Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sneller zijn

Comment

• WTF

té zalig

Comment

• check dat binnenwiel doorroken op 2.00 minuten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          check dat binnenwiel doorroken op 2.00 minuten
          binnenwiel oproken

tell me about it

Comment

• niet normaal, die amuse GTR 35

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              binnenwiel oproken

tell me about it

Die foto van de achterband op het einde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                niet normaal, die amuse GTR 35

http://nl.youtube.com/watch?v=mbrPDPsUrhM

geschift machien.

Comment

• gaat hard!! (9ff GT9)

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    wow... die moet toch ook al veel op zijn gezicht gegaan zijn

Comment

• momenteel op national geoghrapic, programma over F1 en senna

Comment

Gatver die GT2 is snel

Corvette Z06 (laatste modeljaar aan het interieur te zien) kan hem maar niet bijhouden!

klik

Nu ja.. tot de ZR-1 komt that is

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Fuck, wat een raket is me dat???,

Die GT2 wordt met de dag een aantrekkelijker hebbeding
                        Waarom moest gij eigenlijk niks van dit ding weten? 't Is een GT3, maar dan sneller.

Oké, z'n sound is minder geil, maar 'ie is even hardcore voor de rest. En je kan ermee op Zolder (vergeet dat maar met 'n GT3, ze plukken je van de baan wegens te luid).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Waarom moest gij eigenlijk niks van dit ding weten? 't Is een GT3, maar dan sneller.

Oké, z'n sound is minder geil, maar 'ie is even hardcore voor de rest. En je kan ermee op Zolder (vergeet dat maar met 'n GT3, ze plukken je van de baan wegens te luid).
                          Ik moest daar altijd al zéér veel van weten, maar mijn hart klopt atmosferisch, ik vind 't een ZALIG concept, een GT3 met straaljager allures, maar een GT3 is voor mij een veel evenwichtiger en puurder voorstel, kracht/grip/sound mooi in balans...

De pers herhaalt het ook, de GT2 is een DIJK van een wagen, maar de béste rijders-Porsche blijft de GT3...

't Is een kwestie van persoonlijke smaak voor mij, maar dat neemt niet weg dat ik die GT2 met de dag aantrekkelijker begin te vinden... (plus 'ie heeft PSM, ik zou me dus met zo'n GT2 een pak meer op m'n gemak voelen op de Nordschleife...)

Comment

• ² !!

PSM om me in toom te houden
                            en twee turbo's om nadien, als de bocht voorbij is, toch 'es te kunnen uithalen

Nevertheless : GT2

Comment

² !!

PSM om me in toom te houden
                              en twee turbo's om nadien, als de bocht voorbij is, toch 'es te kunnen uithalen

Nevertheless : GT2
                              Je mag 'm hebben

Meet my daily

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                No PCCB.

Comment

No PCCB.
                                  Ik zou NOOIT PCCB willen op een 996, de meeste die je tegenkomt met gele klauwen rijden toch rond met stalen schijven omv. de problemen die ze ermee hadden...

Nee bedankt, die schijven zijn me iets te duur om ook maar 1x te moeten vervangen...

Comment

Waarom 996?

Comment

Waarom 996?
                                      Ik droom altijd liever van de dingen die nét iets bereikbaarder zijn, een verschil van € 50.000 voor een quasi gelijke rij-ervaring is zelfs in dromen moeilijk te rechtvaardigen...

Comment

Ik droom altijd liever van de dingen die nét iets bereikbaarder zijn, een verschil van € 50.000 voor een quasi gelijke rij-ervaring is zelfs in dromen moeilijk te rechtvaardigen...
                                        ahzo natuurlijk.

Comment

Working...
                                        X