Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
Dat is toch uit dat programma op Be2 hé? Harry Trigger, Tripper Haggy of weet ik veel.
Eén keer naar gekeken (recent nog), en ik moet zeggen dat ik er niet veel aan vond, maar deze is wel nog goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Dat is toch uit dat programma op Be2 hé? Harry Trigger, Tripper Haggy of weet ik veel.
Eén keer naar gekeken (recent nog), en ik moet zeggen dat ik er niet veel aan vond, maar deze is wel nog goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenIdd Hagger Trippy elke maandag om 20:10u (?) op 2B.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Dat is toch uit dat programma op Be2 hé?)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten"My friends, we live in the greatest nation in the history of
the world. I hope you'll join with me as we try to change it."
- Barack ObamaEikel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk hoop en ik denk ook dat em zal winnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenkijk ik hoop da ook, maar als obama tegenover mccain staat wint mccain... staat clinton tegenover mccain wint clinton... de usa is niet klaar voor nen neger als president... geloof me nu maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDaar is de gestolen flitspaal van beerse.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Comment
Comment