Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten

Echt gebeurd in Londen. Wij vonden het grappig maar die mens iets minder. Gelukkig is alles goed afgelopen al was de dader wel wat ponden armer.
    Ik lag krom van het lachen die man iets minder denk ik

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• ik wist dat zo'n reactie ging komen , niet dat ik iets heb tegen homo's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten

de tweede snap ik wel niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten

Comment

OMG

Comment

Als twee echtparen echt paren hebben twee echtgenoten echt genoten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                    Hopelijk 4 hé ipv 2...
                    Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                    amai, het duurde ff eer dat ik hem doorhad maar toch bedankt om het te melden , tis vakantie hè , ik heb het trouwens van een andere site

Euh ... Fast Ace is homo ?

ik hoop wel degelijk 2 echtgenoten want als er 4 echtgenoten genoten hebben ... u know ...
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      Euh ... Fast Ace is homo ?

ik hoop wel degelijk 2 echtgenoten want als er 4 echtgenoten genoten hebben ... u know ...
                      2echtparen zijn toch 4 mensen dus hebben er toch 4 echtgenoten genoten, of ik snap de grap niet wat wel eens vaker gebeurd

Comment

2echtparen zijn toch 4 mensen dus hebben er toch 4 echtgenoten genoten, of ik snap de grap niet wat wel eens vaker gebeurd

2 getrouwde koppels bestaan normaliter uit :

2 echtgenoten
                        2 echtgenotes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          OMG

ik snap er echt niks van , kan iemand ze duidelijk uitleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten
                            2 getrouwde koppels bestaan normaliter uit :

2 echtgenoten
                            2 echtgenotes

*slaagt hoofd herhaaldelijk tegen een muur*

Comment

*slaagt hoofd herhaaldelijk tegen een muur*
                              film nog eens als je dat doet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                film nog eens als je dat doet?
                                ik heb geen camera, anders had ik het direct gedaan.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten

gepeste AW-member van de dag: LP640 ? .

Ik snap hem echt niet

Comment

• * Wat staat er achteraan op een Turks invalidekarretje? Is-lam.
                                      * Toppunt van automatisering.
                                      De stewardess die verkracht wordt door de automatische piloot.

* Toppunt van durven.
                                      Een vent uit zijn rolstoel duwen en zeggen : "you'll never walk alone".

* Wat is het voordeel van dement worden? Je kan je eigen paaseieren verstoppen.
                                      * Het is groen en skiet van een berg. Een skiwi.
                                      * Toppunt van snelheid. Met 2 in een bed kruipen en er met 3 uitkomen.
                                      * Het is wit en rood en staat in de wei. Een tampony.
                                      * Wat staat er op de bijsluiter van een morning-after pil? "Neuken voor gebruik".
                                      * Van welke houtsoort wordt een houten been gemaakt? Kreupelhout.
                                      * Hoeveel rechten heeft een vrouw? 2, het aanrecht en het zwijgrecht.
                                      * Toppunt van grofheid. Een dove slaan, en zeggen : "wie niet horen wil moet voelen".
                                      * Wat is het voordeel van Alzheimer? Je kan vreemdgaan met je eigen vrouw.
                                      * Toppunt van domheid. Een fotorolletje opsturen naar een ontwikkelingsland.
                                      * Hoe noem je een hollander die ligt te zonnen? Een kaaskroket.
                                      * Waarom willen de Hutu's geen gsm? Er staan teveel Toetsie's op.

Comment

• Moeder van 75

Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de

vruchtbaarheid lukte het een 75 -jarige vrouw een baby te baren.

Toen ze thuiskwam uit het ziekenhuis kwamen haar vriendinnen op bezoek.

"Mag ik de baby zien"? vroeg één van hen.

"Nog niet", antwoordde de 75-jarige moeder, "straks".

Na een half uur vroeg de andere vriendin : "mogen we nu de baby zien ?"

Nog niet", zei de moeder.

Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer:

"mogen we nu de baby zien ? "

"Nee", antwoordde de moeder.

De vriendinnen werden erg ongeduldig ; ze zeiden: "wanneer kunnen we nu

eindelijk de baby eens zien? "

"ZODRA HIJ HUILT" was het antwoord.

"ZODRA HIJ HUILT ?????" vroegen de vriendinnen, "waarom moeten we wachten

tot hij huilt ??"

De moeder antwoordde "omdat ik ben vergeten waar ik hem heb neergelegd

Comment

Working...
                                        X