Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In races blijft de tragere piloot in elk geval op de ideale lijn. Er kan niet met pinkers gewerkt worden en toestanden, alles zit zeer sterk tegen de limiet, dus er wordt op zeker gespeeld wat dat betreft. Beide partijen weten wat hen te wachten staat.

http://uk.youtube.com/watch?v=Shjn8Lprbm4 (FIA GT Zolder 2007)

Als een tragere wagen dan tóch ostentatief van de rijlijn gaat net voor of in een bocht om een snellere concurrent te laten passeren (vooral gezien in de nationale racerij), zorgt dat niet zelden voor problemen.

Trackdays zijn een andere materie, maar van mij mag dat daar ook toegepast worden. Duidelijkheid = veiligheid (al is het hier =/= snelheid voor wat betreft de snellere deelnemer)
    Last edited by Lotuzzz; 19/05/2008, 19:44.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Dan gaan we akkoord.

Hoe snel aanzie jij een achterligger als een snellere rijder? Stel dat er eentje nauwelijks sneller is dan jij maar 'ie ligt wel in je poepeke te boren heel den tijd omdat je 'm de ruimte niet geeft (of nog niet gaf) om er voorbij te gaan ... ga je dan ook opzij?
      Goh, dat is allemaal zo moeilijk in vakskes te gieten, maar een snellere rijder aanzie ik als een auto die niet met mij wilt "spelen" en waarmee ik niet kan "spelen" omdat 'ie in een andere league zit, daarvoor ga ik doorgaans ver voor 'ie bij mij zit uit de weg, ik zou 't ook appreciëren als ik in die wagen zat en ze doen dat voor mij.
      Een net iets snellere, daarvoor ga ik niet meteen uit de weg, zeker als 't iemand is die je kent, er mag wel wat gevochten worden, op een eerlijke manier.
      Als 't dan weer een net iets snellere is die echt agressief komt doen, dan ga ik uit de weg..
      Beetje zoals bij 't karten eigenlijk, ik ga niet voor Stevy blijven hangen en zijn ronde verstoren, maar voor Alex ga ik niet uit de weg gaan, dan verdedig ik m'n lijnen liever een beetje, as it's part of the game

Comment

• hoe vet is dat

Comment

• Ik wil dat voor in mijn Lego Technic V8 Supercar

Last edited by Lotuzzz; 20/05/2008, 00:44.
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Goh, dat is allemaal zo moeilijk in vakskes te gieten, maar een snellere rijder aanzie ik als een auto die niet met mij wilt "spelen" en waarmee ik niet kan "spelen" omdat 'ie in een andere league zit, daarvoor ga ik doorgaans ver voor 'ie bij mij zit uit de weg, ik zou 't ook appreciëren als ik in die wagen zat en ze doen dat voor mij.
            Een net iets snellere, daarvoor ga ik niet meteen uit de weg, zeker als 't iemand is die je kent, er mag wel wat gevochten worden, op een eerlijke manier.
            Als 't dan weer een net iets snellere is die echt agressief komt doen, dan ga ik uit de weg..
            Beetje zoals bij 't karten eigenlijk, ik ga niet voor Stevy blijven hangen en zijn ronde verstoren, maar voor Alex ga ik niet uit de weg gaan, dan verdedig ik m'n lijnen liever een beetje, as it's part of the game
            Bij 't karten -> akkoord.

Bij 't trackdayen met eigen voiture -> helemaal niet akkoord.

Als ik achter dudes als jij terechtkom, en ze doen niet zoals ik doe als er iemand achter me komt die een klein beetje sneller is, dan laat ik me gedurende een half minuutje uitzakken.

"een beetje vechten" met 10.000en euro's kostend materiaal, no thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              wat een heerlijke soud!!!
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• E30 cabrio fun

Comment

• Maar kerel

Dat resultaat

5 sterren
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• kieken

Wel nog wat oefenen hé.
                    je banden piepen oké, maar van het moment dat je begint te driften, sla je direct rond.
                    tegensturennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                      hahah

is dat van zondag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        kieken

Wel nog wat oefenen hé.
                        je banden piepen oké, maar van het moment dat je begint te driften, sla je direct rond.
                        tegensturennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
                        Eerste keer dat ik het deed in't droge. Je ziet dat bepaalde drifts perfect gaan maar die stoppen gewoon vanzelf na een tijdje => gebrek aan vermogen.

Comment

Eerste keer dat ik het deed in't droge. Je ziet dat bepaalde drifts perfect gaan maar die stoppen gewoon vanzelf na een tijdje => gebrek aan vermogen.
                          't is knap jong.
                          jij kan tenminste proberen. ik zit daar met mijn boot met voorwieltractie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            hahah

is dat van zondag?
                            Yep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              't is knap jong.
                              jij kan tenminste proberen. ik zit daar met mijn boot met voorwieltractie.
                              mja, 't is toch m'n laatste ford bij mij hoor. Ik beloof hier nu plechtig dat ik dit ooit met een E39 touring doe

Comment

Grandioos!!!

Ik vrees echter dat de modale Youtuber niet zal door hebben dat dees stijl (de stijl van driften, de stijl van muziek, de stijl van happyface+thumbuppen) gewoonweg zaalig perfect bij "onzen" Gio past, en dattem eigenlijk écht gene mongool is maar ne grellige pee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Grandioos!!!

Ik vrees echter dat de modale Youtuber niet zal door hebben dat dees stijl (de stijl van driften, de stijl van muziek, de stijl van happyface+thumbuppen) gewoonweg zaalig perfect bij "onzen" Gio past, en dattem eigenlijk écht gene mongool is maar ne grellige pee.
                                  Haha merci

In't nat wil ik dit nog wel eens terug doen maar zo in't droge is't goe voor 1 keer. 't was gewoon omdat die banden toch moesten vervangen worden. Alleen had ik niet verwacht dat de stukken in't rond gingen vliegen en ze dus sneller dan verwacht moeten vervangen worden

Comment

• Tof, Best drivers car 2007:

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Vooral de conclusie zou sommige Duitser fans hier kunnen doen verschieten

Comment

• Zeg wel. Inzake driveability de GT3 RS geklopt zien, miljaarde. Ook Tim Schrick was er compleet weg van.

Comment

Working...
                                        X