Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's worden elk jaar groter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de politiek creeert verarming en laat files betijen...de helft van de file-uren waren opgelost geweest moest de lange wapper er hebben gelegen

de gesubsidieerde pers dient ter vergoeilijking en aanvaarding van slecht beleid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Ik kijk rond, en zie dat er 600.000 mensen een bedrag van gemiddeld 30.000€ hebben liggen waarmee ze staatsbons gekocht hebben .
      Dat is veel volk en veel geld, en daar kunnen dus SUVs van gekocht worden.
      Zoals gezegd onlangs, een Dacia Spring met een paar opties, als je dat een SUV kunt noemen

Degene die met die mastodonten rondrijden zijn meestal leaserijders met een klein pietje, ttz ik stel dat thuis dagelijks vast op ons pleintje waar ze doorgevlogen komen met de gsm aan hun oor of zelfs aan het facetimen. Lokale bewoners, spring opzij want hier ben ik met mijn monster Ongelooflijk!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een voorbeeld van het verschil tss correlatie of causaliteit

Die 50kw extra doen niet terzake

Wat niet wil zeggen dat hun onderzoek niet gedegen is gevoerd, of op zijn minst dat ik niet wil twijfelen aan hun interpretatie van de statistiek

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
        Last edited by bobo; 01/09/2023, 13:33.

Comment

• Bobo, de meeste auto's worden wat zwaarder naarmate het vermogen stijgt. Grotere motoren, remmen, bredere banden enz . . .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Een voorbeeld van het verschil tss correlatie of causaliteit

Die 50kw extra doen niet terzake

Wat niet wil zeggen dat hun onderzoek niet gedegen is gevoerd, of op zijn minst dat ik niet wil twijfelen aan hun interpretatie van de statistiek

De onderzoekers zullen tevreden zijn dat een gerenommeerde expert in zowat alles als bobo niet wil twijfelen aan hun interpretatie en hun onderzoek gedegen is gebeurd.
            Wat een geruststelling.

Comment

• de 50 kw doet inderdaad niet ter zake, wel het gewicht en hoe snel die rijdt
              www.peugeotforum.be

Comment

• Tegenover fietsers en voetgangers speelt vanaf minder als 30 gewicht geen rol meet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

De onderzoekers zullen tevreden zijn dat een gerenommeerde expert in zowat alles als bobo niet wil twijfelen aan hun interpretatie en hun onderzoek gedegen is gebeurd.
                  Wat een geruststelling.
                  nog ff hier doorbomen

Für einen Fußgänger spielt die Masse des Fahrzeuges nicht so eine große Rolle. Im Vergleich zu einem Passanten ist so ein Auto immer unendlich schwer. Viel entscheidender sind die Aufprallgeschwindigkeit und der Aufprallort, die überlebenswichtigen Körperregionen Kopf und Thorax. Hier ist der Scheibenrahmen deutlich gefährlicher als die Motorhaube.

Tempo 30 an Orten mit verstärktem Fußgängeraufkommen und automatische Notbremssysteme könnten viele Unfälle verhindern, sagt Forscher Heiko Johannsen.

gewicht speelt nooit een rol tss zwakke weggebruiker en auto

een persoon van 75kg bij 50 per uur heeft een massa van 2.5 ton, denk je echt dat met zo'n veelvoud het verschil maakt bij die snelheid tss 1300 en 1600kg

wat niet hetzelfde is als zeggen dat ze foute resultaten puren uit hun statistiek, maar dat hun animaties duiding nodig hebben of de uitleg van verschil tss correlatie en causaliteit

ga straks toch nog moeten denken dat een liberale alleslezer iets gezonder en opener alsjewil van geest is dan de staatsbladen-lezer

Comment

• Eindelijk, nu de afmetingen nog

Elektrische auto’s zijn twee keer zo zwaar als auto’s met een verbrandingsmotor. Stellantis werkt aan meerdere oplossingen voor 'autobesitas'.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Euro NCAP voerde recent crashtesten uit op de nieuwe lichting elektrische SUV’s. De scores op de botsproeven waren bevredigend, maar deze voertuigen zijn ook veel dodelijker voor zwakke weggebruikers volgens deze organisatie.

Comment

• Eindelijk! Ik ben dan toch niet de enige die dit vaststelt blijkbaar. Als je al 30 jaar verschillende auto's in dezelfde garage moet parkeren merk je het wel. Je moet steeds voor een kleiner type kiezen om nog plaats te hebben.

Let them shrink

Comment

• Ik zal nooit begrijpen wat mensen in die X-gedrochten en consoorten zien. Maar ja, ze zitten hoog en breed. Veilig, ongenaakbaar, letterlijk neerkijken,...? Ik weet het niet.
                          Ik zag onlangs weer zo'n X7. Spuit zoiets in een frozen coyote brown kleurtje en dat ding kan je zonder enige verdere modificatie aan 't front in Oekraïne inzetten.

Comment

• Hoe langer de files, hoe groter de auto's. Ze gaan niet alleen de parkeerplaatsen moeten verbreden maar ook de wegen als het zo verder gaat.

Iedereen een camion dan maar

Comment

• De meest verkochte wagens van nu passen niet meer in wat op veel plaatsen de voorgeschreven breedte van een parking is. Die trend zal bovendien niet meteen keren: “Auto’s mogen even breed zijn als bussen.”

Comment

• Comment

• Hahaha, Lectrr heeft mijn quote van vorig jaar gelezen blijkbaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Degene die met die mastodonten rondrijden zijn meestal leaserijders met een klein pietje, ttz ik stel dat thuis dagelijks vast op ons pleintje waar ze doorgevlogen komen met de gsm aan hun oor of zelfs aan het facetimen. Lokale bewoners, spring opzij want hier ben ik met mijn monster Ongelooflijk!

Comment

• alle geluk voor de klagers hier is onze belastingsdruk er compleet over, of de partikulier zou ook nog breder gaan rijden

Opslag kost de werkgever veel en levert de werknemer te weinig op. Een werknemer die bruto 500 euro meer krijgt, houdt daar 128 euro netto extra van over. Zijn baas moet wel 733 euro meer betalen per maand. Het ACV vindt een fiscale hervorming broodnodig. “Voor de laagste lonen is de situatie de jongste jaren nog slechter geworden”, zegt fiscaal expert Erik Van Laecke van de christelijke vakbond ACV.

Comment

• Je kunt dat nu ook in elk topic gaan posten. Het ging een paar dagen goed hier en het politiek gezeik begint weer

Comment

• leaserijden is ook politiek, jocar...tegengewicht mag en moet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          alle geluk voor de klagers hier is onze belastingsdruk er compleet over, of de partikulier zou ook nog breder gaan
                                          Is een grappige cartoon klagen? Ha ja, natuurlijk, ze komt uit uw favoriete dagblad, reageren moet je dan wel of het terzake (nog zo’n gesponsord programmaatje) doet of niet.
                                          Get a life!

Comment

Working...
                                          X