Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's worden elk jaar groter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uiteindelijk maar een pyrrusoverwinning over een jaloezietaks en natuurlijk zal de politiek in deze de bevolking volgen omdat het past in plan 2030, toen in nl het referendum werd gehouden over het associatieverdrag met Oekraïne en de uitslag overduidelijk nee was, paste het minder in dat plan en werd de uitslag genegeerd

met een opkomst van geen 7% vs +30 in nl heeft het kwasi geen legimiteit, en het is weer vooral de echokamer vd gesponsorde pers die het aangrijpt er een item van te maken
    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Last edited by bobo; 05/02/2024, 19:28.

Comment

• Het probleem situeert zich anders niet alleen in Parijs. Lijkt mij ook logisch als je het huidig verkeer bekijkt. Het is wel zo dat veel van die mastodonten ook nog eens door idioten bestuurd worden, ik stel dat hier elke dag zelf vast voor mijn deur.

En laat net dit nu een van de redenen zijn dat autorijden en alles wat erbij hoort alleen nog maar duurder, zoniet onbetaalbaar, gaat worden.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• je ziet hiermee in parijs nochthans letterlijk het bewijs dat er geen prioriteit is bij de bevolking, maar zuiver in de kokers van de pers en groen zit

zelfs na het sluiten vd kerncentrales, waar zelfs de meerderheid vd stemmers van groen tegen zijn, out zich de meerderheid vd vlaamse journalitiek als groen

Comment

• Alsof iedereen autofreak is en staat te springen om die dingen over de wegen te zien denderen. Het is nu eenmaal zo, auto's worden alsmaar groter en de files langer. Daar kan ook zonder een hoop politieke onzin over gediscussieerd worden.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• wijs alleen op de discrepantie tss de aandacht van alle pers, waarvan de auteurs bloggers de bevolking nauwelijks vertegenwoordigen...en de realiteit van de interesse van de bevolking in dit

Comment

• In onze wijk is anders iedereen geïnteresseerd in een veilige verkeersomgeving en niet alleen hier veronderstel ik, ook zonder persberichten.

Comment

• Stellen dat 93% niet geïnteresseerd is, is intellectueel oneerlijk. Op een zondag hebben heel wat mensen iets anders te doen.
                Hoe is dit georganiseerd? Je moest naar een stembureau? In It's Me tijden is dit perfect online te organiseren.

En dit is geen jaloezietaks, misschien eerder een gezond verstand-taks? In een grootstad ben je ALTIJD sneller met openbaar vervoer, motor of fiets. Altijd. Er kunnen ook steeds minder auto's op dezelfde plaats.
                En iedereen in een file vloekt altijd op de anderen.

You're not stuck in traffic. You are traffic.

Ik rij langs een smalle weg naar het werk. De laatste jaren wordt het absurd hoe vaak ik de graskant in moet. Want een grote SUV kan duidelijk niet even met één wiel in het gras. Een brede auto kopen, maar an wel nog meer dan een halve meter overlaten aan de kant. Ofwel kan je niet rijden, ofwel kan de rest van de bevolking je geen reet schelen.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• ik gaf wat duiding en wou het vergelijk met de interesse vd bevolking over het oekraine-referendum aantonen, waarvan de uitslag dus werd genegeerd door de politiek

dat 3% vd bevolking een extra taks mag opleggen aan anderen, is discutabel

openbaar vervoer in parijs, waar messentrekkerij en racketeering zeker buiten, maar ook tijdens de spits schering en inslag is en dan wordt afgedaan als een faits-divers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Uiteindelijk maar een pyrrusoverwinning over een jaloezietaks en natuurlijk zal de politiek in deze de bevolking volgen omdat het past in plan 2030, toen in nl het referendum werd gehouden over het associatieverdrag met Oekraïne en de uitslag overduidelijk nee was, paste het minder in dat plan en werd de uitslag genegeerd

met een opkomst van geen 7% vs +30 in nl heeft het kwasi geen legimiteit, en het is weer vooral de echokamer vd gesponsorde pers die het aangrijpt er een item van te maken
                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
                    Toon nu eens 1 keer aan dat de pers gesponsord wordt op een manier die de inhoudt gaat beïnvloeden?
                    Trouwens, als bijna alle journalisten links zijn, waarom zouden er dan rechtse partijen die pers gaan sponsoren?

In Parijs is er nu idd een resultaat van een referendum, maar of dat gevolgd wordt is nog onzeker. Dus 3% legt niks op.., het zou ook niet gelden voor de bewoners, enkel voor de bezoekers.

In Italië in vele steden hebben de oude romeinen dat ooit opgelost. De straten zijn zo smal dat je er met een moderne auto gewoon niet binnen geraakt.

En wat referenda betreft…. Het zijn net uiterst rechtse partijen die dat graag gebruiken, en dan de vragen nogal suggestief opstellen.

Grootste voorbeeld is Brexit, ondertussen weten we hoe tevreden ze daarover zijn aan de andere kant van het water.

