Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    " www.autowereld.be " wordt af en toe ook wel 'es ingetikt bij D'Ieteren. Wat zeg ik, af en toe? Vaak! Idem in Bornem (weet ik ook uit eerste hand). Er wordt veel meegelezen, hoor.

'k Had het PORSCHE-lettertype gebruikt voor een aantal zaken, maar blijkbaar is dat een beschermd lettertype (huisstijl) en dat lettertype mag enkel worden gebruikt voor de naam PORSCHE en niks anders (dus niet zoals bij mij ook "Porsche Francorchamps Days" en "Porsche 911 GT3 RS" en zo), en 'k heb dat op hun (vriendelijke!) vraag aangepast. Zo loop ik geen kans om door Stuttgart gemaild te worden dat ik hun rechten schend. Er zit nu geen Porsche-lettertype meer in, tenzij in 't begin maar dat mag omdat 't de merknaam zelf is.

De chauffeurs van die dag hebben 't filmpje ook al gezien, allez toch Bernard weet ik, en 'ie vond 't cool.
    Hoe kom jij aan het Porsche-lettertype? Om dat te kunnen gebruiken moet je dat toch "kopen", niet?

Comment

Derde keer, goeie keer.

+ Google Video
      ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

highres download (right click + save as) : klik

Zeer knap Gilles! Goeie muziekkeuze!

En dat van die 330d is echt wel geschift zot!

Comment

Derde keer, goeie keer.

+ Google Video
        ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

highres download (right click + save as) : klik
        knap filmpje!
        Heb het plezier gehad om met een 996 GT3 RS 6 rondjes op spa mee te rijden, en dat was echt ongelofelijk.

Maar haalt die maar 225 op het rechte stuk (ook al was het 'easily')?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Hoe kom jij aan het Porsche-lettertype? Om dat te kunnen gebruiken moet je dat toch "kopen", niet?
          Baneet. "Porsche font" in Google en treffer nr.1 was al compleet raak.

Edit: hierzie. http://www.google.be/search?hl=nl&q=porsche+font&meta=

Of de rechtstreekse link: http://www.rennlist.com/font/index.htm
          Last edited by ; 31/05/2007, 19:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            Ja, 'ie gaf inzake topsnelheid géénszins door. Tot minstens ter hoogte van de uitrit van de pitlane b.v. gaf 'ie hoogstens 2/3 gas. Bernard reed echt voorzichtig.

Bedoel je dat je op de huidige PFD aanwezig was, of ooit 'es met 'n 996 GT3 RS bent meegereden daar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Tis wel geschift wat deze kerel met zijn 330d doet ...

http://www.autoblog.nl/archive/2007/...cing#post-9596
              Zeer mooi gereden ! alleen dat manoeuvre van 1ste naar 3de rijvak tussen twee vrachtwagens was er een beetje over
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

knap filmpje!
                Heb het plezier gehad om met een 996 GT3 RS 6 rondjes op spa mee te rijden, en dat was echt ongelofelijk.

3 jaar terug (denk ik) ben ik met een (circuit-prepped en getunede) F40 meegeweest op Francorchamps, die haalde net geen 280 voor de raidillon ... gewoon geschift
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                  3 jaar terug (denk ik) ben ik met een (circuit-prepped en getunede) F40 meegeweest op Francorchamps, die haalde net geen 280 voor de raidillon ... gewoon geschift
                  vóór de raidillon

En daar boven, achter de raidillon?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    vóór de raidillon

En daar boven, achter de raidillon?
                    geen idee, 't is te lang geleden .. ik heb het op film op een digitale camera staan maar ik ben de kabel kwijt om het op pc te krijgen
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ja, 'ie gaf inzake topsnelheid géénszins door. Tot minstens ter hoogte van de uitrit van de pitlane b.v. gaf 'ie hoogstens 2/3 gas. Bernard reed echt voorzichtig.

Bedoel je dat je op de huidige PFD aanwezig was, of ooit 'es met 'n 996 GT3 RS bent meegereden daar?

Ik ben vorig jaar op een Marc Duez test day meegereden. Die dag ook met een gestripte RS6 Avant MTM meegereden, en die haalde echt op zijn dode gemak 250, om dan echt op zijn dode gemak te remmen. Naar beneden richting raidillon haalde die RS6 230. Maar ik dacht het dus al dat hij niet alles gaf met die 997

Comment

• Tuurlijk niet ! Staat toch in 't videootje: 80% van de capaciteiten van die auto, of zelfs nog minder.

