Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als je hier ziet hoe die RS4 wegtrekt van de M3 op dat rechte stukje stel ik mij toch serieuze vragen bij M5board filmpjes
Als je goed kijkt zie je dat de M3 bij de uitgang van de bocht zich misschakelt (alhoewel, SMG...? ) of effe van 't gas gaat, plotseling verliest die duidelijk snelheid (dikke 5 km/u), en dan bouw je als inhalende auto zoveel snelheid op dat de andere die nooit meer kan ophalen. Is les 1 als je circuit rijdt : bocht voor een recht stuk zo aansnijden dat je zoveel mogelijksnelheid uit de bocht meepikt, zelfs al moet je daardoor tijd verliezen in die bocht.
Zeeer slecht voorbeeld om te bewijzen dat een RS4 sneller is dan een E46 M3 (wat 'ie wél is, denk ik, zou toch moeten eigenlijk met quattro en zoveel meer koppel en pk's).
Als je goed kijkt zie je dat de M3 bij de uitgang van de bocht zich misschakelt (alhoewel, SMG...? ) of effe van 't gas gaat, plotseling verliest die duidelijk snelheid (dikke 5 km/u), en dan bouw je als inhalende auto zoveel snelheid op dat de andere die nooit meer kan ophalen. Is les 1 als je circuit rijdt : bocht voor een recht stuk zo aansnijden dat je zoveel mogelijksnelheid uit de bocht meepikt, zelfs al moet je daardoor tijd verliezen in die bocht.
Zeeer slecht voorbeeld om te bewijzen dat een RS4 sneller is dan een E46 M3 (wat 'ie wél is, denk ik, zou toch moeten eigenlijk met quattro en zoveel meer koppel en pk's).
Ja, en de RS4 moet uitwijken.. en moet ook van het gas gaan.. ik ga het nog 'es bekijken maar mij lijkt het toch dat ze op 't zelfde moment op het gas terug gaan staan.
edit: hmm ja, er is toch iets raar met de M3.. zijn exit is heel goed dus in principe moet die uit die bocht kunnen knallen.. 't leek alleszins anders de eerste keer
Ik heb eigenlijk absoluut geen idee wat voor invloed velgen hebben op prestaties.
In een rechte lijn, zowel op acceleratie als deacceleratie mag je het gewicht van de velg die je meer op minder hebt vergelijken met het dubbel van gewicht in de wagen.
Dus als je 2,5kg bespaard per velg, en dus 10kg minder weegt, heeft dat hetzelfde effect (in rechte lijn) alsof je 20kg uit de wagen haalt.
Ruw geschat é.
Uw passagier gedoe is ook wat... Ik heb ooit met mijn Sprinter gesprint tegen een maat met een Corsa 1.5D, de Corsa had toen ook een passagier en ik niet, maar mijn Sprinter weegt 2,9ton leeg...
What if I told you to mind your own fucking business?
Ja zeg maar.
Ik zeg je gewoon dat je je remschijven daardoor kapot maakt. En ik snap ook niet dat iemand koud water op een stuk metaal spuit dat mss 400° C warm is...
Die auto kan me weinig schelen hoor, no worries. 't Is de mijne immers niet. Maar ik wou het je gewoon meedelen dat het niet slim is om dat te doen.
Ik zeg je gewoon dat je je remschijven daardoor kapot maakt. En ik snap ook niet dat iemand koud water op een stuk metaal spuit dat mss 400° C warm is...
Die auto kan me weinig schelen hoor, no worries. 't Is de mijne immers niet. Maar ik wou het je gewoon meedelen dat het niet slim is om dat te doen.
Ik zeg je gewoon dat je je remschijven daardoor kapot maakt. En ik snap ook niet dat iemand koud water op een stuk metaal spuit dat mss 400° C warm is...
Die auto kan me weinig schelen hoor, no worries. 't Is de mijne immers niet. Maar ik wou het je gewoon meedelen dat het niet slim is om dat te doen.
Comment