Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's worden elk jaar groter
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
maar het wagenpark is nooit homogeen geweest, verhoudingen liggen exact hetzelfde als vroeger
als mieke vogels met haar volvo tegen een 2cv knalde had zij ook meer overlevingskansen...en tegelijk is het over-all veiliger geworden
stemmingmakerij
Comment
-
Hahaha, hier gaan we, komt weer uit de staatsgesubsidieerde pers natuurlijk. Jouw opmerkingen zijn zo onnozel dat ze grappig worden
Anyway, van mij mogen ze in ieder geval iets aan die overdreven kilo's en PK's doen, gaat trouwens toch niet blijven duren. Elk verkeersslachtoffer is er 1 teveel. Maar voor jou allemaal collateral damage natuurlijk, net zoals de Corona slachtoffers onlangsEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenweet niet waarom je er covid bijsleurt, daar is trouwens nog veel meer nevenschade geweest dan de cijfers van betreurde slachtoffers
Trouwens, jouw hersenen zijn ondoorgrondelijk:
Als klimaatontkenner had je bijna als eerste in België een EV.
Als anti-vaxxer laat je je wel inenten.
Je blaast in elk topic op de staatsgesubsidieerde pers terwijl jouw 'wijsheid' uit het Pallieterke en 't Scheldt komt, van sponsoring gesproken.
Je denkt rechtvaardig te zijn maar houdt van maffioso Trump.
Als klap op de vuurpijl doe je het ook nog met een ambtenares, een volkssoort die je hier om hun pensioenen al regelmatig met de grond gelijk gemaakt hebt en ik vergeet nog wel wat dingen zoals de Walen, vreemdelingen enz.
Maar geen probleem hoorEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Kan iemand hier zinnige duiding bij geven?
Ik begrijp dat de vorm van tel is, en ook dat gewichtverschil tss 2 botsende voorwerpen speelt, maar niet bij voetgaanger vs auto
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
- Likes 1
Comment
-
de snelheid en de vorm van de auto maakt verschil, de massa van de mens is te klein om bepalende factor te zijn...of de auto nu 1300 of 2000 weegt, de 75kg van de mens is te klein om de auto te doen vertragen, in beide gevallen wordt je weggekegeld zonder verschil in verwondingen
Comment
-
Nuja, aan dat alsmaar zwaarder, groter, sneller, de PK wedloop enz gaat toch zeker gezien de huidige belabberde verkeerssituaties en onveiligheid automatisch een einde aan komen. Kan zo niet blijven verdergaan. De portefeuilles gaan sowieso hard getroffen worden, logisch toch in dit soort omstandigheden. Kijk eens rond.
Het lijkt wel of sommigen mensen wereldvreemd zijn en geen staats gesubsidieerde pers lezenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNuja, aan dat alsmaar zwaarder, groter, sneller, de PK wedloop enz gaat toch zeker gezien de huidige belabberde verkeerssituaties en onveiligheid automatisch een einde aan komen. Kan zo niet blijven verdergaan. De portefeuilles gaan sowieso hard getroffen worden, logisch toch in dit soort omstandigheden. Kijk eens rond.
Het lijkt wel of sommigen mensen wereldvreemd zijn en geen staats gesubsidieerde pers lezen
Dat is veel volk en veel geld, en daar kunnen dus SUVs van gekocht worden.
Comment
Comment