Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Goeie chaufeur ? OMG ... ik was aan het wachten tot hij eraf ging

Alleen al de manier waarop hij zijn stuur vastheeft (of soms net niet )

En het is ook de eerste GT3 die ik zie ondersturen ... hoe doe je dat met zo een wagen ?

In adenauer forst was het bijna prijs
    Bwa, kom ook niet overdrijven he

Op momenten was ik ook wel verbaasd van het onderstuur, maar dat kan ook aan de afstelling liggen he (Manthey development car ofzo?)

Maar ja op momenten vroeg ik mezelf af of hij dat allemaal wel goed deed, maar als je onder de 8 min rijdt op de Ring is dat al vrij indrukwekkend hoor.. zijn lijnen zijn echt wel ok hoor

Comment

• Onder de 8 min is indrukwekken, maar ik denk dat het in dit geval vooral aan de wagen ligt hoor.

Die piloot daar zou ik geen vertrouwen mee hebben !

Alleen al hoe hij zijn stuur vastneemt en voor elke bocht zijn handen verplaatst naar alles behalve de ideale positie

En dat onderstuur, dat komt niet door de afstelling maar door zijn rijstijl ! Het is bijna alsof hij het uitlokt door zo halverweg de bocht nog wat extra te gaan insturen ...

Ik moet wel toegeven dat hij ballen heeft, hij gaat hard maar naar mijn mening heeft hij de wagen niet onder controle.
      Hij heeft veel geluk dat hij in een goed afgestelde wagen zit.

Laat hem doen wat hij daar doet op gladde ondergrond en hij haalt het nooit tot voorbij de 5de bocht !

(waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat ik beter kan of dat ik een goeie piloot ben hé ! Maar ik wel hoe het moet en ik zie het vrij regelmatig hoe het moet )

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Onder de 8 min is indrukwekken, maar ik denk dat het in dit geval vooral aan de wagen ligt hoor.

Die piloot daar zou ik geen vertrouwen mee hebben !

Alleen al hoe hij zijn stuur vastneemt en voor elke bocht zijn handen verplaatst naar alles behalve de ideale positie

En dat onderstuur, dat komt niet door de afstelling maar door zijn rijstijl ! Het is bijna alsof hij het uitlokt door zo halverweg de bocht nog wat extra te gaan insturen ...

Ik moet wel toegeven dat hij ballen heeft, hij gaat hard maar naar mijn mening heeft hij de wagen niet onder controle.
          Hij heeft veel geluk dat hij in een goed afgestelde wagen zit.

Laat hem doen wat hij daar doet op gladde ondergrond en hij haalt het nooit tot voorbij de 5de bocht !

(waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat ik beter kan of dat ik een goeie piloot ben hé ! Maar ik wel hoe het moet en ik zie het vrij regelmatig hoe het moet )
          Ik ben geneigd om akkoord te gaan... maar 7:53 is een bloody goede tijd hoor.. mss dat zijn lef groter is dan zijn driving skills en dat het hem in deze situatie wel geholpen heeft..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Toch wat overdreven die post hoor? 'ie schakelt absurd terug, maar voor de rest kan je niet discussiëren met zo'n rondetijd hé...

Elke 911 heeft toch een gezonde dosis onderstuur? Hier een GT3 met een steengoeie chauffeur en 'ie heeft bij momenten ook onderstuur hoor..

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Het verschil met deze kerel is toch wel enorm hoor vind ik. Hij gaat vol vertrouwen de bocht in en snijdt hem mooi aan, gaat naar de apex en stuur heel mooi strak uit.

Bij die vorige kerel is dat helemaal niet het geval, hij zoek onderstuur op bij het ingaan, gaat naar de apex en onderstuurd dan nog eens uit ook ... ik vraag me af hoe ie het doet

Porker, jij in een GT3 Manthey gaat ook snel onder de 8min gaan hoor, eens je de snelheid en het circuit wat kent !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

+ YouTube Video
              Haha, de mannen met den toeter zijn daar ook op de achtergrond.

