Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is toch een Duitser die wint?
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Maar kerel

Dat resultaat

5 sterren
      ik heb hem ook 5 gegeven gewoon voor de fun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        't Is toch een Duitser die wint?
        Den Duits ee hewonn'n!

Comment

• In elk geval tests zoals ik ervan houd: Rijden en babbelen, geen tamtam.
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik vond die cijfertjestamtam tamtam. Leuk om 'es te zien, maar niet my kind of test.

Anders kan ik de video's waarin de Porker voorkomt wel enorm appreciëren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Zeg wel. Inzake driveability de GT3 RS geklopt zien, miljaarde. Ook Tim Schrick was er compleet weg van.
              Hij moet wel eerlijk toegeven dat de RS waarschijnlijk zou winnen moest 't voortdurend droog gelegen hebben tijdens de test

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              't Is toch een Duitser die wint?
              Ja maar voor de GT3RS en de M3, die door fans altijd als de betere in hun soort worden aanschouwd.

Comment

• Hé, pas op, 't gaat hier niet over de eigenschappen van de auto's in globo, 't is een zeer subjectieve test, en het is ook maar één mening, hè.

I mean ... de Mondeo eindigt 9e, rijdt leuk ja maar er zijn minstens 10 karren die leuker rijden dan die, b.v. Boxster, Elise, Focus, gewone 911, Audi TTS, ... Of nog, de Merc SLK Black Series eindigt hier laatste, zijnde de 10e plaats, vóór alle andere die niet in de ranking staan, maar de commentaren zijn verre van positief ... wat dus van alle andere auto's die niet in de ranking staan hier, nog slechtere auto's zou maken op 't vlak van rijdynamiek/plezier e.a.? De Merc C wordt in die test "misschien wel het meest sublieme chassis ooit op een berline" genoemd (en niet geheel onterecht, want de C is een steengoed rijdende auto), terwijl 'ie in andere tests b.v. wél verliest van z'n concurrenten die hier niet te zien zijn, op 't vlak van rijdynamiek, en terwijl de C 63 AMG wel keer op keer het onderspit moet delven tgo. de M3 op dat vlak, terwijl de M3 in de test hier zwaar wordt verweten onprecies te zijn en niet voor de track te kunnen dienen ... terwijl de Stig in TopGear wél met die M3 een appeltje op de apex raakte van take 1 (i.t.t. de C 63 AMG die, weliswaar mer Jeremy aan het stuur, het ding keer op keer miste). Er is niet één Ferrari te zien in de test, waar is b.v. die F430 Scuderia, genoegzaam bekend als één van de best rijdende auto's van het moment? Enzovoort. Zéér veel zaken zijn deze test aan te wrijven.

Daarom : die test is leuk, en zal zeker enige waarheid bevatten (alle geteste karren rijden leuk), maar dat rangljist-gedoe loopt 't gevaar om door sommigen weer letterlijk opgevat en gequotet te worden in één of andere discussie en daar kan die voor mij eerlijk gezegd niet voor dienen.
                Last edited by ; 21/05/2008, 09:47.

Comment

• Dat besef ik maar al te goed! Ik dacht exact hetzelfde terwijl ik de test bekeek.

Maar soms is 't gewoon leuk om u van den domme te houden en zoiets als pure waarheid onder de neus van M3ers en Porschisten te schuiven

Comment

• Maar het moet gezegd: Audi heeft 't quattro-systeem (op de R fantastisch gemaakt. Dat belooft voor de volgende (R)S'en, en ja zelfs de A quattro's. Zie maar naar de A5 3.0 TDI quattro, rijdt schitterend, of de S5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Dat besef ik maar al te goed! Ik dacht exact hetzelfde terwijl ik de test bekeek.

Maar soms is 't gewoon leuk om u van den domme te houden en zoiets als pure waarheid onder de neus van M3ers en Porschisten te schuiven
                      Ik vind toch wel dat ge een R8 niet kunt vergelijken met een M3... 't Concept is volledig anders!

't Is wel de eerste test die ik zie waarbij de R8 wint van de Porsche. (mede door 't kletsnatte parcour uiteraard) Hij rijdt ongetwijfeld schitterend, maar op een droog circuit kan hij no way tippen aan een GT3 RS... daar ben ik van overtuigd! En qua looks al zeker niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Ik vind toch wel dat ge een R8 niet kunt vergelijken met een M3... 't Concept is volledig anders!

't Is wel de eerste test die ik zie waarbij de R8 wint van de Porsche. (mede door 't kletsnatte parcour uiteraard) Hij rijdt ongetwijfeld schitterend, maar op een droog circuit kan hij no way tippen aan een GT3 RS... daar ben ik van overtuigd! En qua looks al zeker niet...
                        Inderdaad compleet verschillende wagens, maar daarom niet minder/meer fun (alhoewel, hoe de M3 de bocht door kwam )

En dat van de GT3 zeggen ze idd ook, de Porsche is gewoon nog veel meer 'race' dan de rest... Logisch ook

Comment

• FIA GT race in Adria vanuit GT3 RSR!

Echt schitterend om zien

Race highlights from round 7 of the FIA GT championship 2007 at Adria in Italy.Car: #99 Tech 9 Porsche 997 RSRDrivers: Sean Edwards and Leo MachitskiResult: ...

Ooit...

Comment

• Gio gaat cruisen!!!

Comment

• James Bond parking in Luxemburg

Dit weekend even naar Luxemburg geweest. Parking van het hotel was echt supercool, hier is de link waar ik het filmpje heb gezet http://www.youtube.com/watch?v=kzGehtll8BQ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                Dit weekend even naar Luxemburg geweest. Parking van het hotel was echt supercool, hier is de link waar ik het filmpje heb gezet http://www.youtube.com/watch?v=kzGehtll8BQ

zalig

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Prachtige promo van de LP560-4!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                    http://www.autojunk.nl/clips/view/140555

Prachtige promo van de LP560-4!
                                    TE zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten

Wel ambetant voor wagens met viasat --> beweging van de auto zonder sleutel/code = alarm

Comment

• Belgische Clio Cup op een nat Zolder

Zelfs de interventiewagens brachten het er niet kreukvrij vanaf

En ook prachtige races op Francorchamps, die Desaeger is toch echt wel een ettertje.

Last edited by Lotuzzz; 24/05/2008, 12:09.
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                          Last edited by ; 24/05/2008, 17:48.

Comment

Working...
                                          X