Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Fuck

Meer foto's op de juiste moment: http://www.flabber.nl/archief/022980.php
    deze vinnek wel goe getrokken

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• 1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hahaha, heerlijk.

Comment

• die kerels spelen die dat expres zo gay of zijn die gay? ik kan emo en gay niet uit elkaar houden
            but i'm a lady!

just bead it
            http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
            Wrakdraaien 101
            http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel

Comment

• Jong geleerd is ...

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blade Bekijk Berichten
                + YouTube Video

Hahaha, heerlijk.
                Ik heb dat clipke eenen tijd terug op TMF gezien, die gasten zijn toch echt niet normaal!
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                  Bwa, die fragmentjes zijn wel OK, maar niet zo bijzonder.
                  Cartman is pas écht ziek goed geworden in de laatste 4-5 seizoenen:
                  • als 'ie de "The Passion"-fanclub opricht, maar dat bleek uiteindelijk slechts een hulpmiddel te zijn om de Joden uit te kunnen roeien als de nieuwe Hitler
                  • als 'ie niet meer kan wachten op de Nintendo Wii en zichzelf laat invriezen, maar daardoor véél te ver in de toekomst terechtkomt
                  • als 'ie schaamhaar van een puber afkoopt en denkt dat 'ie daardoor eerder in zijn puberteit zit dan de rest (later laat 'ie de verkoper in 't geniep zijn ouders opeten in een stoofpotje, zwaar derover als je 't mij vraagt )
                  • als 'ie $ 10 miljoen overerft en er een pretpark mee koopt, waar NIEMAND buiten hem in mag
                  • als 'ie zijn eigen kerk opricht, en nadien er gewoon geld uit wou slaan
                  • als 'ie Family Guy van de ether wil halen
                  • als 'ie een verborgen schat opéét, om 'm zo niet met de anderen te moeten delen
                  • als 'ie hall monitor wordt
                  • als 'ie denkt dat 'ie dood is, maar iedereen negeert 'm eigenlijk gewoon
                  • als 'ie zélf een sproetenkop krijgt (hij heeft daar zelf een hekel aan) en de andere sproetkoppen oproept de "normale" kinderen te offeren
                  • ...

Jonges toch, de makers van South Park hebben toch écht een paar vijzen los, als je dat bekijkt.

De laatste seizoenen van South Park overtreffen die van The Simpsons en Family Guy ruimschoots, vind ik.
                  South Park hekelt de actualiteit en bijhorende absurde hypes, en is dus niet enkel grappig op zich (The Simpsons zijn grappig, meer niet).

Oh ja, Butters is ook mijn nummer twee. Mijn nummer drie is Timmy, al komt 'ie niet echt veel voor. Mr. Mackey is ook geestig.
                  Kan je die afleveringen ook bij nummer of naam noemen zodat ik ze eens kan bekijken?

Comment

• + YouTube Video

Ik vind het wel grappig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      Kan je die afleveringen ook bij nummer of naam noemen zodat ik ze eens kan bekijken?
                      die met mel gibson en passion of the christ heet "passion of the jew"

Dat is de enige die ik alvast kan zeggen

Antwerpen is't Stad
                      en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        • als 'ie de "The Passion"-fanclub opricht, maar dat bleek uiteindelijk slechts een hulpmiddel te zijn om de Joden uit te kunnen roeien als de nieuwe Hitler
                          seizoen 8: The Passion of the Jew
                        • als 'ie niet meer kan wachten op de Nintendo Wii en zichzelf laat invriezen, maar daardoor véél te ver in de toekomst terechtkomt
                          seizoen 10: Go GOD Go en Go God Go XII (dubbelaflevering)
                        • als 'ie schaamhaar van een puber afkoopt en denkt dat 'ie daardoor eerder in zijn puberteit zit dan de rest (later laat 'ie de verkoper in 't geniep zijn ouders opeten in een stoofpotje, zwaar derover als je 't mij vraagt )
                          seizoen 5: Scott Tenorman Must Die
                        • als 'ie $ 10 miljoen overerft en er een pretpark mee koopt, waar NIEMAND buiten hem in mag
                          seizoen 5: Cartmanland ('t is trouwens maar 1 miljoen!)
                          seizoen 4: Probably
                          seizoen 10: Cartoon Wars: Part I en Cartoon Wars: Part II (dubbelaflevering)
                        • als 'ie een verborgen schat opéét, om 'm zo niet met de anderen te moeten delen
                          seizoen 10: Manbearpig
                          seizoen 10: Miss Teacher Bangs a Boy
                          seizoen 9: The Death of Eric Cartman
                        • als 'ie zélf een sproetenkop krijgt (hij heeft daar zelf een hekel aan) en de andere sproetkoppen oproept de "normale" kinderen te offeren
                          seizoen 9: Ginger Kids
                        Last edited by knight-rider; 03/02/2008, 22:00.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          + YouTube Video

Ik vind het wel grappig
                          Carnaval is zeker op komst ???

Comment

• Heb ik hier al 'ns gepost denk ik, maar blijft gewoon té zalig...

+ YouTube Video

Comment

• Dag van de poezie

Ik zie niks, waar is het licht?
                              Ik zie zwart voor mijn gezicht.
                              Oh, ach zo, wat ben ik dom,
                              Ik heb mijn burka andersom!

Achmed Gezelle.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  seizoen 8: The Passion of the Jew
                                  seizoen 10: Go GOD Go en Go God Go XII (dubbelaflevering)
                                  seizoen 5: Scott Tenorman Must Die
                                  seizoen 5: Cartmanland ('t is trouwens maar 1 miljoen!)
                                  seizoen 4: Probably
                                  seizoen 10: Cartoon Wars: Part I en Cartoon Wars: Part II (dubbelaflevering)
                                  seizoen 10: Manbearpig
                                  seizoen 10: Miss Teacher Bangs a Boy
                                  seizoen 9: The Death of Eric Cartman
                                  seizoen 9: Ginger Kids
                                Thnx

Comment

• 't Doet me deugd te weten dat ik niet de enige South Park-freak ben.
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                    't Doet me deugd te weten dat ik niet de enige South Park-freak ben.
                                    Everybody loves South Park

Kende da stuk over rob schneider als hij zo een wortel en een nietmachine speelt in een film

Waar halen ze het toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten

Comment

• + YouTube Video

Ich bin ne einbiegel met een handlepke en een muilplak

Comment

• Maalplak!

Comment

Working...
                                          X