Comment

• de zevende dag of het journaal...vtm, 4 of brt maakt niets uit...keer op keer blijken de (mee)sprekers lokale madatarissen te zijn van groen, spa of pvda...zonder duiding dat die toevalligen aktivisten zijn
                      de brieven vd dag in ds idemdito, dat is beinvloeding

alle pers gaat erop achteruit, logisch ook omdat de orientatie omgekeerd evenredig met de bevolking

De EU wil anti-Europa discussies op internet beïnvloeden. En nee, dat is niet gratis. Het gaat ze zo'n 2 miljoen euro kosten. Dat meldt de Britse krant The Telegraph.

das 2013, het moment de massa zich gaat bewegen op het www

rechts/links maakt niet uit, iedereen die meeheult met de wef-waarden verraadt zijn eigen bevolking, degrowth blijven promoten, energieschaarste

Terwijl ze bij publieke omroepen en andere media voor onafhankelijke berichtgeving moeten zorgen, worden tweehonderd Duitse journalisten door dezelfde overheid die ze zelf moeten controleren vorstelijk betaald. Gisteren werd bekend dat ze voor gemiddeld vijfduizend euro op de pay-roll staan.

en over brexit...het hangt hier natuurlijk ook maar vanaf wie je aan het woord laat, dat zien we binnen een jaar of 15 mss
                      Last edited by bobo; 05/02/2024, 22:44.

Comment

• Er is zelfs meer immigratie sinds Brexit….

Comment

• ja...en bij ons op het vasteland?

Comment

• Nog eens proberen on topic te blijven.

Zelfs de Duitsers klagen erover

Parkplatz zu klein: Sind moderne Autos zu groß?

Comment

• op letterlijk elk kanaal tegelijkertijd zelfde flauwekul, om toch maar niet over andere problemen te moeten praten waar de mensen mee bezig zijn

ook influencers worden betaald

Comment

op letterlijk elk kanaal tegelijkertijd zelfde flauwekul, om toch maar niet over andere problemen te moeten praten waar de mensen mee bezig zijn

ook influencers worden betaald
                                Heeft geen zak te maken met "grotere auto's".
                                Snap je niet dat we uw uiterst rechts gezever hier niet lusten.

Comment

• zolang vrachtwagens, sprinters, bussen elkaar contenu moeten kruisen zullen die paar dikke suv's dat ook wel kunnen
                                  als je als consument een wagen te groot vindt, koop je een kleinere

en jij mag me in een hok willen duwen, ik ben niet wat je van me wil maken, maar links en groen zijn wel een hoop hypochrieten...met degrowth en energieschaarste creeer je geen sociale wereld

wat had je post hierboven trouwens met grote auto's te maken?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

zolang vrachtwagens, sprinters, bussen elkaar contenu moeten kruisen zullen die paar dikke suv's dat ook wel kunnen
                                      als je als consument een wagen te groot vindt, koop je een kleinere

en jij mag me in een hok willen duwen, ik ben niet wat je van me wil maken, maar links en groen zijn wel een hoop hypochrieten...met degrowth en energieschaarste creeer je geen sociale wereld

wat had je post hierboven trouwens met grote auto's te maken?
                                      Het was een vruchteloze poging om terug on topic te raken.
                                      Uiterst rechts, dat zijn de ECHTE hypocrieten. Die denken nog altijd dat ze al wat een ander kleurtje heeft kunnen 'terugsturen', en dat dat de oplossing van Vlaanderen zal zijn. Of... ze ontkennen gewoon klimaatverandering. Dat is ook simpel en hypocriet.

Liever ne sos of ne groene in mijn keuken dan een racist in mijnen hof.

Ga elders op de sossen en de groenen kakken man.

Comment

zolang vrachtwagens, sprinters, bussen elkaar contenu moeten kruisen zullen die paar dikke suv's dat ook wel kunnen
                                        als je als consument een wagen te groot vindt, koop je een kleinere.
                                        Koop een kleinere? Is weer zo'n egoïstische uitspraak door iemand die er totaal geen last van heeft. Bussen en vrachtwagen halen zo'n snelheden niet en er is ook al minder kans dat er een idioot aan het stuur zit.

En de mensen die door die dingen elke dag gehinderd worden dan, velen hebben er wel last van.

Nog niet te spreken van de grotere (lichamelijke) schade bij ongevallen dat die dingen kunnen berokkenen.

Ik vind dat persoonlijk ook wel eens knap om te zien zo'n kolossen maar wanneer het gevaar en hinder oplevert voor medeweggebruikers mag dat toch wel gezegd worden imo en logisch dat men dan ook maatregelen treft.

Dat snapt zelfs een niet gesubsidieerde journalist

Comment

• heb gewoon niet dezelfde ervaring met idioten in dikke suv's zoals jij, jocar

idioten vind ik op en in elk vervoermiddel, maar steeds minder imo

Comment

Working...
                                          X