Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's worden elk jaar groter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
    Ge hebt er u laten inluizen, joke, da's geen garage, da's een berghok da ge u hebt laten aansmeren :-P
    35 jaar geleden waren dat de normale afmetingen voor een appartementsgarage. Natuurlijk, een superman met een glazen bol zoals jij zou zoiets nooit overkomen
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

norm sociale woningbouw in 2010 is 280 op 560, wrs omdat ze vaker een transporter als familiewagen hebben?

mijn particuliere garage van 1967 is net 5 meter, de s kan niet binnen maar dat kon mijn s in 93 ook niet

Comment

Ik heb het over 1988. En het is geen sociale woning als je dat bedoelt.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

nee ik wou niet bedoelen dat jij sociaal woont...maar als de sociale woningbouw dat als norm hanteert is dat toch ergens een minimum voor openbare plaatsen waar de heren directeuren naar refereren

Comment

Bwa, ieder zijn mening hé. Als jij vindt dat auto's en SUV's niet te groot geworden zijn, geen probleem. Ik vind dat wel, ook dat er veel te veel rondrijden en dat er dringend iets moet aan gedaan worden want dit gaat zo niet langer blijven duren. Ongetwijfeld dat we dat nog meer in onze portefeuille gaan voelen en daar gaan uwe 'staatsgesponsorde propaganda' en andere 'complottheorieën' ook niks aan veranderen.

Ik vind dat ook niet leuk en zeker niet voor de autofreaks hier maar iedereen kan met zijn eigen ogen zien en vaststellen wat er van het dagelijks verkeer gekomen is

Comment

Podcast van de universtiteit van Vlaanderen eens beluisteren. "Zijn we met teveel mensen op aarde?"

Interessante info.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Podcast van de universtiteit van Vlaanderen eens beluisteren. "Zijn we met teveel mensen op aarde?"

Interessante info.
                Da's een feit. Maar de meesten van dat overtal wonen in derde wereld landen en rijden niet met de auto. De juiste maatregelen dringen zich op en dat wil voorlopig maar niet lukken. Hoelang nog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Da's een feit. Maar de meesten van dat overtal wonen in derde wereld landen en rijden niet met de auto. De juiste maatregelen dringen zich op en dat wil voorlopig maar niet lukken. Hoelang nog?
                  Eerst eens luisteren naar die podcast... beetje beter onderbouwd dan toogpraat, vind ik persoonlijk ;-)

Comment

Eerst eens luisteren naar die podcast... beetje beter onderbouwd dan toogpraat, vind ik persoonlijk ;-)
                    Zal ik doen, geef eens een link aub.

Comment

ik was altijd de eerste om te temperen dat auto's zo duur zijn erop te wijzen dat het intussen allemaal reuzen zijn...een golfke is een heel andere auto als in 74

door nieuwe tech zijn die giganten wel veel schoner als hun mini-voorgangers

ellende wordt politiek mede gecreerd door knips, het nalaten van extra infrastructuur, weigeren aanleggen beloofde groene golven, de a12 gijzelen door 4x groen door of gewoon saboteren van grote projecten zoals de wapper, jaarlijks een grote stad erbij kwa bevolkingsaantal die ook weer weegt op de woningmarkt

maar het heeft geen ruk te maken met de GROOTTE van de auto

kom niet af met openbaar vervoer...das onbetrouwbaar, duur als je zelf moet betalen, verspilt geld aan megalomane projecten, heeft een waterhoofd aan directeurs en in de steden voel je je gewoon onveilig elke dag is er intussen wel een mesaanval

ieder zijn mening, in een land waar 70% van je inkomen naar de staat vloeit is het gewoon allemaal een schandaal

Comment

nb een land dat door sluiten kernenergie ondertussen de smerigste uitstoot heeft van de eu, dat mogen zij als influencer dagelijks aan de kaak stellen, das hun job[/QUOTE]

Zowel onze noorder als oosterburen hebben een veel hogere uitstoot dan België.

Comment

ik wil gerust luisteren, alleen zijn de uniefs nog erger als gemiddeld door woke gegijzeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            nb een land dat door sluiten kernenergie ondertussen de smerigste uitstoot heeft van de eu, dat mogen zij als influencer dagelijks aan de kaak stellen, das hun job
                            Zowel onze noorder als oosterburen hebben een veel hogere uitstoot dan België.

[/QUOTE]

ging specifiek over duitsland he david, en wij gaan ook die weg op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Zal ik doen, geef eens een link aub.
                              Zijn we met te veel op onze planeet? :: Universiteit van Vlaanderen

Niet meteen over grootte van auto's, maar wel een leuk inzicht, vind ik.

Comment

was ook de grote etienne vermeersch zijn standpunt, wat mis ik zijn gezond verstand

Comment

Ik ben nu ook niet de totale non-believer, maar er wordt inderdaad héél veel paniekvoetbal gespeeld.

Comment

Zijn we met te veel op onze planeet? :: Universiteit van Vlaanderen

Niet meteen over grootte van auto's, maar wel een leuk inzicht, vind ik.
                                    Interessant! Maar toch ook wat ik net schreef, dat het zich momenteel vooral in het zuidelijk deel van de aardbol afspeelt en niet hier. Het zijn er zelfs niet teveel volgens de professor.

En idd, het auto afmetingen probleem is er niet door opgelost

Comment

ik hoor veel 'als' in zijn betoog
                                      ik hoor weinig over de effecten vd klimaatopwarming. Het waterverbruik swingt de pan uit en door de opwarming valt de regen minder gespreid. Da's niet alleen hier, maar overal zo. Woestijngebied wordt alsmaar groter. De ondergrondse watervoorraden in de graanschuur vd VS staan onder immense druk.
                                      Earthday valt elk jaar vroeger.
                                      En de vrouwen in het zuiden opleiden? Dan moet ge wel eerst zien dat daar een ander cultureel- en geloofssysteem komt.

Dus voor mij: ja, we zijn met te veel.. veel te veel.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

Hij ontkent dat ook niet,.. hij zegt wel dat de ongebreidelde groei kàn ophouden als we het verstandig aanpakken.

Of dat ook daadwerkelijk gebeurt is natuurlijk de vraag.

Comment

Bwa, Poetin nog een beetje ambeteren en dan zijn we van de overbevolking zo verlost.

Comment

Working...
                                          X