Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nieuwe auto’s worden alsmaar zwaarder en krachtiger, en dat vergroot de risico’s voor alle andere weggebruikers. Een analyse van Belgische ongevallen met 300.000 betrokkenen toont dat glashard aan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Hahaha, hier gaan we, komt weer uit de staatsgesubsidieerde pers natuurlijk. Jouw opmerkingen zijn zo onnozel dat ze grappig worden
Anyway, van mij mogen ze in ieder geval iets aan die overdreven kilo's en PK's doen, gaat trouwens toch niet blijven duren. Elk verkeersslachtoffer is er 1 teveel. Maar voor jou allemaal collateral damage natuurlijk, net zoals de Corona slachtoffers onlangs
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Kan iemand hier zinnige duiding bij geven?
Ik begrijp dat de vorm van tel is, en ook dat gewichtverschil tss 2 botsende voorwerpen speelt, maar niet bij voetgaanger vs auto
weet niet waarom je er covid bijsleurt, daar is trouwens nog veel meer nevenschade geweest dan de cijfers van betreurde slachtoffers
Bijsleuren? Net zoals dit nu weer heb je hier jaren, vooral in de Underground dan, afgegeven op alles wat met Covid en eventuele oplossingen te maken hebben.
Trouwens, jouw hersenen zijn ondoorgrondelijk:
Als klimaatontkenner had je bijna als eerste in België een EV.
Als anti-vaxxer laat je je wel inenten.
Je blaast in elk topic op de staatsgesubsidieerde pers terwijl jouw 'wijsheid' uit het Pallieterke en 't Scheldt komt, van sponsoring gesproken.
Je denkt rechtvaardig te zijn maar houdt van maffioso Trump.
Als klap op de vuurpijl doe je het ook nog met een ambtenares, een volkssoort die je hier om hun pensioenen al regelmatig met de grond gelijk gemaakt hebt en ik vergeet nog wel wat dingen zoals de Walen, vreemdelingen enz.
Maar geen probleem hoor
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Kan iemand hier zinnige duiding bij geven?
Ik begrijp dat de vorm van tel is, en ook dat gewichtverschil tss 2 botsende voorwerpen speelt, maar niet bij voetgaanger vs auto
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Neen, natuurlijk niet, voor zinnige duiding één adres: bobo, steeds grondig gedocumenteerd uit respectabele bronnen als 'tscheldt, pallieterken, Twitter (X) en andere lectuur die in gedrukte vorm zelfs niet deugt om uw gat mee af te vegen.
Die je dus blijkbaar niet hebt.
Meen je dat nu echt, wil je echt dat we je dat uitleggen ?
Het is denk ik niet moeilijk om te beseffen dat het meer pijn doet als je een bowlingbal op je kop krijgt dan als je een tennisbal op je been krijgt.
De crash zal net liggen tussen licht en zwaar gewond raken zeker, en dan maken die 300kg wel het verschil.
In elk geval, Vias gebruikt wetenschappelijke methodes om die claims te maken.
de snelheid en de vorm van de auto maakt verschil, de massa van de mens is te klein om bepalende factor te zijn...of de auto nu 1300 of 2000 weegt, de 75kg van de mens is te klein om de auto te doen vertragen, in beide gevallen wordt je weggekegeld zonder verschil in verwondingen
Nuja, aan dat alsmaar zwaarder, groter, sneller, de PK wedloop enz gaat toch zeker gezien de huidige belabberde verkeerssituaties en onveiligheid automatisch een einde aan komen. Kan zo niet blijven verdergaan. De portefeuilles gaan sowieso hard getroffen worden, logisch toch in dit soort omstandigheden. Kijk eens rond.
Het lijkt wel of sommigen mensen wereldvreemd zijn en geen staats gesubsidieerde pers lezen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Nuja, aan dat alsmaar zwaarder, groter, sneller, de PK wedloop enz gaat toch zeker gezien de huidige belabberde verkeerssituaties en onveiligheid automatisch een einde aan komen. Kan zo niet blijven verdergaan. De portefeuilles gaan sowieso hard getroffen worden, logisch toch in dit soort omstandigheden. Kijk eens rond.
Het lijkt wel of sommigen mensen wereldvreemd zijn en geen staats gesubsidieerde pers lezen
Ik kijk rond, en zie dat er 600.000 mensen een bedrag van gemiddeld 30.000€ hebben liggen waarmee ze staatsbons gekocht hebben .
Dat is veel volk en veel geld, en daar kunnen dus SUVs van gekocht worden.
Comment