Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's worden elk jaar groter
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEnigste effectieve manier om een trol aan te pakken is door 'm te negeren. Als die geen aandacht meer krijgt, dan stopt die wel.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenJocar, bestel snel die Lexus LBX dan zijn we van dat gezeik van RX-8 af.
Hun Google reviews zijn ook schitterend, die op FB zijn nog slechter. Ze hebben daar wel meer ontevreden klanten die mijn gedacht delen blijkbaar. Ik lees zelfs dat ze sommigen een cadeautje (handdoek) doen om een goede review te schrijven
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenleest er...behalve andere klagers ...ooit iemand een google review
De rest krijgt een klakske voor een goede review, zoals ik destijds voor mijn beschadigde nieuwe autoEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het is ook echt een dingetje merk ik in mijn vriendenkring ook. Uitpakken met de grootste. Onlangs vrienden die een q8 Etron gekocht hebben. Kunnen het makkelijk betalen daar niet van maar ik had hen gezegd om beter een full spec q4 te nemen in hun geval. Ze doen amper 15k per jaar denk ik. Maar nee het moest de dikte zijn.... nu blijkt hij niet in hun garage te passen ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHet is ook echt een dingetje merk ik in mijn vriendenkring ook. Uitpakken met de grootste. Onlangs vrienden die een q8 Etron gekocht hebben. Kunnen het makkelijk betalen daar niet van maar ik had hen gezegd om beter een full spec q4 te nemen in hun geval. Ze doen amper 15k per jaar denk ik. Maar nee het moest de dikte zijn.... nu blijkt hij niet in hun garage te passen ??
Dat de tuinman, bouwondernemer of andere zelfstandige die het nodig heeft met zoiets rondrijdt lijkt mij heel normaal maar gebruik het tenminste waarvoor het gemaakt is. Nu lijkt het wel logisch dat je zoiets kiest als salariswagen, en terwijl maar mekkeren dat ze in de file staanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHet is ook echt een dingetje merk ik in mijn vriendenkring ook. Uitpakken met de grootste. Onlangs vrienden die een q8 Etron gekocht hebben. Kunnen het makkelijk betalen daar niet van maar ik had hen gezegd om beter een full spec q4 te nemen in hun geval. Ze doen amper 15k per jaar denk ik. Maar nee het moest de dikte zijn.... nu blijkt hij niet in hun garage te passen ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
En dan te weten dat de binnenruimte van de Q4 en Q8 amper verschillen...
Hij kwam trouwens uit een Macan by the way.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Idd ja. Enkel voor de luchtvering zou je het kunnen doen. Maar dat voelt deze man in kwestie sowieso niet volgens mij
Hij kwam trouwens uit een Macan by the way.
Goed voor de VAG groep dat die mensen nog bestaan.
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWel lekker gratuite om het op die manier te doen, vind ik, maar het is toch wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht.
Nu zal het een huzarenstuk worden om daar een sluitende wetgeving rond te bouwen. Ik vrees alleen dat we weer een vignetje mogen kleven als we Parijs binnen willen rijden.... ook als buitenlander.
Comment
Comment