Comment

Ik ben vorig jaar op een Marc Duez test day meegereden. Die dag ook met een gestripte RS6 Avant MTM meegereden, en die haalde echt op zijn dode gemak 250, om dan echt op zijn dode gemak te remmen. Naar beneden richting raidillon haalde die RS6 230. Maar ik dacht het dus al dat hij niet alles gaf met die 997
                          Vooral op dat stuk naar beneden naar de Raidillon toe, heeft die GT3 RS nog minstens 1000 tpm over. Minstens
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Zeer mooi gereden !
                            hmm, hij plakt bijna aan z'n voorliggers om dan voorbij te steken. Dat is niet de ideale, of snelste manier om voorbij te steken. Laat staan de veiligste. Je moet toch een beetje afstand houden zodat je kan versnellen, om dan van strook te veranderen en voorbij te steken ?

'ie zou er zeker 5 minuten sneller kunnen geweest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              hmm, hij plakt bijna aan z'n voorliggers om dan voorbij te steken. Dat is niet de ideale, of snelste manier om voorbij te steken. Laat staan de veiligste. Je moet toch een beetje afstand houden zodat je kan versnellen, om dan van strook te veranderen en voorbij te steken ?

'ie zou er zeker 5 minuten sneller kunnen geweest zijn
                              Fout, met een BMW moet je bumperkleven
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Fout, met een BMW moet je bumperkleven
                                Vandaar de prachtige verbruikscijfers van hun drieliter
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Ik dacht van niet. Dit jaar was het de laatste keer had ik gehoord, omdat er naar tschijnt te veel ongelukken gebeuren.
                                  in Belgie is het bijna gedaan met straatraces...enkel Oostende nog dit jaar (dit weekend trouwens als er mensen zouden geïnteresseerd zijn )

In Ierland zeggen ze gewoon dat die ongelukken bij die races horen...het zijn de riscico's zeggen ze en ik denk niet dat die evenement snel geschrapt zal worden (maar goed ook want bibi wilt dat ooit ne keer gaan bekijken )
                                  1978 BMW E21 323i
                                  2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                  2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Vandaar de prachtige verbruikscijfers van hun drieliter

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                    in Belgie is het bijna gedaan met straatraces...enkel Oostende nog dit jaar (dit weekend trouwens als er mensen zouden geïnteresseerd zijn )

In Ierland zeggen ze gewoon dat die ongelukken bij die races horen...het zijn de riscico's zeggen ze en ik denk niet dat die evenement snel geschrapt zal worden (maar goed ook want bibi wilt dat ooit ne keer gaan bekijken )

Comment

• E39 M5 Ring Taxi

Comment

Opmerkingen of tips?

Ik ben er zeer tevreden mee, zeker omdat dit m'n eerste Windows MovieMaker projectje is. Ook bij Porsche zijn ze er in de wolken mee. Heb je tips, dan? Het schudden van de camera, daar kan ik niks aan doen, hè, m'n CruiseCam was nutteloos met die kuipzetels. En de rest is toch proper ingekleed, mooi op maat van de muziek en zo?

Ben benieuwd.
                                        haha, ik heb het geenszins over uw video

Ik verwees eigenlijk naar wat ik van plan was te posten, namelijk die gek. vandaar dat ik zei dat het eigenlijk niet knap is ...

Ja ik heb een tip, probeer misschien eens te werken met Adobe premiere

Daar zijn je mogelijkheden echt onbeperkt . maar tis niet onknap, de Porsche video.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Nuja " knap "

Tis wel geschift wat deze kerel met zijn 330d doet ...

http://www.autoblog.nl/archive/2007/...cing#post-9596

Zulken mensen mogen ze van mij direct levenslang hun rijbewijs afnemen!! Wat em daar doet is supergevaarlijk, niet alleen voor zichzelf maar ook voor alle andere weggebruikers. Van mijn part mogen ze hem alles verbieden wat een motor heeft.
                                          Ik kan er niet genoeg op hameren, als je wil de kloon uithangen ga dan op circuit gaan rijden.

Comment

Working...
                                          X