Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trump lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarom een account opschorten? Reageer gewoon niet op al die zever. Dan stopt dat wel vanzelf.

Comment

• Waar is Jocar trouwens naartoe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Waarom een account opschorten? Reageer gewoon niet op al die zever. Dan stopt dat wel vanzelf.
        Nee, het stopt niet. Bobo blijft kak schrijven, en volgens zijn idolen is de vrijheid van meningsuiting totaal, dus ik schrijf wat ik wil.
        Ik probeer even belachelijk en zinloos te zijn, maar ik moet nog wat oefenen.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• In de Verenigde Staten is een leidinggevende ambtenaar van het federale noodhulpagentschap FEMA ontslagen, omdat hij het bevel had gegeven om aanhangers van Donald Trump niet te helpen na de doortocht van orkaan Milton. Dat melden Amerikaanse media.

Die factcheckers van de kwaliteitspers toch

Gelukkig is X intussen de 5e macht om de 4de in't oog te houden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Ben je nu echt X aan het gebruiken om te gaan factchecken.

er bestaat nu toch geen enkel medium meer dat meer een kant gekozen heeft dan X.
              Ik weet niet of je het gemist hebt, maar Musk, het knechtje van Trump is eigenaar van X.

En hier een indicatie van het IQ van uw medesupporters.

Steek trump in uw gat, ga in Ninove wonen en lik elke dag de ballen van den burgemeester. Ge gaat daar echt gelukkig worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Waar is Jocar trouwens naartoe?
                Die heeft helaas dit zinkend schip onlangs verlaten. Jammer, was een goede admin geweest en korte metten gemaakt met die zever hier.

Comment

• X kiest geen kant, het is niet omdat musk veel volgers heeft dat x kant kiest, democraten hebben ook duchtig gebruik gemaakt- volledig terecht - van het platform, ze werden niet geshadowbanned of ook maar iets
                  Das een leugen en trouwens de grootste angst van reguliere media

In 2020 werd op Twitter onder dorsey en de rest wel anders opgetreden

En das hen niet goed bekomen, trump won stemmen bij elke groep zonder uitzondering omdat de bevolking dat niet meer pikt

Daar kan geen 3x budget, de propaganda van de pers en steun van celebs tegenop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Die heeft helaas dit zinkend schip onlangs verlaten. Jammer, was een goede admin geweest en korte metten gemaakt met die zever hier.
                    Ik zal nog maar eens antwoorden want ik kom hier niet meer vaak. Het lag voor de hand dat het nu nog sneller naar de Filistijnen zou zijn David, veel meer had ik er ook niet aan kunnen veranderen. Ik waarschuwde hier nu al een paar jaar dat dit politiek gezeik niks voor op een neutraal Autoforum is en toch werd het alsmaar erger

Trouwens tegen fascisten discussiëren heeft sowieso al helemaal geen zin Dat kun je aan elke stamcafétoog tegenwoordig, liefst met een paar Duvels in je kraag

Ik heb het in ieder geval gehad hier, spijtig dat het zo moest aflopen
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Voor die 600 bots om de klicks hier te garanderen speelt het allemaal geen rol blijkbaar en de rest is nooit verplicht een onderwerp te openen wat hen niet zint

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        X kiest geen kant, het is niet omdat musk veel volgers heeft dat x kant kiest, democraten hebben ook duchtig gebruik gemaakt- volledig terecht - van het platform, ze werden niet geshadowbanned of ook maar iets
                        Das een leugen en trouwens de grootste angst van reguliere media

In 2020 werd op Twitter onder dorsey en de rest wel anders opgetreden

En das hen niet goed bekomen, trump won stemmen bij elke groep zonder uitzondering omdat de bevolking dat niet meer pikt

Daar kan geen 3x budget, de propaganda van de pers en steun van celebs tegenop

X kiest zeker een kant, als je het nog niet wist, Elon is daar de grote baas.
                        Ik volg Elon niet, en krijg continu zijn zever in mijn tijdslijn.
                        Ik volg wel Obama, en daarvan mis ik posts.

Maar ja, als Elon zegt dat het algoritme neutraal is, dan zal het wel zo zijn zeker….

