Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
De ganse film is echt vet
de ganse film kan je hier zien, ook geilen voor de Canon-lovers:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
In 't zand. Gaan ze die twee karren compleet uiteen mogen vijzen om 't laatste korreltje eruit te halen...
In 't zand. Gaan ze die twee karren compleet uiteen mogen vijzen om 't laatste korreltje eruit te halen...
Hoe doen ze dat eigenlijk in die klasse ?
Een kennis zit ook vaak op circuit met deze BMW
(enfin, ondertussen ist al een andere, tis maar om te tonen in welke klasse dat is, ik ken die namen er niet van..)
En die vertelde dat die wagen na elke race volledig uiteen word gehaald, en bij het volgende circuit weer ineen..
Kvind maar raar, maar is dat bij alle zo? Ik ken namelijk niets van de racesport..
Een standaard TDV8 klinkt ook al lekker, vind ik. Vandaag nog bijna m'n tenen afgereden geweest door zo'n typische dodo in zo'n Range Rover "Sport" ( ) TDV8 op de Markt in Izegem. Dwaze gast met belachelijk rijgedrag, maar lekkere sound van z'n kar.
Comment