Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deuxième spéciale du rally:Rontalon - Saint Sorlin. Voila ce qu'il ne faut pas faire quand on va voir un rally!! On passe pas loin du drame et ils font perdre un temps précieux à Jean-Marie Cuoq dans sa 307 WRC (partis premier)!! Le petit mot de la fin décris bien l'attitude adoptée!
Ik ben er zeer tevreden mee, zeker omdat dit m'n eerste Windows MovieMaker projectje is. Ook bij Porsche zijn ze er in de wolken mee. Heb je tips, dan? Het schudden van de camera, daar kan ik niks aan doen, hè, m'n CruiseCam was nutteloos met die kuipzetels. En de rest is toch proper ingekleed, mooi op maat van de muziek en zo?
Ik ben er zeer tevreden mee, zeker omdat dit m'n eerste Windows MovieMaker projectje is. Ook bij Porsche zijn ze er in de wolken mee. Heb je tips, dan? Het schudden van de camera, daar kan ik niks aan doen, hè, m'n CruiseCam was nutteloos met die kuipzetels. En de rest is toch proper ingekleed, mooi op maat van de muziek en zo?
Ben benieuwd.
Ik denk dat ie het over dat filmpje van die 330d heeft.
Dat is 't minste wat je kan zeggen. Da's inderdaad geschift.
Door de duidelijke extra spatiëring in z'n post en 't gebruik van hetzelfde woord tussen aanhallingstekens dacht ik dat 'ie 't op de post van DBR-118 had.
" www.autowereld.be " wordt af en toe ook wel 'es ingetikt bij D'Ieteren. Wat zeg ik, af en toe? Vaak! Idem in Bornem (weet ik ook uit eerste hand). Er wordt veel meegelezen, hoor.
'k Had het PORSCHE-lettertype gebruikt voor een aantal zaken, maar blijkbaar is dat een beschermd lettertype (huisstijl) en dat lettertype mag enkel worden gebruikt voor de naam PORSCHE en niks anders (dus niet zoals bij mij ook "Porsche Francorchamps Days" en "Porsche 911 GT3 RS" en zo), en 'k heb dat op hun (vriendelijke!) vraag aangepast. Zo loop ik geen kans om door Stuttgart gemaild te worden dat ik hun rechten schend. Er zit nu geen Porsche-lettertype meer in, tenzij in 't begin maar dat mag omdat 't de merknaam zelf is.
De chauffeurs van die dag hebben 't filmpje ook al gezien, allez toch Bernard weet ik, en 'ie vond 't cool.
Comment