

Zeg, Donald, zijt ge daar weer? BLIJVEN roeptoeteren, straks gaan er wel weer enkelen uw bullshit geloven, de aanhouder wint!
                                          Bovendien, wat hebben de ambtenaren en journalisten hiermee weer te maken?
                                          Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 09/08/2023, 08:24.

Comment

Working...
                                          X