Die gastjes moeten met hun brommerke van Scherpenheuvel naar Overijse?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDie gastjes moeten met hun brommerke van Scherpenheuvel naar Overijse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenYep, vanaf vandaag patrouilleer ik op die baan... Die komen er NIET in!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten. Volgens mij hebben die gastjes een klein zuurstoftekortje gehad tijdens de geboorte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten. Volgens mij hebben die gastjes een klein zuurstoftekortje gehad tijdens de geboorte
Comment
-
Welkom in België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenGeen handsfree voorhanden: dit is de oplossing! Ik heb er genoeg in voorraad, levering kort na storting van het verschuldigde bedrag. Verschillende maten en kleuren te krijgen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk BerichtenHeb ook dit model om uw gsm tussen te zetten; alleen liggen de verzendingskosten wat hoger...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenTijdens de geboorte, en ook tijdens de faze na de geboorte, en nu
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk BerichtenU mag die hebben ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenKijk en huiver!
-filmpje-
"Blijve gaan hè"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk weet niet echt wat ik hier van moet denken.
http://www.dumpert.nl/mediabase/4276...ke_hakker.html
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment