Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren
Collapse
X
-
Steeds meer merken bieden de mogelijkheid om een nieuwe auto online te kopen. Is dat betrouwbaar? En hoe werkt het precies?
https://www.vroom.be/nl/informatie/o...open-gids-2025
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
En de daling is 3%..
So what.
Volgens jouw redenering is X nu de gesponsorde regimepers:
- eigendom van Musk die mee aan de knoppen zit
- heeft zelf nog een kapitaalsinjectie gedaan van een paar honderd miljoen.
Welk ander medium heeft zo veel geld gekregen van één persoon of politieke partij?
Je hangt aaneen met contradicties. Rot gewoon op.
Ga in de VS wonen, alle dagen een natte broek als je Fox News aan zet.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenEr is geen pensee unique op x, over oorlog, politiek, genderkwesties, noemmaarop….das het verschil, iets wat voor velen hard te verdragen valt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
- Likes 1
Comment
-
Zo kunnen ze de auto's voor Jan Modaal nog wat duurder maken, bedankt Trump! Hij lijkt de consequenties voor zijn eigen nazi vriend te vergeten en die zijn huidige verkoopcijfers zijn al bedroevend
Duitsland en Frankrijk willen ferme reactie op Amerikaanse importheffing auto's
'Vicieuze cirkel voorkomen'
De Europese Unie moet met een stevige reactie komen op de importheffingen op buitenlandse auto's die de Amerikaanse president Donald Trump heeft aangekondigd. Dat vinden de Duitse en Franse regering.
Tegelijkertijd moet Brussel met de VS in gesprek blijven over een oplossing voor de oplaaiende handelsconflicten, aldus de Duitse minister Robert Habeck van Economische Zaken.
"De Amerikaanse heffingen komen niet als verrassing. We zijn voorbereid. Het komt er nu op aan dat de EU een ferm antwoord heeft. Het moet duidelijk zijn dat we niet zomaar zullen zwichten voor de VS", stelt Habeck in een op sociale media gedeeld statement. "Tegelijkertijd steunen we de Europese Commissie bij onderhandelingen met de VS over een oplossing die een vicieuze cirkel van heffingen voorkomt."
Fransen willen vergelding
De Europese Unie kan bijna niet anders dan de Amerikaanse importheffingen op buitenlandse auto's vergelden, meent de Franse minister van Economische Zaken Éric Lombard. Hij reageerde op de aankondiging van de Amerikaanse president Donald Trump, die op 2 april een belasting op geïmporteerde auto's van 25 procent wil invoeren. Die heffing is volgens Lombard "zeer slecht nieuws".
"De vijandigheid neemt toe", zei Lombard in een gesprek met radiozender France Inter. "De enige oplossing voor de EU is om de tarieven voor Amerikaanse producten te verhogen." De minister sprak tegelijkertijd de hoop uit snel met de Amerikaanse regering in gesprek te kunnen over het verlagen van de heffingen, omdat een handelsoorlog voor iedereen slecht zou uitpakken.
Bron: Autoweek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenAh nee, want niet consequent genoeg
- Likes 1
Comment
-
Voel je je deugen, telkens iemand met een andere mening fascist te bestempelen?
Het eu-tarief op us-auto's was 10%, 4-voudig wat us oplegde voor eu-karren
Je moet eens wat uit us of Zwitserland laten overkomen, dan merk je snel hoe inhalig de eu reeds was
Eu-tax op Chinese ev's gaat tot 45% (saic)
Comment
-
En wat voor een mening
Een mening die al zeker niet op een Autoforum moet besproken worden. Maar ok, je begint telkens opnieuw en het is ondertussen dankzij jou toch naar de kloten hier
Tegen wat jouw mening en gedachtegang zijn verzet ik mij al mijn hele leven en zal dat ook blijven doen. Ik gebruik daar zoals jij wel geen neutraal Autoforum voor om dat te verkondigen, maar reageren op jouw onzin ga ik zeker niet latenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEr is een heel makkelijke manier om van bobo zijn gezeik af te komen. Compleet N E G E R E N ! ! ! Of iemand moet zich aanmelden als moderator en zijn BS verwijderen als het niet autogerelateerd is.
Die moderators zijn het allemaal afgestapt. Ook begrijpelijk want je krijgt geen steun van AG, dus je staat overal alleen voor. DE reden dat ik de job in al die jaren nooit aanvaard hebEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenVoel je je deugen, telkens iemand met een andere mening fascist te bestempelen?
Het eu-tarief op us-auto's was 10%, 4-voudig wat us oplegde voor eu-karren
Je moet eens wat uit us of Zwitserland laten overkomen, dan merk je snel hoe inhalig de eu reeds was
Eu-tax op Chinese ev's gaat tot 45% (saic)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenJe moet dat maar 1 dag doen hé.
We kunnen misschien ook zijn commentaren vol spammen...
Terug spammen dan maar
- Likes 1
Comment
Comment