Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's worden elk jaar groter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    heb gewoon niet dezelfde ervaring met idioten in dikke suv's zoals jij, jocar

idioten vind ik op en in elk vervoermiddel, maar steeds minder imo
    Kom hier 's morgens maar eens kijken dan wanneer ons leuk gezellig pleintje verandert in een sluipweg, en dat is niet de enige plaats in de omgeving waar dit gebeurt

En trouwens, neem de idioten nog weg, daar worden die te grote zware auto's nog niet kleiner van of de parkeerplaatsen groter.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• gelukkig zijn er nog steeds genoeg wat smallere auto's je hopelijk nog naast zoeen kan staan

en op die foto van den duits hierboven is er duidelijk genoeg plek

Comment

• Voor mij volstaat het dat er eindelijk overal volop over gesproken wordt momenteel en er dan hopelijk op termijn ook iets aan gedaan wordt.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• het lijkt me nochthans dus vrij duidelijk dat alvast de parijzenaar er dus niet van wakker ligt (of toch veeeeel minder dan een toetreding van een door en door corrupte staat)...maar het creeert extra buzz om in den lange leste extra taksen te kunnen gaan heffen...in het alreeds kapot belaste belgie (bij uitbreiding de eu)

Comment

• Maakt mij niet uit wat de oplossing is zolang ze maar uit mijn buurt en vooral voor onze deur wegblijven en als je denkt dat autorijden en taxen betalen door jouw strekking goedkoper gaan worden...

Dream on man

Comment

• ik heb geen strekking he jocar, hou op met me in een hok te duwen...stel alleen maar vast

het enige verschil is een stormvlak van pakweg 30cm breder, tegen gelijke snelheid wordt je door elke auto even hard weggekegeld...en tenslotte jouw gla, tucson of lbx hebben ook een ietwat hogere aanrijdingshoek voor de zwakkeren tov de lagere modellen en wegen meer, een race tot de bodem wil niemand...tenzij het wef dat voorstander is voor verbod prive-auto (voor het gepeupel uiteraard)

Comment

ik heb geen strekking he jocar, hou op met me in een hok te duwen...stel alleen maar vast

Comment

• okay

Comment

ik heb geen strekking he jocar, hou op met me in een hok te duwen...stel alleen maar vast

het enige verschil is een stormvlak van pakweg 30cm breder, tegen gelijke snelheid wordt je door elke auto even hard weggekegeld...en tenslotte jouw gla, tucson of lbx hebben ook een ietwat hogere aanrijdingshoek voor de zwakkeren tov de lagere modellen en wegen meer, een race tot de bodem wil niemand...tenzij het wef dat voorstander is voor verbod prive-auto (voor het gepeupel uiteraard)
                    En nu weer het WEF er bij sleuren.
                    Blijkbaar is het WEF u nogal goed gezind, ge moogt nog met een dikke Merc rond rijden, en je mag overal binnen.

Comment

• argemunten tegen bovenstaande stelling...of alleen het dooddoende verwijt rechtse zak?

Comment

argemunten tegen bovenstaande stelling...of alleen het dooddoende verwijt rechtse zak?
                        Post uw argumenten maar onder een HLN aritkel, hier is het parels voor de zwijnen. (maw uw argumenten interesseren ons gene zak, geen kloten, niks)

Comment

• Owkee . . . . . . .

Comment

• net zoals de parisiens of het volk over dit thema dus, er sprong 1 arrondissemnt bovenuit, het 9de opera

Comment

Het is zoals bij alcoholisme of een andere verslaving:
                              Je moet eerst erkennen dat je een extreemrechts gedachtegoed aanhangt vooraleer je aan je probleem kunt werken.

Comment

argemunten tegen bovenstaande stelling...
                                Waarom zouden we: 99,99% van uw ”bronnen” lullen ook maar uit hun nek en verspreiden de grootste nonsens...
                                En zoals hier al honderden (duizenden?) malen bewezen: alle argumenten die men aan extreemrechtse mensen voorlegt worden afgedaan als door links gesubsidieerde leugens. Grote Trumpfan zeker?

Comment

• extreemlinks in volle aktie hierboven

zal me aanpassen aan jullie niveau

Comment

• Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik met mijn CX-5 van 4.55x1.90x1.66 meer plaats zou innemen dan met mijn MX-5 van 3.91x1.73x1.21.
                                    Iemand die aan de lichten als het groen is wacht tot zijn voorganger 10 meter verder is eer hij zelf vertrekt, die pakt meer plaats in in de stedelijke files. Niet aansluiten, en constant het doorgaand verkeer belemmeren, zoals onterecht voorrang te geven, dat is een groter probleem tegenwoordig, maar daar hoor je niets of niemand over. Ah nee, want traag optrekken, of 40 rijden waar je 50 mag en 55 waar je 70 mag is milieuvriendelijker dan een zware auto. En stoppen voor een voetganger die geen voorrang heeft is toch zo sympathiek. Dus dat is wel allemaal top. Maar dat is wat de files creëert. Niet een auto die een meter langer is. Wel iemand die er niet mee kan rijden of parkeren, grote of kleine auto, maakt niet uit.

Comment

extreemlinks in volle aktie hierboven

zal me aanpassen aan jullie niveau
                                      ​Als je je vertrouwen in de overheid kwijt bent, dan moet je uw conclusies trekken. Heeft niets met extreem links te maken. Ook al loopt er hier veel mis in dit land, het is hier nog altijd fijn vertoeven. Spijtig genoeg heeft de komst van het internet de polarisatie en verzuring spijtig genoeg enkel maar aangezwengeld. Je bent voor of je bent tegen, het is wit of het is zwart. Iets tussenin bestaat niet meer. En dan nog al dat fake news. Als ik morgen op een voor velen geloofwaardige pseudo academische wijze een recept tegen kanker op het internet gooi, dat bestaat uit gekookte laurierblaadjes met wat peper en zout in en een zogezegd bewijs erbij dat het echt werkt. Dan is de kans groot dat het viraal gaat en door een bepaalde groep als waarheid aangenomen wordt. Met een hoop verwijten naar de big pharma toe. Het internet is een grote spreekbuis, toegankelijk voor iedereen en dat is super. Spijtig genoeg heeft die toegankelijkheid voor iedereen ook een donkere keerzijde. Je moet eens lezen wat er ooit op social media geschreven wordt, dikwijls hallucinant. Is onze overheid en media 100% te vertrouwen? Neen. Maar waar in de wereld is dat wel het geval? Ik ben alleszins blij dat als ik naar de dokter ga maar 4 euro moet betalen en dat ik mij alles kan permitteren wat ik wil. En nee, ik noem niet Rockefeller, mijn vrouw en ik zijn gewoon twee simpele verdieners....

Comment

• jakkel het is niet omdat dit land verziekt is, dat ik verzuurd ben of extreem rechts...ben gewoon een gelukkige burger die geinteresseerd is...op gebied dokter wordt het steeds wel lastiger en uw derde zin: het is hier nog fijn vertoeven laat ook merken dat je de klepel wel weet hangen

Comment

• het gaat niet over de grootte, het gaat over geen wagen meer en geen verwarming in je kot, zga overmorgen

Comment

Working...
                                          X