Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
fak man kijk ik juist naar een random autostrade filmke van een 535d vs RS4. aan de muziek te horen dacht ik beelden te zien uit turkije ofzoiets... ineens zie ik belgische afritborden... sterker nog... ze passeren afrit Haasrode op de E40... dikke omg-wtf moment
Wat nog eens bewijst dat België multicultureel en -raciaal is....
De nl in de URL moet je vervangen door www, en dan lukt het normaal gezien. Ofwel neem je de video-tag, dus alles na de = in de URL, en kopieer je enkel dat tussen de Youtube-tags.
Maar of 'ie de scratch ook gereden heeft? Ie zit zonder powersteering he... En dan sluipen er foutjes in. En er deden blijkbaar nog WRC's mee, 9 in totaal.
Heb het opgezocht, maar weinig info... Vind hen in elk geval niet terug in de uitslag op rallybase.
Maar of 'ie de scratch ook gereden heeft? Ie zit zonder powersteering he... En dan sluipen er foutjes in. En er deden blijkbaar nog WRC's mee, 9 in totaal.
Heb het opgezocht, maar weinig info... Vind hen in elk geval niet terug in de uitslag op rallybase.
Zalig ook hoe die co z'n nota's voorleest (niet dat ik er ook maar 1 woor van begrijp ) maar het helpt echt voor een piloot als u co zo enthousiast bezig is.
Die kerel reed vorig jaar met een evo 9 GrN oa in Barum rally (was ie 16e ofzo) en in Rusland mee in het irc (was ie 9e)
Maar peis met zo'n rijstijl dat ie hier en daar wel eens het decor invliegt
Comment