Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trump lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Het is zelfs al in verre staat van ontbinding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Het is zelfs al in verre staat van ontbinding.
Ik ga morgen naar Amerika. Mijn vriendin is 9 maanden zwanger, maar we willen de baby niet en volgens #Trump kun je in de VS je pasgeboren baby laten executeren. Daarna gaan we samen met vluchtelingen huisdieren van mensen op eten. Want dat gebeurt ook volgens Trump. En Trump liegt nooit. Het is niet alsof Trump een veroordeelde frauderende schizofrene half-demente vrouwonvriendelijke racistische complotdebiel is of iets.
(gevonden op Twitter, dus ‘t is waar en Trump liegt nooit)
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk weet waar ik naar toe wil.
Ik ga morgen naar Amerika. Mijn vriendin is 9 maanden zwanger, maar we willen de baby niet en volgens #Trump kun je in de VS je pasgeboren baby laten executeren. Daarna gaan we samen met vluchtelingen huisdieren van mensen op eten. Want dat gebeurt ook volgens Trump. En Trump liegt nooit. Het is niet alsof Trump een veroordeelde frauderende schizofrene half-demente vrouwonvriendelijke racistische complotdebiel is of iets.
(gevonden op Twitter, dus ‘t is waar en Trump liegt nooit)
Comment
-
Abortus is moord,simpel. Een leven nemen is fout. EindeBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenAbortus is moord,simpel. Een leven nemen is fout. Einde
Of stel dat de baby zwaar gehandicapt is, of zelfs niet levensvatbaar?
Trouwens, wie zijn wij als man om te bepalen wat een vrouw mag doen in haar buik.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenAbortus is moord,simpel.Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 14/09/2024, 16:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenGoeie journalisten zouen zulke beweringen gaan uitspitten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
- Likes 1
Comment
Comment