Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En weer geloof je de "leugenpers".

Je eigen geloofwaardigheid is nu nog lager dan laag man.
    Heeft trouwens helemaal niks meer met de topictitel te maken.

Comment

• ik denk niet dat hiermee auto's goedkoper gaan worden helaas, de schade berokkent door een +20jarig goenlinks eu-beleid lijkt mij ook kwasi irreversibel...maar ze verder belonen mag eindelijk gaan stoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ik denk niet dat hiermee auto's goedkoper gaan worden helaas, de schade berokkent door een +20jarig goenlinks eu-beleid lijkt mij ook kwasi irreversibel...maar ze verder belonen mag eindelijk gaan stoppen
        Blijf vooral onverstoord uw gezeik verkondigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          En als het niet in je kraam past, dan is het "leugenpers" en "fake nieuws".
          Ken er nog zo een paar die het op die manier doen, hun voornamen zijn Vlad en Kim.
          Je vergeet creepy Don nog. Ze zijn de proud boys ondertussen in the jail aan 't steken waar ze dan ook al lang thuishoren. Nu de echte oproerkraaier nog, zal wel niet gemakkelijk zijn door zijn maffioso ervaringen en dito advocaten.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

ik denk niet dat hiermee auto's goedkoper gaan worden helaas, de schade berokkent door een +20jarig goenlinks eu-beleid lijkt mij ook kwasi irreversibel...maar ze verder belonen mag eindelijk gaan stoppen
            Kijk eens wat jaren van stevig rechts beleid gedaan heeft met het VK.
            Nu moeten ze 100 scholen sluiten omdat de gebouwen op instorten staan, en ziekhuizen hebben wachtlijsten tot in de eeuwigheid.
            Ze beginnen eindelijk te beseffen dat Brexit een enorme vergissing was.

Geef mij maar groen links en groen liberaal.

Comment

• (er zijn 22000 scholen in uk, denk niet dat de verhouding in be veel anders ligt)

ook liberaal en linksgroen als persoon, maar er is geen liberale partij meer

Comment

(er zijn 22000 scholen in uk, denk niet dat de verhouding in be veel anders ligt)

ook liberaal en linksgroen als persoon, maar er is geen liberale partij meer
                Als je echt linksgroen als persoon bent, dan kom je hier niet het VB, 't Scheldt en Pallieterke napraten.
                En dan zou je Frans Timmermans ook wat meer apprecieren.

Je weet het gewoon zelf niet meer denk ik...

Comment

• Sorry, moest in het humortopic zijn.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• de meeste politiekers doen niet anders dan spelletjes spelen, zowel de linksen als de rechtsen, dus als ge aangeeft 'liberaal en linksgroen' te zijn, dan zijn er toch al 3 partijen waar je mogelijk op zou kunnen stemmen en als je het écht niet meer weet is er nog altijd de cd&v

Comment

• Laat me toch eens cherry-picken en niet in een hok worden geduwd

Een stem blijft een compromis, leve mr en jlb

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Ik denk dat we nu wel een bewijs gezien hebben dat er nog enorm veel mensen een dikke som geld op een spaarrekening hebben staan.

Vandaag hebben circa 500.000 belgen ingetekend op de staatsbon voor in totaal 16 miljard. Dat is gemiddeld 32.000€ per inschrijver.
                        Dit zijn er zelfs meer dan 500.000, of 7,7 % van de Vlamingen

Comment

• Waar vind je die info dat het meer dan 500.000 Vlamingen zijn ? Ik vind alleen info over Belgen.

Comment

• Zie artikel.​

'In 2022 daalde de armoede in Vlaanderen nauwelijks. Iets meer dan een half miljoen Vlamingen, zo'n 7,7 procent van de bevolking, bleef onder de armoedegrens steken'.

Comment

• Goh, ik dacht dat je bedoelde dat er meer dan 500.000 Vlamingen ingetekend hadden op de staatsbon. Een beetje verwarrend dat je dat quote en dan over iets totaal anders begint.

Comment

• Misverstand dan. Ik bedoelde de link die ik postte en daarmee ook dat er 500.000 mensen onder de armoedegrens zitten. Het is dus niet allemaal rijkdom in dit landje zoals sommige quotes hier doen vermoeden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Misverstand dan. Ik bedoelde de link die ik postte en daarmee ook dat er 500.000 mensen onder de armoedegrens zitten. Het is dus niet allemaal rijkdom in dit landje zoals sommige quotes hier doen vermoeden.
                                  Die 500.000 onder de armoedegrens rijden met een fiets, die kunnen zich ook geen Dacia permitteren.

Comment

Die 500.000 onder de armoedegrens rijden met een fiets, die kunnen zich ook geen Dacia permitteren.
                                    Dat zou ik niet dadelijk durven zeggen. Hier is onlangs een koppel uit hun huis gezet omdat ze de huur van een eenvoudige woning niet meer konden betalen. Hun 15 jarige zoon was nogal loslippig over de miserabele toestand thuis

Wel 2 dikke leasekrellen (Mercedes A250e en een Volvo C40) voor hun deur staan. Ik weet wel niet wat ervan gekomen is, ze zijn met de noorderzon verdwenen ondertussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat zou ik niet dadelijk durven zeggen. Hier is onlangs een koppel uit hun huis gezet omdat ze de huur van een eenvoudige woning niet meer konden betalen. Hun 15 jarige zoon was nogal loslippig over de miserabele toestand thuis

Wel 2 dikke leasekrellen (Mercedes A250e en een Volvo C40) voor hun deur staan. Ik weet wel niet wat ervan gekomen is, ze zijn met de noorderzon verdwenen ondertussen.
                                      Je kan perfect uit huis gezet worden als er nog inkomen is.
                                      als je spreekt over leaseauto’s, dan werken ze beiden. Maar ook met een inkomen van bv 8000€ per maand kan ik zo veel kosten maken en leningen aan gaan dat er geen geld meer is voor de huur. Dat is geen armoede, dat is fout financieel beheer.

Comment

Je kan perfect uit huis gezet worden als er nog inkomen is.
                                        als je spreekt over leaseauto’s, dan werken ze beiden. Maar ook met een inkomen van bv 8000€ per maand kan ik zo veel kosten maken en leningen aan gaan dat er geen geld meer is voor de huur. Dat is geen armoede, dat is fout financieel beheer.
                                        Klopt! Eigen schuld, dikke bult in sommige gevallen. In het artikel staat ook niet hoe ze onder de armoedegrens geraakt zijn. Ik lees alleen dit:

'Nieuwe groepen

In het barometerrapport zien ze ook een relatief nieuwe groep opduiken in de armoedestatistieken: werkende tweeverdieners. Koppels die beiden een inkomen verdienen, blijven niet altijd gespaard van een leven in armoede en schulden'.

Dus ze rijden niet allemaal met een fiets zoals jij schrijft

Comment

• Benieuwd of ze het zo gaan oplossen

Netflix zorgde voor een complete aardverschuiving op vlak van hoe we televisie consumeren. *Consumeren* we binnenkort ook op een andere manier de auto? De Poppy's, Lynk & Co's en Volvo's Abonnement van deze wereld lijken er alvast op te wijzen. Het auto-abonnement is volop in opmars.

Comment

Working...
                                          X