Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Die GT2 wordt met de dag een aantrekkelijker hebbeding
Waarom moest gij eigenlijk niks van dit ding weten? 't Is een GT3, maar dan sneller.
Oké, z'n sound is minder geil, maar 'ie is even hardcore voor de rest. En je kan ermee op Zolder (vergeet dat maar met 'n GT3, ze plukken je van de baan wegens te luid).
Waarom moest gij eigenlijk niks van dit ding weten? 't Is een GT3, maar dan sneller.
Oké, z'n sound is minder geil, maar 'ie is even hardcore voor de rest. En je kan ermee op Zolder (vergeet dat maar met 'n GT3, ze plukken je van de baan wegens te luid).
Ik moest daar altijd al zéér veel van weten, maar mijn hart klopt atmosferisch, ik vind 't een ZALIG concept, een GT3 met straaljager allures, maar een GT3 is voor mij een veel evenwichtiger en puurder voorstel, kracht/grip/sound mooi in balans...
De pers herhaalt het ook, de GT2 is een DIJK van een wagen, maar de béste rijders-Porsche blijft de GT3...
't Is een kwestie van persoonlijke smaak voor mij, maar dat neemt niet weg dat ik die GT2 met de dag aantrekkelijker begin te vinden... (plus 'ie heeft PSM, ik zou me dus met zo'n GT2 een pak meer op m'n gemak voelen op de Nordschleife...)
Ik zou NOOIT PCCB willen op een 996, de meeste die je tegenkomt met gele klauwen rijden toch rond met stalen schijven omv. de problemen die ze ermee hadden...
Nee bedankt, die schijven zijn me iets te duur om ook maar 1x te moeten vervangen...
Ik droom altijd liever van de dingen die nét iets bereikbaarder zijn, een verschil van € 50.000 voor een quasi gelijke rij-ervaring is zelfs in dromen moeilijk te rechtvaardigen...
Ik droom altijd liever van de dingen die nét iets bereikbaarder zijn, een verschil van € 50.000 voor een quasi gelijke rij-ervaring is zelfs in dromen moeilijk te rechtvaardigen...
Comment