Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk zou 't misschien zelfs niet herkennen als diesel, maar een geblazen benzine V8-smilie er maar bij ja, je verdient het!
En zeker voor iemand zoals jij!
Je stelt me teleur Thomas.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKijk, dat is erover. Zet die-smilie er maar bij ja, je verdient het!
En zeker voor iemand zoals jij!
Je stelt me teleur Thomas.
Wij hadden vroeger een V6 toen ik een 10-jarig mannetje was, en ik dacht van alle doordeweekse viercilinders waarin ik meereed dat het diesels waren, omdat ze lelijk klonken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn een M V10 in vrijloop zou ik zelfs diesel durven noemen
Wij hadden vroeger een V6 toen ik een 10-jarig mannetje was, en ik dacht van alle doordeweekse viercilinders waarin ik meereed dat het diesels waren, omdat ze lelijk klonken
Comment
-
Een phantom is geen bochtjespakker:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Nochtans kan 'ie wel wat hebben, die Phantom. Voor z'n gewicht, dan. Check maar even de video van Topgear waarin ze 'm rond hun track "varen". Kan je nagaan hoe krankzinnig snel die kerels in de Gumball met die Rolls hebben proberen gaan.
Elke auto is slecht met een rund achter 't stuur.
Comment
-
Prachtige reeks korte reportages die een slordige 60 jaar F1 overbrugt, ter gelegenheid van 60 jaar Silverstone. Martin Brundle rijdt en levert commentaar. Heel interessant ook voor diegenen die enkel met moderne autosport vertrouwd zijn:
1958 Maserati 250F
Overstuur, een liftend voorwiel en een heerlijk schakelpookje
1967 Lotus 49
Led Zeppelin, Jim Clark, John Surtees, én de Lotus 49 in 5 minuutjes tijd
1974 McLaren M23
'Seasons in the sun' is een cover van Jacques Brel's 'Le Moribond', bij wijze van weetje
1986 Lotus 98T
Senna, JPS, Turbo... Tja
Jammer dat de clip over de Benetton-Ford die 'ie in 1992 zelf reed, verwijderd is van youtube.
2008 Super AguriLast edited by Lotuzzz; 10/07/2008, 01:10.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten222222
Nu heb ik goesting om te rijden.
Comment
-
Echt onboard, en wel eerlijk gestart: http://www.youtube.com/watch?v=vSa7si7qXUA&feature=user
Niet voor mietjes daarzo
Wel heel geforceerd gereden. Je zou niet zeggen dat het een ex-F1 piloot betreft. Wel helemaal in de stijl van cuprijden, dat moet ik hem nageven.Last edited by Lotuzzz; 10/07/2008, 20:53.
Comment
-
Wat dragracing. Onbekend voor velen onder ons, dus leuk om eens te zien:
Everyone swoons at the Bugatti Veyron's paltry performance !?However, this is how it is done. 0-110in 1 second ! 0-330 in 4.5 seconds ! The nitro-methane sup...
http://www.youtube.com/watch?v=8lgEL...eature=related erg knap, deze
Comment
-
Zit ook een dragster in, check die band vervormen!
Bijzonder filmpje, ook voor de rest: http://www.youtube.com/watch?v=yb8SU...eature=related
Comment
Comment