Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Dat zal wel dat die breekt je

Heb ooit eens uitgerekend dat wanner 1 omwenteling 2 sec duurt de tip van die dingen ongeveer 180 km/u haalt, wat moet dat dan wel niet geweest zijn
    Door de geluidsmuur is niet uitgesloten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Een beetje laat maar faaaaaak

en voor de allerkleinsten 'Diep in de zee'

Maar ben niet zo handig om dat gephotoshoped te krijgen

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik wil ook zo kunnen dansen!

Comment

• Hmm..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

• Hoeveel keer ik die al niet heb gezien

Is denk mijn eerste joetjuup filmpke ooit dat ik zag!

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    Wie niet horen wil...

Op een dag rijdt een Marokkaan een stopbord voorbij zonder te stoppen
                    Een motoragent rijdt er achteraan en doet de Marokkaan stoppen...
                    Agent: "Pas en rijbewijs alstublieft!"
                    Marokkaan: "Waarom?"
                    Agent: "Omdat je niet gestopt bent voor een stopbord. Pas en
                    rijbewijs!"
                    Marokkaan: "Maar ik heb toch vertraagd en er kwam niemand aan..."
                    Agent: "Je moest volledig stoppen en dat heb je niet gedaan. PAS EN
                    RIJBEWIJS!"
                    Marokkaan: "Wat is het verschil?"
                    Agent: "Het verschil is dat je volledig tot stilstand moet komen. Pas
                    en rijbewijs NU!!!"
                    Marokkaan: "Je krijgt mijn pas en rijbewijs als je me het verschil
                    tussen vertragen en stoppen kunt laten zien!!"
                    Agent: "Stap eens uit uw auto."
                    Terwijl de Marokkaan uitstapt, neemt de agent zijn metalen zaklamp en
                    slaat daarmee de Marokkaan op de grond.
                    Zelfs als de Marokkaan op de grond ligt, slaat de agent nog enkele
                    minuten door, waarna de agent vraagt: "Zal ik stoppen of vertragen?"

Comment

• Een jongetje van 3 onderzocht zijn testikels terwijl hij in bad zat."Ma?" zei het jongetje, "zijn dit mijn hersenen?"."Nog niet" antwoordde ze.

droog.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten

wat een loemp wicht en ze wil zo graag die boete

+ YouTube Video
                          hahah fak zo schraal,moest dat m'n vriendin zijn.... Ik kwam haar nooit afhalen.

Comment

• Comment

• Comment

• volwassen kindertjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Comment

• Dit blijft zo goed.

Comment

• Verdorie, wat loopt er allemaal wel niet rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Comment

OMG
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X