Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als dat een gevecht is voor positie moet ie bijlange na niet aan de kant...dan moet die in de Viper maar wat grotere ballen kweken en er zich ergens tussen wringen.
    Porsche eindigde trouwens 4e of 5e algemeen, Viper 9e...

Comment

• Voor diegenen die de Hollywood Walk of Fame eens willen bezoeken, als ge in de buurt zijt, gewoon de flikken volgen ...

May 30th, 2008, LAPD chasing a possible murder suspect through Los Angeles, he is suspected of murdering his girlfriend. Raw footage from skyfox.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Voor diegenen die de Hollywood Walk of Fame eens willen bezoeken, als ge in de buurt zijt, gewoon de flikken volgen ...

http://www.youtube.com/watch?v=yDyRN...eature=related
        ja ff van de snelweg afrijden op de oprit terug waar kleine meter of twee tussen zit altijd leuk

Comment

• volle gaas door het station

http://www.youtube.com/watch?v=Xi4m2...eature=channel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
            Ford Focus RS 09

damn, precies meer RWD als FWD

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Subliem !!!

Maar dat gaat een gemiddelde piloot nooit kunnen met die RS, daarvoor moet je al machtig kunnen links remmen, en de flicks waren ook niet mis.
            Dat doet de gemiddelde piloot niet meteen na.

Het zullen ook eerder rallypiloten zijn die ermee gereden hebben dan circuit piloten.

Comment

• Ik ben verslaafd aan oude f1-filmpjes bekijken op youtube voor het moment en dit filmpje herinnerde mij er aan waarom ik het eigenlijk nooit echt voor David Coulthard gehad heb. Schitterend

Comment

• Wat een lekker filmpje over de Focus RS

Met die kar wil ik mij zo hard keer gaan uitleven in de kleine baantjes é!!!!!

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

-edit: wat doe ik verkeerd?-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                    + YouTube Video

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

-edit: wat doe ik verkeerd?-
                    goed zot lol!!!

Comment

• Klinkt erg lekker

Comment

amaai nog nie kzou er zo mee willen vertrekken!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Ik ben verslaafd aan oude f1-filmpjes bekijken op youtube voor het moment en dit filmpje herinnerde mij er aan waarom ik het eigenlijk nooit echt voor David Coulthard gehad heb. Schitterend
                          GRAPPIGSTE F1-filmpje EVER!!!
                          Wat een eikel die bernoldi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                            GRAPPIGSTE F1-filmpje EVER!!!
                            Wat een eikel die bernoldi!
                            Ik vind van niet eigenlijk. Het is zijn goed recht en stel nu voor dat er opeens heel wat uitvallers zijn voorin en hij laat Coulthard dan toch door en die heeft dan net die laatste plek waar punten voor gegeven worden dan is dat toch ronduit spijtig dat hij zijn plaats niet beter verdedigd heeft? Ik vind gewoon dat het tekenend is voor Coulthard en zijn onkunde. OK, hij mag dan wel een paar races gewonnen hebben maar Wereldkampioenmateriaal is het nooit geweest. Ik weet niet of het na te kijken valt maar de meeste overwinningen die hij behaald heeft waren wanneer hij ofwel vanaf pole kon starten of wanneer er pech van zijn voorliggers was in combinatie met een goede pitstopstrategie.

Comment

• @ geilenbarry

Hoezo een eikel? Ik weet niet of 'ie anders écht een eikel is, maar daar doet 'ie 't toch voortreffelijk? Verdedigt zich prachtig (ook al is 'ie trager), en laat zich niet verschalken. Mag perfect, ik vind 't knap.

Comment

• Sabine Schmitz met haar Porsche GT3 @ 270km/u

geef mij toch maar wat meer gewicht op de vooras

Comment

• Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    Sabine Schmitz met haar Porsche GT3 @ 270km/u

geef mij toch maar wat meer gewicht op de vooras
                                    Vraagje: Porsche racewagens, die hebben toch een pak ballast vanvoor liggen wat het ballansprobleem verhelpt?

Comment

Vraagje: Porsche racewagens, die hebben toch een pak ballast vanvoor liggen wat het ballansprobleem verhelpt?
                                      Bij de uitleg naast het filmpje staat dat ze achteraan geraakt wordt door een andere wagen waardoor het ongeval veroorzaakt wordt

Comment

• Die gasten zijn echt nie normaal ,let vooral op z'n stuurkolom..

+ YouTube Video
                                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                          Vandaag op de nürburgring gereden. Ik was dus nog wat filmpjes aan het bekijken om af te kicken... stoot ik op dit duel van groot niveau. Wat een beestig filmpje...

(HQ)
                                          Vet!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          zaaalig filmpje!

maar eerlijk is eerlijk, die Porsche moest gewoon aan de kant. Vind het met momenten zelfs grof hoe zwaar hij de deur weer dichtgooid. Sneller is sneller. Laat die viper op kop komen en weg zal hij zijn.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                          Als dat een gevecht is voor positie moet ie bijlange na niet aan de kant...dan moet die in de Viper maar wat grotere ballen kweken en er zich ergens tussen wringen.
                                          Porsche eindigde trouwens 4e of 5e algemeen, Viper 9e...
                                          Dubbel gevoel... Viper is duidelijk sneller, maar Porsche mag zijn lijn en positie verdedigen. Al gooit ie toch paar keer heel nipt de poort dicht. En die Lambo die zich er kwam tussen moeien was ook de moeite...

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Subliem !!!

Maar dat gaat een gemiddelde piloot nooit kunnen met die RS, daarvoor moet je al machtig kunnen links remmen, en de flicks waren ook niet mis.
                                          Dat doet de gemiddelde piloot niet meteen na.

Het zullen ook eerder rallypiloten zijn die ermee gereden hebben dan circuit piloten.
                                          Was dat niet sessie met Hirvonen?

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                          Die gasten zijn echt nie normaal ,let vooral op z'n stuurkolom..

+ YouTube Video

Die rols... Goe zot.

Comment

Working...
                                          X