Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• *krak*

first gear isn't third gear

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• aaaaaaaaaauw

Comment

• Is die toast, nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          *krak*

first gear isn't third gear
          Hier nog beter:

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ik dacht éventjes dat 'ie bij Heinz getuned was, maar neen, 't is clutchdust.

FAK

Ik wil dat al zo lang. HGP

Dat is geen clutchdust.

Fak, dat zou pas echt ongezond zijn.

Dat pufje dat zichtbaar is is een combinatie van een heel rijk mengsel (om de turbo na het schakelen of bij vertrekken uit lage toeren zo snel mogelijk op druk te krijgen), en wss een beetje olie dat uit de lagering lekt/wordt geblazen of gezogen.

Als uw koppeling telkens je eens hevig vertrekt of gewoon bij schakelen zo'n rookpluimen achterlaat, zou ik je aanraden om deze eens grondig te laten nakijken.

Comment

• Wthell??
              Die Saab xD

Comment

• ene da denkt het te halen met een M3 tegen een Veyron

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Kijk hoe spaanse Tjoeners hun auto verbouwen(mishandelen) op 5en6min

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Dat is geen clutchdust.

Fak, dat zou pas echt ongezond zijn.

Dat pufje dat zichtbaar is is een combinatie van een heel rijk mengsel (om de turbo na het schakelen of bij vertrekken uit lage toeren zo snel mogelijk op druk te krijgen), en wss een beetje olie dat uit de lagering lekt/wordt geblazen of gezogen.

Als uw koppeling telkens je eens hevig vertrekt of gewoon bij schakelen zo'n rookpluimen achterlaat, zou ik je aanraden om deze eens grondig te laten nakijken.
                    Awel, dat dacht ik ook al lang, maar den bleke Willy noemde dat altijd clutchdust en niemand reageerde daarop (ook jij niet), dat ik aannam dat het waar was.

Gelijk die witte rook die uit die op nat gras vastzittende Porsche kwam. Ik geloof ook niet dat dat rook is van de koppeling.

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

Awel, dat dacht ik ook al lang, maar den bleke Willy noemde dat altijd clutchdust en niemand reageerde daarop (ook jij niet), dat ik aannam dat het waar was.

Gelijk die witte rook die uit die op nat gras vastzittende Porsche kwam. Ik geloof ook niet dat dat rook is van de koppeling.

dat van die Porsche is toch echt wel de koppeling hoor

allez, ik zou niet goed weten wat het anders zou kunnen zijn

Comment

Dan zal ik erover gelezen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            dat van die Porsche is toch echt wel de koppeling hoor

allez, ik zou niet goed weten wat het anders zou kunnen zijn

Een koppeling kan gaan roken als die verbrandt ja. Dan komt daar witte/lichtgrijze rook uit. Maar als een koppeling niet overmatig en langdurig slipt (zoals bijv. een schakelmanoeuvre van die A3) dan is er geen reden waarom die zou oververhitten en verbranden.

Als ik het me goed herinner zat die Porsche vast in nat gras, en reed 'ie telkens voor- en achteruit, met telkens nogal wat koppelinggeslip? Dan is het wiedes dat uw koppeling begint te smoren hé.

Comment

• Maar ZO hard? Was precies een rookmachine. En 't komt vooral van één kant, wat zeer vreemd is. Ik wijt het aan niet-uitgeschakeld ESP en éénzijdig oververhitte remmen. Kerel staat op spekglad nat gras, dat is toch niet zwaar voor de koppeling? Er is nauwelijks weerstand! Maar bon, 't kan wel, hoor. Allemaal vreemde shit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Een koppeling kan gaan roken als die verbrandt ja. Dan komt daar witte/lichtgrijze rook uit. Maar als een koppeling niet overmatig en langdurig slipt (zoals bijv. een schakelmanoeuvre van die A3) dan is er geen reden waarom die zou oververhitten en verbranden.

Als ik het me goed herinner zat die Porsche vast in nat gras, en reed 'ie telkens voor- en achteruit, met telkens nogal wat koppelinggeslip? Dan is het wiedes dat uw koppeling begint te smoren hé.
                                Voila, ja .. ik heb nooit anders beweerd

Comment

• Vet, Zolder anno 1997

Wereld van verschil

Formula Opel 1997 Race Zolder - Top Ten: 1) Marcelo Battistuzzi (BR); 2)Walter Thimmler(A); 3)Sepp Koster(NL);4)Andrea Piccini(I);5)Goncalo Gomes(P); 6)Jorg ...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Vroeger heel wat Ginetta's zien rijden in Zolder, superknappe wagentjes!

En een fantastisch filmpje gevonden

En 'ie rijdt ook heerlijk oldskool-Porsche met een GT3

One lap in my Porsche GT3 in Imola circuit. Telemetry by Racechrono and Racechrono2AVI, still practicing to synchronize the 2 videos
                                    Last edited by Lotuzzz; 05/12/2008, 02:41.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• + YouTube Video

omfg, 1337

Comment

• 34ste keer in dit topic!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video

omfg, 1337
                                          Had 't nog ni gezien, damn!

Comment

Working...
                                          X