Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's worden elk jaar groter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Heb ik een tijd geprobeerd, ben al eens even weggebleven en niet meer gepost maar niks stopt, dus...

Een trol moet je op zijn eigen manier aanpakken, ben klaar voor de strijd want het is hier toch naar de kl****
    ​Enigste effectieve manier om een trol aan te pakken is door 'm te negeren. Als die geen aandacht meer krijgt, dan stopt die wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      ​Enigste effectieve manier om een trol aan te pakken is door 'm te negeren. Als die geen aandacht meer krijgt, dan stopt die wel.
      Let's hope
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ok! Back on topic dan:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Comment

• Jocar, bestel snel die Lexus LBX dan zijn we van dat gezeik van RX-8 af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Jocar, bestel snel die Lexus LBX dan zijn we van dat gezeik van RX-8 af.
              Hahaha, eigenlijk wel hé David. Ga toch mijn tijd nemen hoor en dat ik dan iets goed ga zeggen over die ster mannen is nu ook weer niet

Hun Google reviews zijn ook schitterend, die op FB zijn nog slechter. Ze hebben daar wel meer ontevreden klanten die mijn gedacht delen blijkbaar. Ik lees zelfs dat ze sommigen een cadeautje (handdoek) doen om een goede review te schrijven

Comment

• leest er...behalve andere klagers ...ooit iemand een google review

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  leest er...behalve andere klagers ...ooit iemand een google review
                  Idd, de ontevreden niet lezers steken de boel in brand, ook een mogelijkheid natuurlijk

De rest krijgt een klakske voor een goede review, zoals ik destijds voor mijn beschadigde nieuwe auto

Comment

• Nog maar eens proberen on topic te blijven

Het lijkt dat dit onderwerp nu toch eindelijk internationaal bespreekbaar wordt. Hoog tijd!

Comment

• Het is ook echt een dingetje merk ik in mijn vriendenkring ook. Uitpakken met de grootste. Onlangs vrienden die een q8 Etron gekocht hebben. Kunnen het makkelijk betalen daar niet van maar ik had hen gezegd om beter een full spec q4 te nemen in hun geval. Ze doen amper 15k per jaar denk ik. Maar nee het moest de dikte zijn.... nu blijkt hij niet in hun garage te passen ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        Het is ook echt een dingetje merk ik in mijn vriendenkring ook. Uitpakken met de grootste. Onlangs vrienden die een q8 Etron gekocht hebben. Kunnen het makkelijk betalen daar niet van maar ik had hen gezegd om beter een full spec q4 te nemen in hun geval. Ze doen amper 15k per jaar denk ik. Maar nee het moest de dikte zijn.... nu blijkt hij niet in hun garage te passen ??
                        Idd! Klopt! Dat is vooral het probleem. De dikkenekkerij. Zoals Jakkel het hierboven ergens schrijft, 'neerkijken op' Ik zie ze hier dan ook nog elke dag voor mijn deur levensgevaarlijke manoevers uitvoeren. 'Opzij gepeupel, opzij' want hier ben ik

Dat de tuinman, bouwondernemer of andere zelfstandige die het nodig heeft met zoiets rondrijdt lijkt mij heel normaal maar gebruik het tenminste waarvoor het gemaakt is. Nu lijkt het wel logisch dat je zoiets kiest als salariswagen, en terwijl maar mekkeren dat ze in de file staan

Comment

Het is ook echt een dingetje merk ik in mijn vriendenkring ook. Uitpakken met de grootste. Onlangs vrienden die een q8 Etron gekocht hebben. Kunnen het makkelijk betalen daar niet van maar ik had hen gezegd om beter een full spec q4 te nemen in hun geval. Ze doen amper 15k per jaar denk ik. Maar nee het moest de dikte zijn.... nu blijkt hij niet in hun garage te passen ??
                          En dan te weten dat de binnenruimte van de Q4 en Q8 amper verschillen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

En dan te weten dat de binnenruimte van de Q4 en Q8 amper verschillen...
                            Idd ja. Enkel voor de luchtvering zou je het kunnen doen. Maar dat voelt deze man in kwestie sowieso niet volgens mij
                            Hij kwam trouwens uit een Macan by the way.

Comment

Idd ja. Enkel voor de luchtvering zou je het kunnen doen. Maar dat voelt deze man in kwestie sowieso niet volgens mij
                              Hij kwam trouwens uit een Macan by the way.
                              Dan is hij het gewoon om te veel te betalen voor wat hij krijgt.
                              Goed voor de VAG groep dat die mensen nog bestaan.

Comment

• Al jarenlang stellen we vast dat auto’s groter en zwaarder worden. Volgens Transport & Environment is dat een serieus probleem. De milieuorganisatie pleit voor een verschillend parkeertarief voor kleine en grote auto’s. Maar is dat geen discriminatie?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wel lekker gratuite om het op die manier te doen, vind ik, maar het is toch wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht.

Comment

Wel lekker gratuite om het op die manier te doen, vind ik, maar het is toch wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht.
                                      Gratuit is het niet echt, normaal hebben politici niet rap de neiging om referenda te doen.

Nu zal het een huzarenstuk worden om daar een sluitende wetgeving rond te bouwen. Ik vrees alleen dat we weer een vignetje mogen kleven als we Parijs binnen willen rijden.... ook als buitenlander.

Comment

• De tijd dat ik er nog aan dacht om met de auto Parijs in te rijden ligt ook al lang achter me, eerlijk gezegd.
                                        Dat soort steden bezoek ik liever met openbaar vervoer.

Comment

• Zelfs op de periferique heb je vignet nodig

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Working...
                                          X