Zelfs zijn eigen Grok geeft aan dat Elon fake nieuws verspreidt.
                        X lezen is als diamanten zoeken in een beerput.

En als je daar dan achter blijft staan ben je zelf fascist.

Ik zal U helpen: https://www.immoweb.be/nl/zoeken/hui...erBy=relevance

Comment

• algoritme is open source, de enige van allemaal

de msm heeft een kleine maand geleden, als laatste ultieme poging aan name-calling te doen...voor de vrt werd het zelfs fassist gelanceerd...en de volgelingen kwekken allemaal weer mooi mee, in de eu zijn er nog veel die wakker moeten worden

er hebben nog nooit zoveel zwarten, gays latino's republikeins gestemd, omdat ze woke, identiteitspolitiek moe zijn en voor vrouwenrechten zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik zal nog maar eens antwoorden want ik kom hier niet meer vaak. Het lag voor de hand dat het nu nog sneller naar de Filistijnen zou zijn David, veel meer had ik er ook niet aan kunnen veranderen. Ik waarschuwde hier nu al een paar jaar dat dit politiek gezeik niks voor op een neutraal Autoforum is en toch werd het alsmaar erger

Trouwens tegen fascisten discussiëren heeft sowieso al helemaal geen zin Dat kun je aan elke stamcafétoog tegenwoordig, liefst met een paar Duvels in je kraag

Ik heb het in ieder geval gehad hier, spijtig dat het zo moest aflopen
                            Tja, zonder u is dit forum helemaal aan het doodbloeden. Hoe zit het trouwens met uw plannen om een Lexus aan te schaffen ?

Comment

• De rijkste man ter wereld - Elon Musk - krijgt van Donald Trump de sleutel van het nog op te richten ‘ministerie van overheidsefficiëntie’. Geen dwaas idee, vinden ondernemer Marc Coucke en econoom Geert Noels. Sterker, België mag het voorbeeld van Trump en Musk meteen volgen. “Wij, burgers, betalen dat. Het hele apparaat met die zes regeringen? Simpeler!”

toch redelijk hoopgevend - aan de comments te zien - dat het trump/musk bashen ook bij ons stilaan lijkt uitgewerkt te zijn

Comment

• Circle jerk in de afspraak, wie noemt zoiets nog een debat

Een voorstander van kernenergie had het nog een minimum aan interessant kunnen maken, maar nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Tja, zonder u is dit forum helemaal aan het doodbloeden. Hoe zit het trouwens met uw plannen om een Lexus aan te schaffen ?
                                  Sorry maar zie dit nu pas. Spijtig maar het is nu eenmaal niet anders David. Ben al lang blij dat ik mij hier op een Autoforum notabene niet meer constant moet ergeren aan onnozele zever en complottheorieën van trollen en fascisten. Beter zo want ik ben te oud geworden voor al die bullshit

Ja, de Lexus LBX staat nog altijd met stip op 1 om volgend jaar mijn A-tje op te volgen maar die blijft het ondertussen qua rijgenot en uiterlijk zo goed doen dat het moeilijk afscheid nemen wordt. Gaat bij mijn volgende Polen rit eind van de maand pas de 60k km aantikken, toch nog wat weinig hé
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Kies je eigen waarheid, van een links gelanceerde complottheorie over een tiran of gewoon een oefening de uitgaven onder controle te houden waar je kiezers je het mandaat voor gaven

Comment

• admin, dit mag dicht

Comment

• Hier bestaat geen admin meer.

En bobo is nog altijd de kak uit de riolen aan het bovenhalen en ophemelen.

Je kan hier onzin schrijven zo veel je wil, en bobo bewijst dat. Niemand grijpt in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                          Hier bestaat geen admin meer.

En bobo is nog altijd de kak uit de riolen aan het bovenhalen en ophemelen.

Je kan hier onzin schrijven zo veel je wil, en bobo bewijst dat. Niemand grijpt in.
                                          Geduld, heb een e-mail gestuurd naar autogids. Hopelijk kan dit topic dan gesloten worden. Welk kieken heeft dit trouwens geopend ?

Comment

Working...
                                          X