Elke zondag zijn die daar hé

Comment

Porker, jij in een GT3 Manthey gaat ook snel onder de 8min gaan hoor, eens je de snelheid en het circuit wat kent !
                Ik hoop meer dan eender wat dat ik 't zal mogen uitvissen in de toekomst

Comment

• Wij allemaal denk ik

Comment

• + YouTube Video

Waarom zit ik niet in die branche...

Comment

+ YouTube Video

Waarom zit ik niet in die branche...
                      't Is nooit te laat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Wat een zaaaaaaaaaaalig filmpje! Man, kippenvel van de eerste tot de laatste seconde!

Hoe geconcentreerd moet je als piloot toch niet zijn zeg! Dat is echt niet meer gewoon hoe die gasten daar rijden! On-ge-looflijk...
                        Gekkenwerk, er gewoon naar kijken vergt al een inspanning. Laat staan dat je daar aan dat tempo tientallen rondes moet afmalen.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Ongelooflijk hé... dat filmpje gaat nu al zeker 4 maanden mee en is hier ondertussen zeker maar een keer of 3.542 keer gepost!

Op elk Subaruforum ook zo'n 4659476349672367x per dag

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Geniaal! Zalig hoe hij even rem aantikt op de rechte stukjes om z'n remmen al 'klaar' zetten voor de actie.

Is dat nu een dogbox? Straight-cut gears
                        Zotjes... Kdurf soms ook wel eens met links lichtjes te pompen. Subaruremmen é...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                          en was dat dan een optie of gewoon op alle 323's?
                          optie dacht ik, wij hadden in het begin op onze 323i een 4-bak met normaal schakelpatroon, paar jaar terug een 5-bak ingeplaatst
                          1978 BMW E21 323i
                          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            't Is nooit te laat!
                            Even 4 jaar rechten uit de ruit smijten

Nee eerst diploma halen, dan eens denken hoe ik min of meer m'n passie aan 't werk kan verbinden...

Comment

Nee eerst diploma halen, dan eens denken hoe ik min of meer m'n passie aan 't werk kan verbinden...
                              Met veel geld.

Comment

• Een van de reden waarom ik voor industrieel ingenieur ben gaan studeren!
                                En rechten vrij vroeg heb laten vallen, bij mogelijke kanshebbers als te volgen richting.

Comment

Daar dacht ik aan vóór ik begon te studeren.

In jouw geval zou jij bijvoorbeeld advocaat kunnen zijn van Porsche om al die groenen aan te klagen voor de komende emissienormen! En je maandsalaris bedraagt 1 GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Aha, dus toch.. je hebt me iets bijgeleerd! Ik wist niet dat die benaming daar van kwam!

Ik redeneerde gewoon logisch -> dogged is Engels voor achtereenvolgend en zo liggen de versnellingen ook.... ma bon, 'k ben blij dat ik het nu weet.

Een dogbox met helical-cut gears moet toch een hel zijn om mee te rijden? Dan moet je beginnen double-clutchen en dergelijke.. Cadillac had de eerste auto met synchromeshen dacht ik
                                    Manier waarop die vertanding staat heeft toch niets te maken met t feit om te dubbelclutchen of niet? das toch puur de syncromesh.

Enige gevolg van die tanden is hoe sterk ze zijn, en het geluid dat ze produceren. Rechte vertanding = whine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Manier waarop die vertanding staat heeft toch niets te maken met t feit om te dubbelclutchen of niet? das toch puur de syncromesh.

Enige gevolg van die tanden is hoe sterk ze zijn, en het geluid dat ze produceren. Rechte vertanding = whine
                                      dogbox heeft nooit synchros

met helical cut gears kan je niet bam-bam-bam shiften

dus moet je double clutchen

Comment

• Helical kan je toch in principe ook in elkaar smijten? Die haken gewoon veel zachter in elkaar.

The teeth on helical gears are cut at an angle to the face of the gear. When two teeth on a helical gear system engage, the contact starts at one end of the tooth and gradually spreads as the gears rotate, until the two teeth are in full engagement.

This gradual engagement makes helical gears operate much more smoothly and quietly than spur gears. For this reason, helical gears are used in almost all car transmissions.

Comment

• What is a dog box? A dog box is the term for a transmission utilizing a dog engagement. A dog box can have either helical or spur gears or both.

Comment

Working...
                                          X