Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten*krak*
first gear isn't third gear
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk dacht éventjes dat 'ie bij Heinz getuned was, maar neen, 't is clutchdust.
FAK
Ik wil dat al zo lang. HGP
Dat is geen clutchdust.
Fak, dat zou pas echt ongezond zijn.
Dat pufje dat zichtbaar is is een combinatie van een heel rijk mengsel (om de turbo na het schakelen of bij vertrekken uit lage toeren zo snel mogelijk op druk te krijgen), en wss een beetje olie dat uit de lagering lekt/wordt geblazen of gezogen.
Als uw koppeling telkens je eens hevig vertrekt of gewoon bij schakelen zo'n rookpluimen achterlaat, zou ik je aanraden om deze eens grondig te laten nakijken.
Comment
-
Kijk hoe spaanse Tjoeners hun auto verbouwen(mishandelen) op 5en6min
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is geen clutchdust.
Fak, dat zou pas echt ongezond zijn.
Dat pufje dat zichtbaar is is een combinatie van een heel rijk mengsel (om de turbo na het schakelen of bij vertrekken uit lage toeren zo snel mogelijk op druk te krijgen), en wss een beetje olie dat uit de lagering lekt/wordt geblazen of gezogen.
Als uw koppeling telkens je eens hevig vertrekt of gewoon bij schakelen zo'n rookpluimen achterlaat, zou ik je aanraden om deze eens grondig te laten nakijken.
Gelijk die witte rook die uit die op nat gras vastzittende Porsche kwam. Ik geloof ook niet dat dat rook is van de koppeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAwel, dat dacht ik ook al lang, maar den bleke Willy noemde dat altijd clutchdust en niemand reageerde daarop (ook jij niet), dat ik aannam dat het waar was.
Gelijk die witte rook die uit die op nat gras vastzittende Porsche kwam. Ik geloof ook niet dat dat rook is van de koppeling.
allez, ik zou niet goed weten wat het anders zou kunnen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAwel, dat dacht ik ook al lang, maar den bleke Willy noemde dat altijd clutchdust en niemand reageerde daarop (ook jij niet), dat ik aannam dat het waar was.
Dan zal ik erover gelezen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat van die Porsche is toch echt wel de koppeling hoor
allez, ik zou niet goed weten wat het anders zou kunnen zijn
Een koppeling kan gaan roken als die verbrandt ja. Dan komt daar witte/lichtgrijze rook uit. Maar als een koppeling niet overmatig en langdurig slipt (zoals bijv. een schakelmanoeuvre van die A3) dan is er geen reden waarom die zou oververhitten en verbranden.
Als ik het me goed herinner zat die Porsche vast in nat gras, en reed 'ie telkens voor- en achteruit, met telkens nogal wat koppelinggeslip? Dan is het wiedes dat uw koppeling begint te smoren hé.
Comment
-
Maar ZO hard? Was precies een rookmachine.En 't komt vooral van één kant, wat zeer vreemd is. Ik wijt het aan niet-uitgeschakeld ESP en éénzijdig oververhitte remmen. Kerel staat op spekglad nat gras, dat is toch niet zwaar voor de koppeling? Er is nauwelijks weerstand!
Maar bon, 't kan wel, hoor. Allemaal vreemde shit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen koppeling kan gaan roken als die verbrandt ja. Dan komt daar witte/lichtgrijze rook uit. Maar als een koppeling niet overmatig en langdurig slipt (zoals bijv. een schakelmanoeuvre van die A3) dan is er geen reden waarom die zou oververhitten en verbranden.
Als ik het me goed herinner zat die Porsche vast in nat gras, en reed 'ie telkens voor- en achteruit, met telkens nogal wat koppelinggeslip? Dan is het wiedes dat uw koppeling begint te smoren hé.
Comment
-
Vroeger heel wat Ginetta's zien rijden in Zolder, superknappe wagentjes!
En een fantastisch filmpje gevonden
En 'ie rijdt ook heerlijk oldskool-Porsche met een GT3
Last edited by Lotuzzz; 05/12/2008, 02:41.
Comment
-
-
Comment