Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit is willen maar echt niet kunnen...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elseehaa Bekijk BerichtenDit is willen maar echt niet kunnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenidd, je wil wel maar het lukt niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elseehaa Bekijk BerichtenDit is willen maar echt niet kunnen...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenvoilà se, ne mossel in aar mossel !
So true
Recht in zi radijzen
Comment
-
-
Vóór het huwelijk...
Zij: Doei!!
Hij: Ha, eindelijk, ik heb zolang gewacht.
Zij: Wil je dat ik wegga?
Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken.
Zij: Hou je van me?
Hij: Natuurlijk. Heel veel!
Zij: Heb je me ooit bedrogen?
Hij: NEE. Waarom vraag je me dat?
Zij: Wil je me kussen?
Hij: Elke keer als ik de kans krijg!
Zij: Zul je me ooit slaan?
Hij: Ben je gek? Zo iemand ben ik niet!
Zij: Kan ik je vertrouwen?
Hij: Ja.
Zij: Schat!
Na het huwelijk...
Lees simpelweg de tekst van onder naar boven!
Comment
-
Mijnheer en madam Bourgeois wonen in de Kortrijksepoortstraat in Gent, waar tram 4 passeert.
Op een morgen zegt madam Bourgeois : "Ventze, 'k goa vandeveurnoene noar de Weba achter un nieuwe klierkasse, 't stoa iene in 't blaatse, azu van de diee da ge zelve moet tuupesteke".
Zegt mijnheer Bourgeois "Wien goa da tuupesteke ?"
"Ah ikke" zegt madam Bourgeois " zei moar gerust, tegen vanovend oas ge thois komt van eu weirk, dasse tuupe zit"
Wat later komt madam Bourgeois thuis met haar kleerkast en begint de kast in elkaar te zetten volgens de handleiding.
Als de kast in elkaar zit kijkt madam Bourgeois met voldoening naar haar werk.
Maar plots passeert tram 4 en door het gedaver valt haar kleerkast in elkaar.
Madam Bourgeois doet een tweede en een derde poging om haar kast in elkaar te zetten, maar telkens als tram 4 passeert valt de kast terug in elkaar.
Ten einde raad telefoneert madam Bourgeois naar de Weba, ze legt het probleem uit en bij de Weba zegt men haar dat ze Arsène, de technieker zullen langssturen.
Arsène belt aan : "Est ier datter problemen zein mee un klierkasse" en hij begint wat later de kast in elkaar te zetten.
Als hij klaar is zegt hij met veel geste: "Voila, madam, 't es in de sacoche", maar als tram 4 passeert valt de kast weer in elkaar.
't zal woarschaanlek iets mee 't binneweirk zein" zegt de man. "k zal ze nog ne kier tuupesteke en der ne kier inkruipen om ne kier te kêke wat datter schilt".
Maar kort daarna komt mijnheer Bourgeois onopgemerkt thuis, gaat naar de slaapkamer en ziet de kast staan.
"Jawadde" zegt hij "z'hee eur kasse al tuupe gekregen".
Nieuwsgierig opent mijnheer Bourgeois de kast en ziet Arsène in de kast staan.
"Maine vriend !" zegt hij "'k hope veur eu da ge un goeie reden het om hier in mein klierkasse te stoan".
Waarop Arsène heel overtuigd zegt : "Johjok, meniere, 'k stoa te wachten op tram viere".
Comment
Comment