Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en dit op dezelfde site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
      Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      HI-LA-RI-SCHE POSTS

Comment

Moet zooo irritant zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          tis een rund

Comment

zie die geven

Comment

Ocharme toch

Comment

• De chirurg amputeerde een arm en presenteerde nadien de rekening. De patient riep: "Afzetter!"

Als twee echtparen echt paren hebben twee echtgenoten echt genoten

W.A.Gebhardt: Niet elke volzin is zinvol

Voorbeeld van symptoombestrijding: Zwaarlijvige bierdrinkers, die zoetjes in hun koffie doen.

Ze was mooi van verre, maar dichtbij verre van mooi

Ik wou dat ik van de afwas af was!

Vroeger hadden onze kinderen snotneuzen, nu hebben onze snotneuzen kinderen

Sander moet het onkruid in de groenstrook verwijderen en ze hebben hem daarvoor een schop gegeven...

Sproeten zijn de verroeste uiteinden van stalen zenuwen

....had een heleboel ziekten onder de leden(hoezo leden?): een lopend oor, wandelende nieren; moest van de dokter ook zelf een frisse neus halen.(Seth Gaaikema)

zijn neus loopt en zijn voeten ruiken

Jij bent de vrouw van mijn dromen. En dat wil ik graag zo houden.

Ik mis mijn ex nog steeds, maar ik kan al beter richten.

Ik geloof niet in sprookjes zei ze en startte haar bezem.

Alles mag tegenwoordig: kwam er een kerel op het politiebureau zeggen , dat hij To verkracht had en ze lieten hem gewoon gaan!

Vanwege een sterfgeval is het kerkhof vandaag gesloten (Fons Jansen)

Mens is mannelijk, behalve als het vrouwelijk is, want dan is het onzijdig.

Als de koningin onder een wals komt is ze platte landsvrouw; als een draaiorgel onder een wals komt is het een expierement.

Toon Hermans bij uitreiken van Edison: Het enige, dat ik zou willen zeggen is dit. Dit. En als je het mij vraagt, zou ik het daarbij willen laten.

Toon Hermans: In Lapland wonen ook heel vieze Lappen, echte Smeerlappen. 's Morgens bij de bakker is het één grote smeerlapperij.

Ook Toon Hermanse verkeersagent liet alles en iedereen stoppen, Zelfs zijn wollen sokken.

Directeur crematorium: "Laat je niet kisten, alles komt in kannen en kruiken".

Kleine muisjes hebben kleine wensjes: Beschuit met gestampte mensjes

R.Zuiderveld: Na lange overpeinzingen ga ik voor u een lied over pijn zingen

Het meeste werk is onbegonnen werk

Hij is niet arm die weing heeft, maar die met begeerten leeft

In een begrafenisstoet gaat de dode langzaam vooruit

Je kunt niet alles hebben... waar zou je het moeten laten?

Als het kalfje dronken is mietert het in de put

Wie is mijn naaste? Diegene, die ik niet mobiel hoef te bellen

Wie een kuil graaft voor een ander is een egoist: hij valt er zelf in

Ze was zo aan hem gehecht, dat ze operatief verwijderd moest worden

Het was een reusachtig klein mannetje

Mensen die vaak hun verjaardag vieren , worden erg oud.

Stel niet uit tot morgen wat je volledig kunt vermijden.

Wanneer twee mensen sprekend op elkaar lijken kan één van hen net zo goed zijn mond houden

Een wegwerpaansteker gooi je weg. Wat doe je met een wegwerpmaatschappij?

Stephen King: Ik heb het hart van een klein jongetje.......in een glazen pot op mijn bureau

Ik heb een mooi figuur geslagen. Ze sloeg terug.

Zijn eerste communie was ook gelijk zijn laatste

nog een om de racisten te verwennen, ik ben er geen :
                Een Turk, een Marokkaan en een Surinamer springen van een flatgebouw, wie is er eerst beneden?!?

antwoord: Maakt het jou iets uit ?

er zitten een paar goeie tussen

edit:ik heb de allerslechtste er uitgelaten
                Last edited by ; 02/07/2007, 19:43.

Comment

stap dan uit hé trut

Comment

• Audi Q7 by JC

$

Voor diegenen die niet weten wie ze is:

Eerste paragraaf

Comment

• Comment

hilarisch

en dan na de rit droogjes vragen of ze er van genoten heeft

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        je had die commentaar moeten horen van de belgische presentator:

"hij is niet alleen arrogant, maar ook nog eens dom, onze hollander!"

Comment

• Internet, met/zonder mobiel, met/zonder digitale tv. Creëer een totaalbeleving met entertainment. Alsook business internet & telefonie voor bedrijven.

De Aldi en de koningin.

Comment

• Asprut As .. blik alles gangpad 3 alles blik blik blik

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nog eentje:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Er zijn er precies toch nog een aantal die ik nog niet gezien heb.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Echt gebeurd in Londen. Wij vonden het grappig maar die mens iets minder. Gelukkig is alles goed afgelopen al was de dader wel wat ponden armer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                    Als twee echtparen echt paren hebben twee echtgenoten echt genoten
                                    Hopelijk 4 hé ipv 2...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                      Hopelijk 4 hé ipv 2...
                                      amai, het duurde ff eer dat ik hem doorhad maar toch bedankt om het te melden , tis vakantie hè , ik heb het trouwens van een andere site

Comment

• Amerikanen zijn nog dommer dan ik dacht

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                        Last edited by ; 05/07/2007, 15:33.

Comment

• an "accident" that happend on the first BelCar Race

Comment

Working...
                                          X