Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De chirurg amputeerde een arm en presenteerde nadien de rekening. De patient riep: "Afzetter!"
Als twee echtparen echt paren hebben twee echtgenoten echt genoten
W.A.Gebhardt: Niet elke volzin is zinvol
Voorbeeld van symptoombestrijding: Zwaarlijvige bierdrinkers, die zoetjes in hun koffie doen.
Ze was mooi van verre, maar dichtbij verre van mooi
Ik wou dat ik van de afwas af was!
Vroeger hadden onze kinderen snotneuzen, nu hebben onze snotneuzen kinderen
Sander moet het onkruid in de groenstrook verwijderen en ze hebben hem daarvoor een schop gegeven...
Sproeten zijn de verroeste uiteinden van stalen zenuwen
....had een heleboel ziekten onder de leden(hoezo leden?): een lopend oor, wandelende nieren; moest van de dokter ook zelf een frisse neus halen.(Seth Gaaikema)
zijn neus loopt en zijn voeten ruiken
Jij bent de vrouw van mijn dromen. En dat wil ik graag zo houden.
Ik mis mijn ex nog steeds, maar ik kan al beter richten.
Ik geloof niet in sprookjes zei ze en startte haar bezem.
Alles mag tegenwoordig: kwam er een kerel op het politiebureau zeggen , dat hij To verkracht had en ze lieten hem gewoon gaan!
Vanwege een sterfgeval is het kerkhof vandaag gesloten (Fons Jansen)
Mens is mannelijk, behalve als het vrouwelijk is, want dan is het onzijdig.
Als de koningin onder een wals komt is ze platte landsvrouw; als een draaiorgel onder een wals komt is het een expierement.
Toon Hermans bij uitreiken van Edison: Het enige, dat ik zou willen zeggen is dit. Dit. En als je het mij vraagt, zou ik het daarbij willen laten.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Er zijn er precies toch nog een aantal die ik nog niet gezien heb.
Comment