de nieuwe auto's worden sneller geleverd en tavares van stellantis heeft al laten wete' dat voor hem de.prijzenslag terug kan beginnen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
verdwijnen van de fysieke garages
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtende nieuwe auto's worden sneller geleverd en tavares van stellantis heeft al laten wete' dat voor hem de.prijzenslag terug kan beginnen.
Bel maar eens een verpakkingsfabrikant momenteel... die hun volumes storten gewoon in.
Comment
-
Hier op de immense stockparking van alle Van Mossel merken (Fiat, Alfa, Jeep, Citroën, Peugeot, Nissan, Kia enz) hebben nooit zoveel stockwagens gestaan als nu heb ik juist kunnen vaststellen. Er zijn exemplaren die er er à la Cardoen al langer dan een jaar staan. Vorig model Kia Sportage bv. en er zijn er nog. Bewijs dat de particulier geen nieuwe auto's meer koopt. Wachttijden zijn er enkel voor bestelde EV's en andere hybride leasekrellen.
De rest raken ze blijkbaar aan de straatstenen niet kwijt aan de huidige prijzen. Dus idd, laat de prijzenslag maar beginnen, stockwagens met conventionele motoren genoegEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Paar foto's, ik kon geen overzichtsfoto van de ganse parking maken vermits alles goed afgeschermd is. Bij Fiat stond een gedeelte van de stock zelfs gewoon langs de openbare weg geparkeerd.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat kan precies tellen ja
Comment
-
Zaterdag nog een verhaal gehoord van mijn chauffagist.
Hij had een nieuwe camionette nodig (Iveco) en ging naar de garage. 2 jaar wachttijd op een nieuwe, zoals hij hem wilde
Komt een verkoper binnen en zegt... ahja, maar er staat er eentje op de parking, die komt terug in de verkoop. De klant kon geen geld krijgen.
Hij nam hem direct en bij het zetten van de handtekening, zei de verkoper hem. Jij hebt wel een beruchte auto gekocht nu.
Die is nu namelijk voor de 5de keer verkocht dit jaar... maar nog nooit buiten de garage gereden.
Comment
Comment