Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Supra vs F40 vs Ruf vs Viper vs 993 vs NSX-R vs F456
http://www.youtube.com/watch?v=sR5IN...eature=related
schitterend!
allemaal handbakken!
Comment
-
ik zal het misschien hier beter vragen:
is Chris Harris ontslagen/opgestapt bij Autocar ofzo?
ik krijg al maanden geen podcast meer binnen van Chris on Camera
ja dus
Chris has left to pursue a new opportunity - and one that we won't be publicising for fairly obvious reasons. Yes, we miss him - but we're also committed to moving the game on and taking the website and the video we create into new directions.
Both Steve Sutcliffe and Colin Goodwin have already commented on Chris's departure in the magazine, so it's not like he's being erased from history - and the the videos he did for autocar.co.uk will always be accessible through the website.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenschitterend!
allemaal handbakken!
Comment
-
Best Motoring 997 TT vs R35 (versta er alleen geen snars van)
1 - 3
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
2 - 3
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
3 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenSupra vs F40 vs Ruf vs Viper vs 993 vs NSX-R vs F456
http://www.youtube.com/watch?v=sR5IN...eature=related
Zalig, zie op 1:45, als die 456 remt -> precies alsof 'ie voorover gaat slaan
Die NSX-Rwel zéér gek gereden, mochten alle andere karren zo gereden worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Die NSX-Rwel zéér gek gereden, mochten alle andere karren zo gereden worden...
Ze moeten er zelf wat goed uitkomen he. Zotte uitremacties, en heerlijk zuivere dwarspartijtjes
Comment
-
Mercedes-Benz C63 T vs. Audi RS6 Avant
dragrace + rondje Silverstone
Comment
-
Als MTM de RS6 van 'n propere dosis extra power kan voorzien tegen een "normale prijs" (geen 27.000 EUR zoals Racing Dynamics vraagt voor hun 645 pk sterke 5,6-liter RS V10 voor de M5), wat ik mogelijk acht gezien 't een drukgevoede motor is, én als ze de kar ook mooi laag kunnen leggen (en dus geen Allroad-dragster zoals 'ie er nu uitziet), dan neem ik 'm.
De E zou bij mij geen kans meer maken, die auto is gewoon te oud ondertussen.
En de M5, tsjah, splendid car, but in the wrong body.
Comment
-
Ik vind het raar dat die RS6 niet goed off-the-line schiet..
die mannen lijken mij nu wel top te zijn qua verstand hoe ze een auto moeten trashen en zou je verwachten dat ze die kar zwaar torque-braken? en dat maakt een mega verschil uit in sommige wagens (toch in een allroad 3.0 TDI om in de C6-sfeer te blijven)
die C63 had quasi geen wielspin off-the-line wat ook doet vermoeden dat het gewoon mash and go is en geen t-b.. misschien daarom ook niet bij de RS6 om het eerlijk te houden?
geen idee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb vooral zoiets van ... als ge met zo'n kanon rijdt, why the hell nog gaan torquebraken?En gezond is 't ook al ni.
toch heerlijk om dat rempedaal te laten schieten op het moment dat je net in de juiste powerband zit.. echt wat een verschil
en ZO schadelijk is dat toch niet?
bij die oude torque-flite bakken kon je gewoon in N volgas geven en dan die pook in D rammen.. and it still wouldn't break
Comment
Comment