ga eens kijken op een industriezone wat daar van megawats wordt binnengetrokken. Daar is het dan blijkbaar geen probleem? Dat ze het niet overal kunnen zetten is duidelijk, maar nogmaals overal moet niet. Uit uw opmerking denkt gij dat ik verklaar dat overal die 600 kw gehaald moet worden. Als men eerst al begint met dat probleem te lossen van het snelladen op zich. Dat 200 kw kan volgehouden worden gedurende de gehele laadbeurt, dan zal een laadbeurt al geen 20 minuten meer duren. 10 minuten is al een halvering. Als ze dat niet opgelost krijgen, zie ik nog een mooie toekomst voor autotreinen richting een bepaalde vakantiebestemming. Of gaat men de aankoop van elektrisch uitstellen.
Ik kan het ook omdraaien: hoeveel laadpunten moet je dan voorzien om tot aanvaardbare wachttijden te komen? 10 aan 600w of 30 aan 200w?
Ik kan het ook omdraaien: hoeveel laadpunten moet je dan voorzien om tot aanvaardbare wachttijden te komen? 10 aan 600w of 30 aan 200w?
Comment