Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga morgen naar Amerika. Mijn vriendin is 9 maanden zwanger, maar we willen de baby niet en volgens #Trump kun je in de VS je pasgeboren baby laten executeren. Daarna gaan we samen met vluchtelingen huisdieren van mensen op eten. Want dat gebeurt ook volgens Trump. En Trump liegt nooit. Het is niet alsof Trump een veroordeelde frauderende schizofrene half-demente vrouwonvriendelijke racistische complotdebiel is of iets.
(gevonden op Twitter, dus ‘t is waar en Trump liegt nooit)
Ik ga morgen naar Amerika. Mijn vriendin is 9 maanden zwanger, maar we willen de baby niet en volgens #Trump kun je in de VS je pasgeboren baby laten executeren. Daarna gaan we samen met vluchtelingen huisdieren van mensen op eten. Want dat gebeurt ook volgens Trump. En Trump liegt nooit. Het is niet alsof Trump een veroordeelde frauderende schizofrene half-demente vrouwonvriendelijke racistische complotdebiel is of iets.
(gevonden op Twitter, dus ‘t is waar en Trump liegt nooit)
Roemenië overweegt om immigranten in te zetten tegen de overlast van zwerfhonden en katten. Volgens de Amerikaanse presidentskandidaat Donald Trump worden dit soort dieren graag gegeten door immigranten.
In de Amerikaanse stad Philadelphia is een 59-jarige vrouw urenlang lastiggevallen door een veroordeelde misdadiger. Pas na anderhalf uur lukte het de vrouw om haar belager van zich af te schudden.
4 ganzen= hond? kat?
En uiteraard, als enkele immigranten een gans, kip, konijn of wat dan ook stelen moeten ze gedeporteerd worden, want autochtonen pikken nooit.
Comment