Oorspronkelijk geplaatst door RX-8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's worden elk jaar groter
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Bwa, ieder zijn mening hé. Als jij vindt dat auto's en SUV's niet te groot geworden zijn, geen probleem. Ik vind dat wel, ook dat er veel te veel rondrijden en dat er dringend iets moet aan gedaan worden want dit gaat zo niet langer blijven duren. Ongetwijfeld dat we dat nog meer in onze portefeuille gaan voelen en daar gaan uwe 'staatsgesponsorde propaganda' en andere 'complottheorieën' ook niks aan veranderen.
Ik vind dat ook niet leuk en zeker niet voor de autofreaks hier maar iedereen kan met zijn eigen ogen zien en vaststellen wat er van het dagelijks verkeer gekomen isEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenPodcast van de universtiteit van Vlaanderen eens beluisteren. "Zijn we met teveel mensen op aarde?"
Interessante info.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Da's een feit. Maar de meesten van dat overtal wonen in derde wereld landen en rijden niet met de auto. De juiste maatregelen dringen zich op en dat wil voorlopig maar niet lukken. Hoelang nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Eerst eens luisteren naar die podcast... beetje beter onderbouwd dan toogpraat, vind ik persoonlijk ;-)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
ik was altijd de eerste om te temperen dat auto's zo duur zijn erop te wijzen dat het intussen allemaal reuzen zijn...een golfke is een heel andere auto als in 74
door nieuwe tech zijn die giganten wel veel schoner als hun mini-voorgangers
ellende wordt politiek mede gecreerd door knips, het nalaten van extra infrastructuur, weigeren aanleggen beloofde groene golven, de a12 gijzelen door 4x groen door of gewoon saboteren van grote projecten zoals de wapper, jaarlijks een grote stad erbij kwa bevolkingsaantal die ook weer weegt op de woningmarkt
maar het heeft geen ruk te maken met de GROOTTE van de auto
kom niet af met openbaar vervoer...das onbetrouwbaar, duur als je zelf moet betalen, verspilt geld aan megalomane projecten, heeft een waterhoofd aan directeurs en in de steden voel je je gewoon onveilig elke dag is er intussen wel een mesaanval
ieder zijn mening, in een land waar 70% van je inkomen naar de staat vloeit is het gewoon allemaal een schandaal
Comment
-
nb een land dat door sluiten kernenergie ondertussen de smerigste uitstoot heeft van de eu, dat mogen zij als influencer dagelijks aan de kaak stellen, das hun job[/QUOTE]
Zowel onze noorder als oosterburen hebben een veel hogere uitstoot dan België.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Eerst eens luisteren naar die podcast... beetje beter onderbouwd dan toogpraat, vind ik persoonlijk ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichtennb een land dat door sluiten kernenergie ondertussen de smerigste uitstoot heeft van de eu, dat mogen zij als influencer dagelijks aan de kaak stellen, das hun job
[/QUOTE]
ging specifiek over duitsland he david, en wij gaan ook die weg op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zal ik doen, geef eens een link aub.
Niet meteen over grootte van auto's, maar wel een leuk inzicht, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenZijn we met te veel op onze planeet? :: Universiteit van Vlaanderen
Niet meteen over grootte van auto's, maar wel een leuk inzicht, vind ik.
En idd, het auto afmetingen probleem is er niet door opgelostEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
ik hoor veel 'als' in zijn betoog
ik hoor weinig over de effecten vd klimaatopwarming. Het waterverbruik swingt de pan uit en door de opwarming valt de regen minder gespreid. Da's niet alleen hier, maar overal zo. Woestijngebied wordt alsmaar groter. De ondergrondse watervoorraden in de graanschuur vd VS staan onder immense druk.
Earthday valt elk jaar vroeger.
En de vrouwen in het zuiden opleiden? Dan moet ge wel eerst zien dat daar een ander cultureel- en geloofssysteem komt.
Dus voor mij: ja, we zijn met te veel.. veel te veel.
Comment
Comment