Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sarkozy

Comment

• Goed personeel...moeilijk te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
        Goed personeel...moeilijk te vinden?

http://www.break.com/index/dumb-woma...tic-doors.html

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Comment

• Comment

• Ikea

Comment

• sollicitatie bij IKEA

Monteer een stoel en zet u

Comment

• Het is een kille doordeweekse dag midden in de winter en eenvrachtwagenchauffeur stopt met zijn wagen voor een rood verkeerslicht.Plotseling stopt er een wagen naast hem en een blond grietje roept vanuit haar wagen: "Hallo meneer, ik ben Linda... en u verliest uw lading!", maar tegelijkertijd springt het verkeerslicht op groen en de chauffeur geeft gas.Bij het volgende verkeerslicht moet de chauffeur weer vaart minderen en opnieuw gaat het blondje naast hem staan. "Meneer, ik ben Linda.. en u verliest uw lading !", maar opnieuw trekt de chauffeur op zonder ook maar op het blonde grietje te letten.Het geluk zit hem echter niet mee, want ook voor de derde keer staan deverkeerslichten op rood en stopt hij netjes.Het blondje, intussenbehoorlijk op haar teentjes getrapt, gooit haar auto voor de vrachtauto,stapt uit en roept naar de chauffeur: "Dit is nu al de derde keer... ik ben Linda, en u verliest uw lading!!!..."Waarop de chauffeur zijn raam opendraait en roept: "Ja, stomme trut... ik ben Theo en ik strooi zout!!".

Comment

• wat een loemp wicht en ze wil zo graag die boete

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Dit is een foto uit een oude Franse "Moniteur de l'Automobile" denk ik, zulke foto's werden gepubliceerd van het model dat ze gedurende 100.000 kms getest hadden en dat daarna volledig uiteen gevezen werd om op slijtage gecontroleerd te worden. Toen werden er wel wat 'diepere' tests dan tegenwoordig uitgevoerd hoor. Nu doen ze 3.000 km, naar de Côte d'Azur en terug, en een beetje het verbruik en de acceleratie nazien en dat is het. Of die wagen daarna half naar de vaantjes is zal hun worst wezen.

Comment

• da's toch een pooier-prostituee-relatie

Comment

• Bij het begin zegt die ene politie-agent iets in de aard van "nu de volgende Belg" ..., maar aan haar spraak te horen (en die van haar "vriend") was ze, volgens mij, toch wel 'oerdegelijk' (ja, zonder "H") Hollands denk ik???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Bij het begin zegt die ene politie-agent iets in de aard van "nu de volgende Belg" ..., maar aan haar spraak te horen (en die van haar "vriend") was ze, volgens mij, toch wel 'oerdegelijk' (ja, zonder "H") Hollands denk ik???
                              Dat dacht ek ook ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                sarkozy goed bezig

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Casse toi pauvre con

Comment

• Nog zo eentje:
                                  + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                    Dat dacht ek ook ja.
                                    Maar ze rijden beiden op Belgische platen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Maar ze rijden beiden op Belgische platen.
                                      Omdat ze meer belastingen willen betalen???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                        Omdat ze meer belastingen willen betalen???
                                        Minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          Minder
                                          Valt te zien waarop
                                          In Belgie liggen de belastingen algemeen hoger

Comment

Working...
                                          X