ja 0-100 in 5.4, dat haalt een M3 niet op zo'n vochtig circuit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Der klopt gene zak aan da japans filmke, vooral opgezet om de japanse eer hoog te houden
bij de 400m aan de start
lexus trekt m3 naar huis
gtr trekt mercedes naar huis
bij slalom aan de start
mercedes trekt lexus naar huis
m3 trekt gtr naar huis
dus zouden onze duitsers die 400m normaal gemakkelijk hebben moeten kunnen halen
ik kweenie of er iemand snapt wat ik bedoel, probeer allesinds
Comment
-
't Gaat 'm niet om 't resultaat (want een GT-R is echt wel sneller dan een SL 63 AMG op dat nummer, en een IS-F is zeker ook even snel als een M3 bij 'n sprintje), maar om de manier waarop er wordt vertrokken soms, yep. Zit geen lijn in. Beetje jammer. Maar toch zalig filmpje!
Comment
-
hey jongens, wakker worden! een batle met japanse wagens tegen duitse wagens in een japans programma met japanese chauffeurs, wat denk je dat top gear doet? Wat mij ook altijd opvalt is dat ze bij vele filmpje in die aard altijd filmen als het nat is of regent en daar gaan ze dan een awd tegen een rwd gaan zetten.
ik vind het wel knap het lijkt wel gran turismo in het echt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
Dit doet mij zó hard denken aan mijn oma...
Hoe deze dame over haar auto en autorijden praat... zo herkenbaar, dat deed m'n oma exact hetzelfde.
Zelfs als ze 77 jaar was ging ze nog vastberaden in het linkervak staan aan de lichten, met haar Audi 80, om vervolgens de kerel in zijn auto rechts er af te rijden.
Ook hernemen was plankgas waar het kon. Autostrade cruisde ze vaak aan 140km/u. Zalig als we er eens achter reden en we zagen die 80 Avant zó vlot door het verkeer zweven. Geen kat die dan kon geloven dat dat dan een persoon van die leeftijd was.
Oma...
Comment
-
Toyota corolla TS (192pk)
Eén van de wagens waar je het aan de lichten niet zou verwachten
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenToyota corolla TS (192pk)
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDer klopt gene zak aan da japans filmke, vooral opgezet om de japanse eer hoog te houden
bij de 400m aan de start
lexus trekt m3 naar huis
gtr trekt mercedes naar huis
bij slalom aan de start
mercedes trekt lexus naar huis
m3 trekt gtr naar huis
dus zouden onze duitsers die 400m normaal gemakkelijk hebben moeten kunnen halen
ik kweenie of er iemand snapt wat ik bedoel, probeer allesinds2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNen keer aan de 180 geeft ie toch gelijk al wa open de top van zo'n corolla is eigenlijk magerkes op 220-225km/h...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenToyota corolla TS (192pk)
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Daar sta je dan, met je grote mond! Geen woord krijg je er nog uit, want die wagen is gewoon een parel op de weg!! En zoveel knapper in het echt dan op foto of film, de verhoudingen en de algemene lijn zijn schitterend ... Om niet te spreken van het geroffel dat uit de centrale uitlaat kwam!
Comment
Comment