Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Autoblog goes driften

de video:

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Amai, een mooie madam die graag drift! Zalig!

Comment

• E55
          M5
          B5
          EV12
          vergelijkende test

Comment

• Nu ja van knap gesproken ...

eerder lomp zou ik zeggen

Deuxième spéciale du rally:Rontalon - Saint Sorlin. Voila ce qu'il ne faut pas faire quand on va voir un rally!! On passe pas loin du drame et ils font perdre un temps précieux à Jean-Marie Cuoq dans sa 307 WRC (partis premier)!! Le petit mot de la fin décris bien l'attitude adoptée!

Comment

• - edit -

Effe wat last-minute aanpassingen doen.
              Last edited by ; 30/05/2007, 19:16.

Comment

• Moest ie hier al eens gestaan hebben dan zal het waarschijnlijk wel niet erg zijn om dit spectaculaire filmpje nog eens terug te zien:

Patrick Depallier in de 1978 grandprix in Montreal. Het is gewoon ongelofelijk om hem die wagen te zien controleren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door !{$micabo$}! Bekijk Berichten
                  luister hier maar eens naar kerel kan wel NIET rijden maar kom hij heeft toch maar een dikke s2000
                  http://www.youtube.com/watch?v=gTkZ40Ycdzw
                  Da's toch niet de echte sound van dat ding? Je hoort 'm op een bepaald moment hoesten (aan de rode lichten) en 't is precies een smurfje.

Comment

• :thumbsup:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten
                      Moest ie hier al eens gestaan hebben dan zal het waarschijnlijk wel niet erg zijn om dit spectaculaire filmpje nog eens terug te zien:

Patrick Depallier in de 1978 grandprix in Montreal. Het is gewoon ongelofelijk om hem die wagen te zien controleren...

http://video.google.nl/videoplay?doc...1978+canada+F1
                      zalig, je hoort gewoon iedere keer zijn motor op voele toeren gaan als gij volle gas geeft => gewoon volledig slippen

Comment

• Derde keer, goeie keer.

+ Google Video
                        ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

highres download (right click + save as) : klik

Comment

• Mooi filmpje, knap gedaan

Comment

• Nuja " knap "

Tis wel geschift wat deze kerel met zijn 330d doet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Nuja " knap "
                              Opmerkingen of tips?

Ik ben er zeer tevreden mee, zeker omdat dit m'n eerste Windows MovieMaker projectje is. Ook bij Porsche zijn ze er in de wolken mee. Heb je tips, dan? Het schudden van de camera, daar kan ik niks aan doen, hè, m'n CruiseCam was nutteloos met die kuipzetels. En de rest is toch proper ingekleed, mooi op maat van de muziek en zo?

Ben benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Opmerkingen of tips?

Ik ben er zeer tevreden mee, zeker omdat dit m'n eerste Windows MovieMaker projectje is. Ook bij Porsche zijn ze er in de wolken mee. Heb je tips, dan? Het schudden van de camera, daar kan ik niks aan doen, hè, m'n CruiseCam was nutteloos met die kuipzetels. En de rest is toch proper ingekleed, mooi op maat van de muziek en zo?

Ben benieuwd.
                                Ik denk dat ie het over dat filmpje van die 330d heeft.

Dat dat eigenlijk niet knap is, maar geschift

Comment

• Dat is 't minste wat je kan zeggen. Da's inderdaad geschift.

Door de duidelijke extra spatiëring in z'n post en 't gebruik van hetzelfde woord tussen aanhallingstekens dacht ik dat 'ie 't op de post van DBR-118 had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Opmerkingen of tips?

Ben benieuwd.
                                    Filmpje aan Posj bezorgd?

Comment

• Ik dacht ook eerst dat et over u post ging, maar uw filmpje heb ik eigenlijk nix op aan te merken.

Mooi gedaan met de muziek en lettertype keuze en zo...

Enkel die copiloot, das minder é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Filmpje aan Posj bezorgd?
                                        " www.autowereld.be " wordt af en toe ook wel 'es ingetikt bij D'Ieteren. Wat zeg ik, af en toe? Vaak! Idem in Bornem (weet ik ook uit eerste hand). Er wordt veel meegelezen, hoor.

'k Had het PORSCHE-lettertype gebruikt voor een aantal zaken, maar blijkbaar is dat een beschermd lettertype (huisstijl) en dat lettertype mag enkel worden gebruikt voor de naam PORSCHE en niks anders (dus niet zoals bij mij ook "Porsche Francorchamps Days" en "Porsche 911 GT3 RS" en zo), en 'k heb dat op hun (vriendelijke!) vraag aangepast. Zo loop ik geen kans om door Stuttgart gemaild te worden dat ik hun rechten schend. Er zit nu geen Porsche-lettertype meer in, tenzij in 't begin maar dat mag omdat 't de merknaam zelf is.

De chauffeurs van die dag hebben 't filmpje ook al gezien, allez toch Bernard weet ik, en 'ie vond 't cool.
                                        Last edited by ; 31/05/2007, 12:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Enkel die copiloot, das minder é
                                          Ja, achteraf bekeken moest ik inderdaad m'n waffel houden ... edoch.

Comment

Working...
                                          X